Zašto učimo? Za ocjene ili za sebe?
Autor: Petra Kutija, 19. 12. 2022.
Bliže nam se tako dugoiščekivani praznici i kraj prvog polugodišta, a kod naših učenika osim želje za odmorom jača i stres vezan za provjere znanja i vrednovanje istoga. Užurbanost u kojoj živimo, trčanje za dobrim poslom, odličnim ocjenama, upisom fakulteta i polaganjem mature potiče u mladim ljudima potrebu za briljiranjem i nema se milosti prema greškama. U dobu kada, više nego ikada, imamo podjelu na "dobre" i "loše" učenike, potrebno je jasno reći: postoje i druge ocjene osim tako željenih "petica". Biti dobar učenik znači biti redovan, truditi se, izvršavati svoje školske obveze i dati svoj maksimum koliki god on bio. Biti dobar učenik ne znači nužno biti odlikaš! Ocjenom se vrednuje trenutna razina usvojenog znanja, a ne učenik kao osoba ili njegove karakterne osobine. Kako bismo olakšali sebi učenje, organizaciju vremena, u privitku su priložene upute kako lakše i bolje učiti, ne za ocjenu već da NAUČIMO. Crnogorska umjetnica naziva Zombijana, tako je lijepo sročila ono što se učenicima danas pokušava reći, a njezine slike nalaze se u tijelu ovog teksta!
Zašto učimo? Za ocjene ili za sebe?
Autor: Petra Kutija, 19. 12. 2022.
Bliže nam se tako dugoiščekivani praznici i kraj prvog polugodišta, a kod naših učenika osim želje za odmorom jača i stres vezan za provjere znanja i vrednovanje istoga. Užurbanost u kojoj živimo, trčanje za dobrim poslom, odličnim ocjenama, upisom fakulteta i polaganjem mature potiče u mladim ljudima potrebu za briljiranjem i nema se milosti prema greškama. U dobu kada, više nego ikada, imamo podjelu na "dobre" i "loše" učenike, potrebno je jasno reći: postoje i druge ocjene osim tako željenih "petica". Biti dobar učenik znači biti redovan, truditi se, izvršavati svoje školske obveze i dati svoj maksimum koliki god on bio. Biti dobar učenik ne znači nužno biti odlikaš! Ocjenom se vrednuje trenutna razina usvojenog znanja, a ne učenik kao osoba ili njegove karakterne osobine. Kako bismo olakšali sebi učenje, organizaciju vremena, u privitku su priložene upute kako lakše i bolje učiti, ne za ocjenu već da NAUČIMO. Crnogorska umjetnica naziva Zombijana, tako je lijepo sročila ono što se učenicima danas pokušava reći, a njezine slike nalaze se u tijelu ovog teksta!
SŠ Biograd na Moru zahvaljuje svim učenicima za sudjelovanje na županijskom, međužupanijskom i regionalnom natjecanju:
1.a razred |
3.a razred |
Lucija Atlija (vjeronauk) Džordžina Bilić (matematika, kemija) Josip Došen (kemija) Marin Golem (vjeronauk) Silvija Sakić (kemija) Ana Sambunjak (kemija) Adela Šarić (vjeronauk) |
Antonio Temmel (matematika, njemački jezik) Marina Galešić (kemija) Nina Desnica (kemija) |
3.c razred |
|
Katarina Barić (discipline prodavača) Andreas Bođanac (GASTRO) Ivana Kresoja (discipline prodavača) Marko Šarin (GASTRO) |
|
2.a razred |
4.a razred |
Gea Lukić (kemija) Donat Klanček (vjeronauk) Lucija Kurtov (engleski) Mateo Rončević (vjeronauk) Andrija Vidaković (matematika) Dino Žujić (hrvatski jezik, povijest, kemija) |
Petra Adžić Kapitanović (hrvatski jezik) Matija Čirjak (vjeronauk) Martina Batur (kemija) Bruno Lekaj (povijest) |
Poštovani,
kako roditelji učenika koji žive na otocima učestalo zovu Upravni odjel za društvene djelatnosti s upitima trebaju li i oni ispunjavati aplikaciju za prijevoz ponovo vam prosljeđujemo dopis Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta u kojemu stoji da istu popunjavaju oni učenici koji su u školskoj godini 2015./2016. ostvarivali pravo na sufinancirani, odnosno financirani prijevoz sukladno Odluci Vlade RH.
Slijedom navedenog dužni ste roditeljima učenika koji žive na otocima hitno javiti da nisu obvezni popunjavati traženu aplikaciju.
Naime, sukladno točki IV. Odluke Vlade RH "Pravo financiranja troškova mjesnog i međumjesnog javnog prijevoza prema kriterijima iz stavka 1. ove točke ne ostvaruje učenik:
- koji je smješten u učeničkom domu koji se nalazi u istom mjestu njegova školovanja
- kojemu se troškovi prijevoza u cjelini financiraju iz drugih izvora (učenik koji ima prebivalište na otocima, programi jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave i dr."
S poštovanjem,
Marina Viduka
Detaljnim pregledom ustanovili smo da je došlo do manjih nedostataka u popisu udžbenika. Uz pojašnjenje objavljujemo ispravljen popis udžbenika.
Učenici prvog razreda kuhara, konobara i prodavača koriste isti udžbenik i radnu bilježnicu iz Engleskog jezika, sukladno time je napravljena i korekcija u popisu udžbenika na našim stranicama.
Učenici prvog i drugog razreda ekonomske škole imaju Engleski jezik kao jedini strani jezik.