Projekt "Our sustainable future"/ "Naša održiva budućnost" - logo projekta
Autor: Davorka Demo, 3. 2. 2022.
Kako smo već najavili ranije, naša škola sudjeluje u međunarodnom eTwinning projektu "Our sustainabel future" kojeg su autorice Secil Ucum i Zeynep Oz, nastavnice iz Turske. U projektu sudjeluju škole iz Turske, Španjolske, Gruzije, Portugala i Hrvatske. Iz naše škole u projektu sudjeluju tri učenice iz 3.b razreda: Paula Čirjak, Antonela Katuša i Lea Mršić, sa svojom mentoricom Davorkom Demo. Cilj projekta je kod učenika podići ekološku svijest kritičkim promišljanjem uz jačanje njihovih jezičnih i digitalnih kompetencija. Nakon početnog upoznavanja svaka škola je morala napraviti nekoliko loga za projekt i izvršiti izbor najboljeg loga, a na kraju je anketiranjem svih sudionika izabran logo projekta, koji je napravila učenica iz Španjolske, a možete ga vidjeti u ovom članku. Naši prijedlozi loga su u nastavku.
Logo projekta učenice iz Španjolske:
Naše učenice su napravile dva loga:
Nakon provedenog izbora pobjedio je drugi logo:
Najavljen je mrežni sastanak svih sudionika putem aplikacije ZOOM za 10.01.2022. kako bi dogovorili daljnje aktivnosti.
O ishodima sastanka ćete biti na vrijeme informirani.
Projekt "Our sustainable future"/ "Naša održiva budućnost" - logo projekta
Autor: Davorka Demo, 3. 2. 2022.
Kako smo već najavili ranije, naša škola sudjeluje u međunarodnom eTwinning projektu "Our sustainabel future" kojeg su autorice Secil Ucum i Zeynep Oz, nastavnice iz Turske. U projektu sudjeluju škole iz Turske, Španjolske, Gruzije, Portugala i Hrvatske. Iz naše škole u projektu sudjeluju tri učenice iz 3.b razreda: Paula Čirjak, Antonela Katuša i Lea Mršić, sa svojom mentoricom Davorkom Demo. Cilj projekta je kod učenika podići ekološku svijest kritičkim promišljanjem uz jačanje njihovih jezičnih i digitalnih kompetencija. Nakon početnog upoznavanja svaka škola je morala napraviti nekoliko loga za projekt i izvršiti izbor najboljeg loga, a na kraju je anketiranjem svih sudionika izabran logo projekta, koji je napravila učenica iz Španjolske, a možete ga vidjeti u ovom članku. Naši prijedlozi loga su u nastavku.
Logo projekta učenice iz Španjolske:
Naše učenice su napravile dva loga:
Nakon provedenog izbora pobjedio je drugi logo:
Najavljen je mrežni sastanak svih sudionika putem aplikacije ZOOM za 10.01.2022. kako bi dogovorili daljnje aktivnosti.
O ishodima sastanka ćete biti na vrijeme informirani.
SŠ Biograd na Moru zahvaljuje svim učenicima za sudjelovanje na županijskom, međužupanijskom i regionalnom natjecanju:
1.a razred |
3.a razred |
Lucija Atlija (vjeronauk) Džordžina Bilić (matematika, kemija) Josip Došen (kemija) Marin Golem (vjeronauk) Silvija Sakić (kemija) Ana Sambunjak (kemija) Adela Šarić (vjeronauk) |
Antonio Temmel (matematika, njemački jezik) Marina Galešić (kemija) Nina Desnica (kemija) |
3.c razred |
|
Katarina Barić (discipline prodavača) Andreas Bođanac (GASTRO) Ivana Kresoja (discipline prodavača) Marko Šarin (GASTRO) |
|
2.a razred |
4.a razred |
Gea Lukić (kemija) Donat Klanček (vjeronauk) Lucija Kurtov (engleski) Mateo Rončević (vjeronauk) Andrija Vidaković (matematika) Dino Žujić (hrvatski jezik, povijest, kemija) |
Petra Adžić Kapitanović (hrvatski jezik) Matija Čirjak (vjeronauk) Martina Batur (kemija) Bruno Lekaj (povijest) |
Poštovani,
kako roditelji učenika koji žive na otocima učestalo zovu Upravni odjel za društvene djelatnosti s upitima trebaju li i oni ispunjavati aplikaciju za prijevoz ponovo vam prosljeđujemo dopis Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta u kojemu stoji da istu popunjavaju oni učenici koji su u školskoj godini 2015./2016. ostvarivali pravo na sufinancirani, odnosno financirani prijevoz sukladno Odluci Vlade RH.
Slijedom navedenog dužni ste roditeljima učenika koji žive na otocima hitno javiti da nisu obvezni popunjavati traženu aplikaciju.
Naime, sukladno točki IV. Odluke Vlade RH "Pravo financiranja troškova mjesnog i međumjesnog javnog prijevoza prema kriterijima iz stavka 1. ove točke ne ostvaruje učenik:
- koji je smješten u učeničkom domu koji se nalazi u istom mjestu njegova školovanja
- kojemu se troškovi prijevoza u cjelini financiraju iz drugih izvora (učenik koji ima prebivalište na otocima, programi jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave i dr."
S poštovanjem,
Marina Viduka
Detaljnim pregledom ustanovili smo da je došlo do manjih nedostataka u popisu udžbenika. Uz pojašnjenje objavljujemo ispravljen popis udžbenika.
Učenici prvog razreda kuhara, konobara i prodavača koriste isti udžbenik i radnu bilježnicu iz Engleskog jezika, sukladno time je napravljena i korekcija u popisu udžbenika na našim stranicama.
Učenici prvog i drugog razreda ekonomske škole imaju Engleski jezik kao jedini strani jezik.