eTwinning projekt - Baš je IN biti GREEN/It is IN to be GREEN - 3. aktivnost
Autor: Davorka Demo, 28. 1. 2022.
Treća aktivnost ovog međunarodnog eTwinning projekta bavi se klimatskim promjenama. Države članice EU-a donijele su Europski propis o klimi, koji postavlja za cilj smanjenje emisija stakleničkih plinova za najmanje 55% do 2030. godine u odnosu na 1990. i postići klimatsku neutralnost najkasnije do 2050. godine. Scenariji smanjenja emisija stakleničkih plinova opisani su u Strategiji niskougljičnog razvoja Republike Hrvatske do 2030. s pogledom na 2050. godinu, koja će zajedno s novim zakonodavstvom usmjeriti razvoj Hrvatske prema drastičnom smanjenju emisije stakleničkih plinova. Učenici 3.b Melanija Kolačko, Sara Brković i Eugen Šarić, te učenici 4.b Antea Majica, Karlo Fuzul i Filip Kola zajedno sa svojom mentoricom Davorkom Demo sudjeluju u ovom projektu. U trećoj aktivnosti trebalo svojim radovima u nekom od web 2.0 alata upozoriti na posljedice klimatskih promjena koje se osjećaju u svim dijelovima svijeta i uzrokuju ekstremne vremenske uvjete, kiše, toplinske valove i suše, ovisno o dijelu svijeta. Bilo je tu izvrsnih radova ali i videa. U nastavku ćemo vam pokazati neke radove.
Od ingografika tu su radovi učenika 3.b razreda Melanije Kolačko i Eugena Šarića:
Od postera najinpresivniji su posteri koje je kreirala Sara Brković:
Osim infografika i postera, svakako treba istaknuti i druge radove, poput prezentacija, ali i edukativnih i efektinih videa. Od svega navedenog još bi ovdje predstavili video koji je napravio učenik Karlo Fuzul https://www.youtube.com/watch?v=SiK7ISl7RUA&ab_channel=Davorka
Već idući mjesec čeka nas nova tema Reduce - Reuse - Recycle.
Već krajem idućeg mjeseca ćemo vas o ishodima ove teme izvijestiti.
eTwinning projekt - Baš je IN biti GREEN/It is IN to be GREEN - 3. aktivnost
Autor: Davorka Demo, 28. 1. 2022.
Treća aktivnost ovog međunarodnog eTwinning projekta bavi se klimatskim promjenama. Države članice EU-a donijele su Europski propis o klimi, koji postavlja za cilj smanjenje emisija stakleničkih plinova za najmanje 55% do 2030. godine u odnosu na 1990. i postići klimatsku neutralnost najkasnije do 2050. godine. Scenariji smanjenja emisija stakleničkih plinova opisani su u Strategiji niskougljičnog razvoja Republike Hrvatske do 2030. s pogledom na 2050. godinu, koja će zajedno s novim zakonodavstvom usmjeriti razvoj Hrvatske prema drastičnom smanjenju emisije stakleničkih plinova. Učenici 3.b Melanija Kolačko, Sara Brković i Eugen Šarić, te učenici 4.b Antea Majica, Karlo Fuzul i Filip Kola zajedno sa svojom mentoricom Davorkom Demo sudjeluju u ovom projektu. U trećoj aktivnosti trebalo svojim radovima u nekom od web 2.0 alata upozoriti na posljedice klimatskih promjena koje se osjećaju u svim dijelovima svijeta i uzrokuju ekstremne vremenske uvjete, kiše, toplinske valove i suše, ovisno o dijelu svijeta. Bilo je tu izvrsnih radova ali i videa. U nastavku ćemo vam pokazati neke radove.
Od ingografika tu su radovi učenika 3.b razreda Melanije Kolačko i Eugena Šarića:
Od postera najinpresivniji su posteri koje je kreirala Sara Brković:
Osim infografika i postera, svakako treba istaknuti i druge radove, poput prezentacija, ali i edukativnih i efektinih videa. Od svega navedenog još bi ovdje predstavili video koji je napravio učenik Karlo Fuzul https://www.youtube.com/watch?v=SiK7ISl7RUA&ab_channel=Davorka
Već idući mjesec čeka nas nova tema Reduce - Reuse - Recycle.
Već krajem idućeg mjeseca ćemo vas o ishodima ove teme izvijestiti.
SŠ Biograd na Moru zahvaljuje svim učenicima za sudjelovanje na županijskom, međužupanijskom i regionalnom natjecanju:
1.a razred |
3.a razred |
Lucija Atlija (vjeronauk) Džordžina Bilić (matematika, kemija) Josip Došen (kemija) Marin Golem (vjeronauk) Silvija Sakić (kemija) Ana Sambunjak (kemija) Adela Šarić (vjeronauk) |
Antonio Temmel (matematika, njemački jezik) Marina Galešić (kemija) Nina Desnica (kemija) |
3.c razred |
|
Katarina Barić (discipline prodavača) Andreas Bođanac (GASTRO) Ivana Kresoja (discipline prodavača) Marko Šarin (GASTRO) |
|
2.a razred |
4.a razred |
Gea Lukić (kemija) Donat Klanček (vjeronauk) Lucija Kurtov (engleski) Mateo Rončević (vjeronauk) Andrija Vidaković (matematika) Dino Žujić (hrvatski jezik, povijest, kemija) |
Petra Adžić Kapitanović (hrvatski jezik) Matija Čirjak (vjeronauk) Martina Batur (kemija) Bruno Lekaj (povijest) |
Poštovani,
kako roditelji učenika koji žive na otocima učestalo zovu Upravni odjel za društvene djelatnosti s upitima trebaju li i oni ispunjavati aplikaciju za prijevoz ponovo vam prosljeđujemo dopis Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta u kojemu stoji da istu popunjavaju oni učenici koji su u školskoj godini 2015./2016. ostvarivali pravo na sufinancirani, odnosno financirani prijevoz sukladno Odluci Vlade RH.
Slijedom navedenog dužni ste roditeljima učenika koji žive na otocima hitno javiti da nisu obvezni popunjavati traženu aplikaciju.
Naime, sukladno točki IV. Odluke Vlade RH "Pravo financiranja troškova mjesnog i međumjesnog javnog prijevoza prema kriterijima iz stavka 1. ove točke ne ostvaruje učenik:
- koji je smješten u učeničkom domu koji se nalazi u istom mjestu njegova školovanja
- kojemu se troškovi prijevoza u cjelini financiraju iz drugih izvora (učenik koji ima prebivalište na otocima, programi jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave i dr."
S poštovanjem,
Marina Viduka
Detaljnim pregledom ustanovili smo da je došlo do manjih nedostataka u popisu udžbenika. Uz pojašnjenje objavljujemo ispravljen popis udžbenika.
Učenici prvog razreda kuhara, konobara i prodavača koriste isti udžbenik i radnu bilježnicu iz Engleskog jezika, sukladno time je napravljena i korekcija u popisu udžbenika na našim stranicama.
Učenici prvog i drugog razreda ekonomske škole imaju Engleski jezik kao jedini strani jezik.