eTwinning projekt - Our sustainable future (Naša održiva budućnost)
Autor: Davorka Demo, 11. 1. 2022.
Naša škola se priključila još jednom međunarodnom eTwinning projektu "Our sustainable future" kojeg su autorice nastavnice Secil Ucum i Zeynep Oz iz Turske. Sudionici projekta su iz pet zemalja: Turske, Gruzije, Portugala, Španjolske i Hrvatske. Osim naše škole, iz Hrvatske sudjeluju još dvije škole iz Splitsko-dalmatinske županije. Iz naše škole u projektu sudjeluju tri učenice iz 3.b razreda: Paula Čirjak, Antonela Katuša i Lea Mršić, uz svoju mentoricu Davorku Demo. Cilj ovog projekta je kod učenika podići ekološku svijest kritičkim promišljanjem uz jačanje njihovih jezičnih i digitalnih kompetencija. Među zadacima projekta je osmisliti kako donijeti zelenu svijest u naša mjesta, te zamisliti kako bi trebalo izgraditi budućnost koja je održiva, uključiva i lijepa. Učenici će promišljati na koji način bi se mogla stvoriti održiva rješenja koja stvaraju dijalog između našeg izgrađenog okoliša i ekosustava planeta te kako bi se mogli realizirati regenerativni pristupi inspirirani prirodnim ciklusima koji obnavljaju resurse i štite biološku raznolikost. U početku su se svi sudionici predstavili na TwinSpace-u, te označili na padlet geografskoj karti gdje se nalaze,a zatim su predstavili školu iz koje dolaze. https://padlet.com/oursustainablefuture44/8ppmldz5ig19813x Slijedeći zadatak je osmišljavanje loga projekta svakog sudionika, te natječaj za konačni izbor loga. O svim novostima ćemo vas na vrijeme izvijestiti.
Jedan od prvih zadataka je bio napraviti zajednički plakat projekta na kojem svaki sudionik ima nešto dodati. Naš dio posla je bio dodati zastave Turske i Portugala na plakat. Konačni izgled plakata je:
Vjerujem da će na ovom projektu naši učenici uživati i naučiti puno novih sadržaja, te poneki novi digitalni alat, ali i učvrstiti svoj stav o potrebi očuvanja okoliša i "zelenom" pristupu u svakodnevnom životu.
eTwinning projekt - Our sustainable future (Naša održiva budućnost)
Autor: Davorka Demo, 11. 1. 2022.
Naša škola se priključila još jednom međunarodnom eTwinning projektu "Our sustainable future" kojeg su autorice nastavnice Secil Ucum i Zeynep Oz iz Turske. Sudionici projekta su iz pet zemalja: Turske, Gruzije, Portugala, Španjolske i Hrvatske. Osim naše škole, iz Hrvatske sudjeluju još dvije škole iz Splitsko-dalmatinske županije. Iz naše škole u projektu sudjeluju tri učenice iz 3.b razreda: Paula Čirjak, Antonela Katuša i Lea Mršić, uz svoju mentoricu Davorku Demo. Cilj ovog projekta je kod učenika podići ekološku svijest kritičkim promišljanjem uz jačanje njihovih jezičnih i digitalnih kompetencija. Među zadacima projekta je osmisliti kako donijeti zelenu svijest u naša mjesta, te zamisliti kako bi trebalo izgraditi budućnost koja je održiva, uključiva i lijepa. Učenici će promišljati na koji način bi se mogla stvoriti održiva rješenja koja stvaraju dijalog između našeg izgrađenog okoliša i ekosustava planeta te kako bi se mogli realizirati regenerativni pristupi inspirirani prirodnim ciklusima koji obnavljaju resurse i štite biološku raznolikost. U početku su se svi sudionici predstavili na TwinSpace-u, te označili na padlet geografskoj karti gdje se nalaze,a zatim su predstavili školu iz koje dolaze. https://padlet.com/oursustainablefuture44/8ppmldz5ig19813x Slijedeći zadatak je osmišljavanje loga projekta svakog sudionika, te natječaj za konačni izbor loga. O svim novostima ćemo vas na vrijeme izvijestiti.
Jedan od prvih zadataka je bio napraviti zajednički plakat projekta na kojem svaki sudionik ima nešto dodati. Naš dio posla je bio dodati zastave Turske i Portugala na plakat. Konačni izgled plakata je:
Vjerujem da će na ovom projektu naši učenici uživati i naučiti puno novih sadržaja, te poneki novi digitalni alat, ali i učvrstiti svoj stav o potrebi očuvanja okoliša i "zelenom" pristupu u svakodnevnom životu.
SŠ Biograd na Moru zahvaljuje svim učenicima za sudjelovanje na županijskom, međužupanijskom i regionalnom natjecanju:
1.a razred |
3.a razred |
Lucija Atlija (vjeronauk) Džordžina Bilić (matematika, kemija) Josip Došen (kemija) Marin Golem (vjeronauk) Silvija Sakić (kemija) Ana Sambunjak (kemija) Adela Šarić (vjeronauk) |
Antonio Temmel (matematika, njemački jezik) Marina Galešić (kemija) Nina Desnica (kemija) |
3.c razred |
|
Katarina Barić (discipline prodavača) Andreas Bođanac (GASTRO) Ivana Kresoja (discipline prodavača) Marko Šarin (GASTRO) |
|
2.a razred |
4.a razred |
Gea Lukić (kemija) Donat Klanček (vjeronauk) Lucija Kurtov (engleski) Mateo Rončević (vjeronauk) Andrija Vidaković (matematika) Dino Žujić (hrvatski jezik, povijest, kemija) |
Petra Adžić Kapitanović (hrvatski jezik) Matija Čirjak (vjeronauk) Martina Batur (kemija) Bruno Lekaj (povijest) |
Poštovani,
kako roditelji učenika koji žive na otocima učestalo zovu Upravni odjel za društvene djelatnosti s upitima trebaju li i oni ispunjavati aplikaciju za prijevoz ponovo vam prosljeđujemo dopis Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta u kojemu stoji da istu popunjavaju oni učenici koji su u školskoj godini 2015./2016. ostvarivali pravo na sufinancirani, odnosno financirani prijevoz sukladno Odluci Vlade RH.
Slijedom navedenog dužni ste roditeljima učenika koji žive na otocima hitno javiti da nisu obvezni popunjavati traženu aplikaciju.
Naime, sukladno točki IV. Odluke Vlade RH "Pravo financiranja troškova mjesnog i međumjesnog javnog prijevoza prema kriterijima iz stavka 1. ove točke ne ostvaruje učenik:
- koji je smješten u učeničkom domu koji se nalazi u istom mjestu njegova školovanja
- kojemu se troškovi prijevoza u cjelini financiraju iz drugih izvora (učenik koji ima prebivalište na otocima, programi jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave i dr."
S poštovanjem,
Marina Viduka
Detaljnim pregledom ustanovili smo da je došlo do manjih nedostataka u popisu udžbenika. Uz pojašnjenje objavljujemo ispravljen popis udžbenika.
Učenici prvog razreda kuhara, konobara i prodavača koriste isti udžbenik i radnu bilježnicu iz Engleskog jezika, sukladno time je napravljena i korekcija u popisu udžbenika na našim stranicama.
Učenici prvog i drugog razreda ekonomske škole imaju Engleski jezik kao jedini strani jezik.