eTwinning projekt - Virtualni sajam vježbeničkih tvrtki - 1. sastanak partnera
Autor: Davorka Demo, 16. 3. 2022.
Danas u 14,30 putem aplikacije ZOOM je održan virtualni sastanak svih partnera u eTwinning projektu Virtualni sajam vježbeničkih tvrtki (autora, ocjenjivača i mentora). Projektu se priključilo 39 škola iz RH sa 97 vježbeničkih tvrtki. Upoznali smo se s - eTwinningom i pravilima ponašanja na eTwinning mreži, - aktivnosti u projektu za mentore, ocjenjivače i učenike, - rokovima za realizaciju prvih aktivnosti, - kreirali smo skupine mentora i ocjenjivača, - upoznali smo Twinspace sučelje te način rada u Twinspacu. Bilo je konstruktivnih prijedloga i komentara za poboljšanje načina realizacije aktivnosti o čijoj je primjeni odlučilo glasanje online anketnim upitnikom. Slijede sastanci ocjenjivača koji su podijeljeni u 6 skupina i imaju zadatak analizirati tablicu vrednovanja učeničkog zadatka te dati prijedloge poboljšanja istog. Nakon toga će se sastati mentori 30.03. kako bi im autorice objasnile što se u zadatku očekuje od učenika i pomogle onima koji su prvi put na eTwinningu da naprave sve traženo na vrijeme.
eTwinning projekt - Virtualni sajam vježbeničkih tvrtki - 1. sastanak partnera
Autor: Davorka Demo, 16. 3. 2022.
Danas u 14,30 putem aplikacije ZOOM je održan virtualni sastanak svih partnera u eTwinning projektu Virtualni sajam vježbeničkih tvrtki (autora, ocjenjivača i mentora). Projektu se priključilo 39 škola iz RH sa 97 vježbeničkih tvrtki. Upoznali smo se s - eTwinningom i pravilima ponašanja na eTwinning mreži, - aktivnosti u projektu za mentore, ocjenjivače i učenike, - rokovima za realizaciju prvih aktivnosti, - kreirali smo skupine mentora i ocjenjivača, - upoznali smo Twinspace sučelje te način rada u Twinspacu. Bilo je konstruktivnih prijedloga i komentara za poboljšanje načina realizacije aktivnosti o čijoj je primjeni odlučilo glasanje online anketnim upitnikom. Slijede sastanci ocjenjivača koji su podijeljeni u 6 skupina i imaju zadatak analizirati tablicu vrednovanja učeničkog zadatka te dati prijedloge poboljšanja istog. Nakon toga će se sastati mentori 30.03. kako bi im autorice objasnile što se u zadatku očekuje od učenika i pomogle onima koji su prvi put na eTwinningu da naprave sve traženo na vrijeme.
SŠ Biograd na Moru zahvaljuje svim učenicima za sudjelovanje na županijskom, međužupanijskom i regionalnom natjecanju:
1.a razred |
3.a razred |
Lucija Atlija (vjeronauk) Džordžina Bilić (matematika, kemija) Josip Došen (kemija) Marin Golem (vjeronauk) Silvija Sakić (kemija) Ana Sambunjak (kemija) Adela Šarić (vjeronauk) |
Antonio Temmel (matematika, njemački jezik) Marina Galešić (kemija) Nina Desnica (kemija) |
3.c razred |
|
Katarina Barić (discipline prodavača) Andreas Bođanac (GASTRO) Ivana Kresoja (discipline prodavača) Marko Šarin (GASTRO) |
|
2.a razred |
4.a razred |
Gea Lukić (kemija) Donat Klanček (vjeronauk) Lucija Kurtov (engleski) Mateo Rončević (vjeronauk) Andrija Vidaković (matematika) Dino Žujić (hrvatski jezik, povijest, kemija) |
Petra Adžić Kapitanović (hrvatski jezik) Matija Čirjak (vjeronauk) Martina Batur (kemija) Bruno Lekaj (povijest) |
Poštovani,
kako roditelji učenika koji žive na otocima učestalo zovu Upravni odjel za društvene djelatnosti s upitima trebaju li i oni ispunjavati aplikaciju za prijevoz ponovo vam prosljeđujemo dopis Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta u kojemu stoji da istu popunjavaju oni učenici koji su u školskoj godini 2015./2016. ostvarivali pravo na sufinancirani, odnosno financirani prijevoz sukladno Odluci Vlade RH.
Slijedom navedenog dužni ste roditeljima učenika koji žive na otocima hitno javiti da nisu obvezni popunjavati traženu aplikaciju.
Naime, sukladno točki IV. Odluke Vlade RH "Pravo financiranja troškova mjesnog i međumjesnog javnog prijevoza prema kriterijima iz stavka 1. ove točke ne ostvaruje učenik:
- koji je smješten u učeničkom domu koji se nalazi u istom mjestu njegova školovanja
- kojemu se troškovi prijevoza u cjelini financiraju iz drugih izvora (učenik koji ima prebivalište na otocima, programi jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave i dr."
S poštovanjem,
Marina Viduka
Detaljnim pregledom ustanovili smo da je došlo do manjih nedostataka u popisu udžbenika. Uz pojašnjenje objavljujemo ispravljen popis udžbenika.
Učenici prvog razreda kuhara, konobara i prodavača koriste isti udžbenik i radnu bilježnicu iz Engleskog jezika, sukladno time je napravljena i korekcija u popisu udžbenika na našim stranicama.
Učenici prvog i drugog razreda ekonomske škole imaju Engleski jezik kao jedini strani jezik.