eTwinning projekt - Baš je IN biti GREEN 3
Autor: Davorka Demo, 19. 4. 2024.
Projekt eTwinning "Baš je IN biti GREEN 3" je pri kraju, a naši učenici su većinu aktivnosti odradili i za to na stranicama projekta priložili dokaze u obliku fotografija, videa, prezentacija ili komentara. Da podsjetim, cilj ovog projekta je osvijestiti potrebu očuvanja okoliša i brige za održivi način života i rada. Mentorice učenica su profesorica Kornelija Peraić i v.d. ravnateljice Davorka Demo. Učenice 3.b Dunja Pelicarić, Mia Tomić, Matea Milošević i Ana Amelija Petric su u svojim rješenjima bile kreativne i maštovite. Primjer jedne aktivnosti koja se odvijala pomoću alata wakellet je odvajanje otpada, pa na donjoj slici možete vidjeti neka kreativna rješenja. Učenici su pomoću ovog virtualnog načina razvrstavanja otpada ponovili što spada u koju vrstu otpada i pri tome imali različita rješenja. Ova aktivnost je dio R- R - R aktivnosti, koja je danas sve više prisutna u našim životima. Kod zelenog izazova, učenice su opisivale na koji su način obilježile Dan planeta zemlje, te su za to priložile i fotografije. Kod 17 ciljeva održivog razvoja naše učenice su predstavile važnost očuvanja mora i života u moru, s naglaskom na morske spužve. Zaista zanimljiv i kreativan rad. Kako je naša škola okružena zelenilom nije bilo teško odraditi aktivnost Naš pogled u zeleno. Bila je dovoljna jedna fotografija škole i opis. U okviru aktivnosti Klimatske promjene pisali su o smanjenu vlažnosti tla i oborina uz povećanje sušnih razdoblja. Poslužile su se znanstvenim člancima i projekcijama na tu temu naših stručnjaka. Kod ovakvih istraživanja svi nešto novo naučimo. Svoje zaključke su objavile na digipad ploči. Možda je najinpresivniji rad onaj koji se trebao obaviti pred sam Dan zaštita prava potrošača, u kojem su naše učenice predstavile web stranicu Vježbeničke tvrtke Gumatik VT koja u svom asortimanu proizvoda baš sve podređuje održivom razovju i zelenoj potrošnji. Rad je dio aktivnosti Održiva potrošnja/zeleni potrošač. Za kraj je ostalo još napraviti evaluaciju, a dio diseminacije je i ovaj članak. Kod diseminacije smo si zadali zadatak da o svemu iz projekta informiramo i ostale učenike iz škole kratkim predstavljanjem projekta po razredima.
eTwinning projekt - Baš je IN biti GREEN 3
Autor: Davorka Demo, 19. 4. 2024.
Projekt eTwinning "Baš je IN biti GREEN 3" je pri kraju, a naši učenici su većinu aktivnosti odradili i za to na stranicama projekta priložili dokaze u obliku fotografija, videa, prezentacija ili komentara. Da podsjetim, cilj ovog projekta je osvijestiti potrebu očuvanja okoliša i brige za održivi način života i rada. Mentorice učenica su profesorica Kornelija Peraić i v.d. ravnateljice Davorka Demo. Učenice 3.b Dunja Pelicarić, Mia Tomić, Matea Milošević i Ana Amelija Petric su u svojim rješenjima bile kreativne i maštovite. Primjer jedne aktivnosti koja se odvijala pomoću alata wakellet je odvajanje otpada, pa na donjoj slici možete vidjeti neka kreativna rješenja. Učenici su pomoću ovog virtualnog načina razvrstavanja otpada ponovili što spada u koju vrstu otpada i pri tome imali različita rješenja. Ova aktivnost je dio R- R - R aktivnosti, koja je danas sve više prisutna u našim životima. Kod zelenog izazova, učenice su opisivale na koji su način obilježile Dan planeta zemlje, te su za to priložile i fotografije. Kod 17 ciljeva održivog razvoja naše učenice su predstavile