eTwinning projekt - Our sustainable future (Naša održiva budućnost) - online sastanak
Autor: Davorka Demo, 25. 3. 2022.
Online video sastanak putem aplikacije ZOOM održan je 24.03.2022. u 20,00 sati u sklopu eTwinning projekta "Our Sustainable Future" na kojem su sudjelovali svi partneri iz 5 država sa svojim učenicima. Iz naše škole sudjeluju učenice Lea Mršić, Antonela Katuša i Paula Čirjak iz 3.b razreda sa svojom mentoricom Davorkom Demo. Cilj sastanka je bio analizirati dosadašnje zadatke i utvrditi što nam je preostalo do kraja projekta, koji mora biti gotov do 9.05.2022. zbog radova na portalu eTwinning. Link za video o ovom sastanku: https://www.youtube.com/watch?v=Y01PO3DTNhc&t=1s&ab_channel=Se%C3%A7ilu%C3%A7um U školama sudionicama osnovan je Zeleni klub koji je imao zadatak upozoriti na potrebu recikliranja otpada i načinu kako treba postupati s otpadom. Učenici su radili različite meam-ove na tu temu, a nakon predavanja o recikliranju izradili svoje poruke različitim bojama na papiru te snimili zajednički video. Kako je ovo bila opsežnija aktivnost u rad sam uključila učenike 1.b razreda ekonomista, jer u Osnovama ekonomije koje im predajem govorimo o održivom razvoju i ciljevima koje treba ispuniti do 2030. godine. Učenici su bili vrijedni i napravili krasne poruke i snimili video. Link za video: https://youtu.be/JImIF-xSnxM Neki od radova naših učenika: Link za e knjigu s memovima učenika: https://viewer.joomag.com/memes-for-sustainability/0318953001651118643?short&
Nakon toga je slijedila igra koju su igrali svi učenici u isto vrijeme, a rješavali su se zadaci vezani uz održivi razvoj. Jedan od zadataka je bio i slikati se kako grle stablo.
Na kraju igre napravila sam kolaž fotografije koje pokazuju kako su se naše učenice lijepo zabavljale dok su igrale igru.
Nakon što smo na sastanku prokomentirali uspjeh učenika u izvršavanju zadataka Zelenog kluba i zadataka iz kviza, podijelili smo učenike u mješovite skupine, koje će izrađivati dio svog zadatka u CoSpace alatu na internetu, tako da mogu istovremeno raditi na zadatku. Zadatak je zanimljiv, a učenici trebaju samo mašti pustiti na volju.
Osim ovog zadatka, učenici trebaju odgovoriti i na neka forumska pitanja o održivosti.
Nakon odrađenog zadatka ćemo vas izvijestiti o njihovom uspjehu.
eTwinning projekt - Our sustainable future (Naša održiva budućnost) - online sastanak
Autor: Davorka Demo, 25. 3. 2022.
Online video sastanak putem aplikacije ZOOM održan je 24.03.2022. u 20,00 sati u sklopu eTwinning projekta "Our Sustainable Future" na kojem su sudjelovali svi partneri iz 5 država sa svojim učenicima. Iz naše škole sudjeluju učenice Lea Mršić, Antonela Katuša i Paula Čirjak iz 3.b razreda sa svojom mentoricom Davorkom Demo. Cilj sastanka je bio analizirati dosadašnje zadatke i utvrditi što nam je preostalo do kraja projekta, koji mora biti gotov do 9.05.2022. zbog radova na portalu eTwinning. Link za video o ovom sastanku: https://www.youtube.com/watch?v=Y01PO3DTNhc&t=1s&ab_channel=Se%C3%A7ilu%C3%A7um U školama sudionicama osnovan je Zeleni klub koji je imao zadatak upozoriti na potrebu recikliranja otpada i načinu kako treba postupati s otpadom. Učenici su radili različite meam-ove na tu temu, a nakon predavanja o recikliranju izradili svoje poruke različitim bojama na papiru te snimili zajednički video. Kako je ovo bila opsežnija aktivnost u rad sam uključila učenike 1.b razreda ekonomista, jer u Osnovama ekonomije koje im predajem govorimo o održivom razvoju i ciljevima koje treba ispuniti do 2030. godine. Učenici su bili vrijedni i napravili krasne poruke i snimili video. Link za video: https://youtu.be/JImIF-xSnxM Neki od radova naših učenika: Link za e knjigu s memovima učenika: https://viewer.joomag.com/memes-for-sustainability/0318953001651118643?short&
Nakon toga je slijedila igra koju su igrali svi učenici u isto vrijeme, a rješavali su se zadaci vezani uz održivi razvoj. Jedan od zadataka je bio i slikati se kako grle stablo.
