Projekt "Baš je IN biti GREEN" - 2. aktivnost
Autor: Davorka Demo, 8. 11. 2021.
Međunarodni eTwinning projekt "Baš j je IN biti GREEN" u kojem sudjeluju učenici 3.b i 4.b razreda naše škole sa mentoricom Davorkom Demo svaki mjesec ima novu aktivnost. Tako smo u studenom krenuli na drugu aktivnost "17 ciljeva održivog razvoja". U okviru ove aktivnosti svaka je škola sudionica trebala odabrati jedan cilj održivog razvoja i na temelju njega napraviti plakat, prezentaciju, video ili infografiku u odabranom web 2,0 alatu, te svoje uratke učitati u wakelet kolekciju s ostalim školama. Učenici naše škole su odabrali 9. cilj održivog razvoja "Industrija, inovacije i infrastruktura". Učenici su se podijelili u dva dijela. Karlo Fuzul 4.b i Sara Brković 3.b su u Canvi napravili prekrasan plakat na tu temu. Ostali učenici (3.b Melanija Kolačko, Eugen Šarić i 4.b Antea Majica i Filip Kola) su se odlučili za prezentaciju, koju su kasnije pretvorili u video i učitali je u Wakelet kolekciju. Link za video: https://youtu.be/3V8V05ESguE Veselimo se novoj aktivnosti idući mjesec "Klimatske promjene kao jedan od ciljeva održivog razvoja". Vrlo brzo ćemo vas izvijestiti o ishodu ove aktivnosti.
Projekt "Baš je IN biti GREEN" - 2. aktivnost
Autor: Davorka Demo, 8. 11. 2021.
Međunarodni eTwinning projekt "Baš j je IN biti GREEN" u kojem sudjeluju učenici 3.b i 4.b razreda naše škole sa mentoricom Davorkom Demo svaki mjesec ima novu aktivnost. Tako smo u studenom krenuli na drugu aktivnost "17 ciljeva održivog razvoja". U okviru ove aktivnosti svaka je škola sudionica trebala odabrati jedan cilj održivog razvoja i na temelju njega napraviti plakat, prezentaciju, video ili infografiku u odabranom web 2,0 alatu, te svoje uratke učitati u wakelet kolekciju s ostalim školama. Učenici naše škole su odabrali 9. cilj održivog razvoja "Industrija, inovacije i infrastruktura". Učenici su se podijelili u dva dijela. Karlo Fuzul 4.b i Sara Brković 3.b su u Canvi napravili prekrasan plakat na tu temu. Ostali učenici (3.b Melanija Kolačko, Eugen Šarić i 4.b Antea Majica i Filip Kola) su se odlučili za prezentaciju, koju su kasnije pretvorili u video i učitali je u Wakelet kolekciju. Link za video: https://youtu.be/3V8V05ESguE Veselimo se novoj aktivnosti idući mjesec "Klimatske promjene kao jedan od ciljeva održivog razvoja". Vrlo brzo ćemo vas izvijestiti o ishodu ove aktivnosti.
SŠ Biograd na Moru zahvaljuje svim učenicima za sudjelovanje na županijskom, međužupanijskom i regionalnom natjecanju:
1.a razred |
3.a razred |
Lucija Atlija (vjeronauk) Džordžina Bilić (matematika, kemija) Josip Došen (kemija) Marin Golem (vjeronauk) Silvija Sakić (kemija) Ana Sambunjak (kemija) Adela Šarić (vjeronauk) |
Antonio Temmel (matematika, njemački jezik) Marina Galešić (kemija) Nina Desnica (kemija) |
3.c razred |
|
Katarina Barić (discipline prodavača) Andreas Bođanac (GASTRO) Ivana Kresoja (discipline prodavača) Marko Šarin (GASTRO) |
|
2.a razred |
4.a razred |
Gea Lukić (kemija) Donat Klanček (vjeronauk) Lucija Kurtov (engleski) Mateo Rončević (vjeronauk) Andrija Vidaković (matematika) Dino Žujić (hrvatski jezik, povijest, kemija) |
Petra Adžić Kapitanović (hrvatski jezik) Matija Čirjak (vjeronauk) Martina Batur (kemija) Bruno Lekaj (povijest) |
Poštovani,
kako roditelji učenika koji žive na otocima učestalo zovu Upravni odjel za društvene djelatnosti s upitima trebaju li i oni ispunjavati aplikaciju za prijevoz ponovo vam prosljeđujemo dopis Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta u kojemu stoji da istu popunjavaju oni učenici koji su u školskoj godini 2015./2016. ostvarivali pravo na sufinancirani, odnosno financirani prijevoz sukladno Odluci Vlade RH.
Slijedom navedenog dužni ste roditeljima učenika koji žive na otocima hitno javiti da nisu obvezni popunjavati traženu aplikaciju.
Naime, sukladno točki IV. Odluke Vlade RH "Pravo financiranja troškova mjesnog i međumjesnog javnog prijevoza prema kriterijima iz stavka 1. ove točke ne ostvaruje učenik:
- koji je smješten u učeničkom domu koji se nalazi u istom mjestu njegova školovanja
- kojemu se troškovi prijevoza u cjelini financiraju iz drugih izvora (učenik koji ima prebivalište na otocima, programi jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave i dr."
S poštovanjem,
Marina Viduka
Detaljnim pregledom ustanovili smo da je došlo do manjih nedostataka u popisu udžbenika. Uz pojašnjenje objavljujemo ispravljen popis udžbenika.
Učenici prvog razreda kuhara, konobara i prodavača koriste isti udžbenik i radnu bilježnicu iz Engleskog jezika, sukladno time je napravljena i korekcija u popisu udžbenika na našim stranicama.
Učenici prvog i drugog razreda ekonomske škole imaju Engleski jezik kao jedini strani jezik.