važnost očuvanja mora i života u moru, s naglaskom na morske spužve. Zaista zanimljiv i kreativan rad. Kako je naša škola okružena zelenilom nije bilo teško odraditi aktivnost Naš pogled u zeleno. Bila je dovoljna jedna fotografija škole i opis. U okviru aktivnosti Klimatske promjene pisali su o smanjenu vlažnosti tla i oborina uz povećanje sušnih razdoblja. Poslužile su se znanstvenim člancima i projekcijama na tu temu naših stručnjaka. Kod ovakvih istraživanja svi nešto novo naučimo. Svoje zaključke su objavile na digipad ploči. Možda je najinpresivniji rad onaj koji se trebao obaviti pred sam Dan zaštita prava potrošača, u kojem su naše učenice predstavile web stranicu Vježbeničke tvrtke Gumatik VT koja u svom asortimanu proizvoda baš sve podređuje održivom razovju i zelenoj potrošnji. Rad je dio aktivnosti Održiva potrošnja/zeleni potrošač. Za kraj je ostalo još napraviti evaluaciju, a dio diseminacije je i ovaj članak. Kod diseminacije smo si zadali zadatak da o svemu iz projekta informiramo i ostale učenike iz škole kratkim predstavljanjem projekta po razredima.
SŠ Biograd na Moru zahvaljuje svim učenicima za sudjelovanje na županijskom, međužupanijskom i regionalnom natjecanju:
1.a razred |
3.a razred |
Lucija Atlija (vjeronauk) Džordžina Bilić (matematika, kemija) Josip Došen (kemija) Marin Golem (vjeronauk) Silvija Sakić (kemija) Ana Sambunjak (kemija) Adela Šarić (vjeronauk) |
Antonio Temmel (matematika, njemački jezik) Marina Galešić (kemija) Nina Desnica (kemija) |
3.c razred |
|
Katarina Barić (discipline prodavača) Andreas Bođanac (GASTRO) Ivana Kresoja (discipline prodavača) Marko Šarin (GASTRO) |
|
2.a razred |
4.a razred |
Gea Lukić (kemija) Donat Klanček (vjeronauk) Lucija Kurtov (engleski) Mateo Rončević (vjeronauk) Andrija Vidaković (matematika) Dino Žujić (hrvatski jezik, povijest, kemija) |
Petra Adžić Kapitanović (hrvatski jezik) Matija Čirjak (vjeronauk) Martina Batur (kemija) Bruno Lekaj (povijest) |
Poštovani,
kako roditelji učenika koji žive na otocima učestalo zovu Upravni odjel za društvene djelatnosti s upitima trebaju li i oni ispunjavati aplikaciju za prijevoz ponovo vam prosljeđujemo dopis Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta u kojemu stoji da istu popunjavaju oni učenici koji su u školskoj godini 2015./2016. ostvarivali pravo na sufinancirani, odnosno financirani prijevoz sukladno Odluci Vlade RH.
Slijedom navedenog dužni ste roditeljima učenika koji žive na otocima hitno javiti da nisu obvezni popunjavati traženu aplikaciju.
Naime, sukladno točki IV. Odluke Vlade RH "Pravo financiranja troškova mjesnog i međumjesnog javnog prijevoza prema kriterijima iz stavka 1. ove točke ne ostvaruje učenik:
- koji je smješten u učeničkom domu koji se nalazi u istom mjestu njegova školovanja
- kojemu se troškovi prijevoza u cjelini financiraju iz drugih izvora (učenik koji ima prebivalište na otocima, programi jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave i dr."
S poštovanjem,
Marina Viduka
Detaljnim pregledom ustanovili smo da je došlo do manjih nedostataka u popisu udžbenika. Uz pojašnjenje objavljujemo ispravljen popis udžbenika.
Učenici prvog razreda kuhara, konobara i prodavača koriste isti udžbenik i radnu bilježnicu iz Engleskog jezika, sukladno time je napravljena i korekcija u popisu udžbenika na našim stranicama.
Učenici prvog i drugog razreda ekonomske škole imaju Engleski jezik kao jedini strani jezik.