Na kraju igre napravila sam kolaž fotografije koje pokazuju kako su se naše učenice lijepo zabavljale dok su igrale igru.
Nakon što smo na sastanku prokomentirali uspjeh učenika u izvršavanju zadataka Zelenog kluba i zadataka iz kviza, podijelili smo učenike u mješovite skupine, koje će izrađivati dio svog zadatka u CoSpace alatu na internetu, tako da mogu istovremeno raditi na zadatku. Zadatak je zanimljiv, a učenici trebaju samo mašti pustiti na volju.
Osim ovog zadatka, učenici trebaju odgovoriti i na neka forumska pitanja o održivosti.
Nakon odrađenog zadatka ćemo vas izvijestiti o njihovom uspjehu.
SŠ Biograd na Moru zahvaljuje svim učenicima za sudjelovanje na županijskom, međužupanijskom i regionalnom natjecanju:
1.a razred |
3.a razred |
Lucija Atlija (vjeronauk) Džordžina Bilić (matematika, kemija) Josip Došen (kemija) Marin Golem (vjeronauk) Silvija Sakić (kemija) Ana Sambunjak (kemija) Adela Šarić (vjeronauk) |
Antonio Temmel (matematika, njemački jezik) Marina Galešić (kemija) Nina Desnica (kemija) |
3.c razred |
|
Katarina Barić (discipline prodavača) Andreas Bođanac (GASTRO) Ivana Kresoja (discipline prodavača) Marko Šarin (GASTRO) |
|
2.a razred |
4.a razred |
Gea Lukić (kemija) Donat Klanček (vjeronauk) Lucija Kurtov (engleski) Mateo Rončević (vjeronauk) Andrija Vidaković (matematika) Dino Žujić (hrvatski jezik, povijest, kemija) |
Petra Adžić Kapitanović (hrvatski jezik) Matija Čirjak (vjeronauk) Martina Batur (kemija) Bruno Lekaj (povijest) |
Poštovani,
kako roditelji učenika koji žive na otocima učestalo zovu Upravni odjel za društvene djelatnosti s upitima trebaju li i oni ispunjavati aplikaciju za prijevoz ponovo vam prosljeđujemo dopis Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta u kojemu stoji da istu popunjavaju oni učenici koji su u školskoj godini 2015./2016. ostvarivali pravo na sufinancirani, odnosno financirani prijevoz sukladno Odluci Vlade RH.
Slijedom navedenog dužni ste roditeljima učenika koji žive na otocima hitno javiti da nisu obvezni popunjavati traženu aplikaciju.
Naime, sukladno točki IV. Odluke Vlade RH "Pravo financiranja troškova mjesnog i međumjesnog javnog prijevoza prema kriterijima iz stavka 1. ove točke ne ostvaruje učenik:
- koji je smješten u učeničkom domu koji se nalazi u istom mjestu njegova školovanja
- kojemu se troškovi prijevoza u cjelini financiraju iz drugih izvora (učenik koji ima prebivalište na otocima, programi jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave i dr."
S poštovanjem,
Marina Viduka
Detaljnim pregledom ustanovili smo da je došlo do manjih nedostataka u popisu udžbenika. Uz pojašnjenje objavljujemo ispravljen popis udžbenika.
Učenici prvog razreda kuhara, konobara i prodavača koriste isti udžbenik i radnu bilježnicu iz Engleskog jezika, sukladno time je napravljena i korekcija u popisu udžbenika na našim stranicama.
Učenici prvog i drugog razreda ekonomske škole imaju Engleski jezik kao jedini strani jezik.