Just before the meeting in Slovakia, our students had the opportunity to learn how to make French macarons and tartlets with the well-known confectioner Mrs Michaela Sršňová from Mňamky-zd-rawky company. Therefore, our kitchen at Stredná odborná škola hotelých služieb a obchodu in Banská Bystrica was transformed a bit into a confectioner´s workshop.
U Italiju su krenuli 01.05.2022., učenici Leona Stančić (2.a), Natalija Tomaš (2.a), Toni Radić (2.a), Mladen Tomaš (2.b), Gloria Burić (2.b) i Jure Eterović (3.a) u pratnji naših profesorica Petre Kokeze i Rovene Trivanović.
Nedjelja, 1.5.
Putovanje smo započeli u Splitu trajektom Split-Ancona predvečer. Vrijeme plovidbe, koje je otprilike trajalo 11 sati, smo proveli družeći se, pričajući i velik dio noći spavajući.
Ponedjeljak 2.5.
Odmah pri ranojutarnjem iskrcaju u Anconi hvatali smo brzi vlak s kojim smo putovali od Ancone prema jugu Italije. Iz obližnjeg mjesta smo na kraju autobusnom linijom napokon stigli do Corata gdje smo ostavili prtljagu i odmah započeli s ERASMUS aktivnostima s našim partnerima. Prvi radni dan, naši domaćini su nam održali kratki tečaj o kušanju vina i organizirali edukativnu šetnju po gradu u izmiješanim učeničkim grupama.
Utorak, 3.5.
Utorak smo započeli putovanjem u gradić Trani, vođeni turističkim vodičem. Razgledali smo staru jezgru grada i ručali uz predivni pogled s druge strane Jadranskog mora koju dosad nismo iskusili. Ubrzo nakon ručka već nas je čekalo putovanje u sljedeći gradić na popisu, Bisceglie. Nakon što smo završili s razgledavanjem grada, zadnje odredište dana je bila uljara ,,Galantino'' gdje smo kušali njihova posebna maslinova ulja i time tako zaključili drugi radni dan.
Srijeda, 4.5.
Treći radni dan smo otišli na farmu u neposrednoj blizini Castel del Montea i tamo smo obavili nekoliko grupnih aktivnosti za probijanje leda, ručali i uputili se prema dvorcu. Nakon završetka obilaska dvorca uz pomoć turističkog vodiča, pješke smo se vratili do farme prolazeći kroz prelijepu i zaštićenu prirodu.
Četvrtak, 5.5.
Sljedeći dan, talijanski profesori i učenici su nas u školi naučili kako pripremati tradicionalna lokalna jela i poticali nas da ih i sami pokušamo napraviti. Nakon uspješnog kuhanja, za ručkom su nas posluživali njihovi učenici i jeli smo hranu koju smo to jutro sami pripremili. Poslije ručka uputili smo se prema ,,Torrevento'' vinskim podrumima gdje nam je njihov direktor objasnio i pokazao sve djelove objekta i dao nam na kušanje njihova autohtona vina. Tu istu večer smo izašli zajedno s novostečenim prijateljima Slovacima, Česima i Talijanima i bar na kratko vrijeme iskusili bujni noćni život Corata na trgu gdje se nalazio naš hotel.
Petak, 6.5.
Na zadnji dan naše mobilnosti rješavali smo kahoot kvizove da vidimo koliko smo zanimljivosti zapamtili o Italiji i popunili padlet o mobilnosti s našim najupečatljivijim i najdražim trenutcima s ovog tjedna. Nakon evaluacije projekta uputili su nas u salu unutar škole gdje se održala dodjela certifikata i gdje smo se nažalost morali oprostiti od naših partnera nakon što smo kušali deserte. Bilo je vrijeme za povratak u Hrvatsku. Taksijem smo putovali do stanice za brzi vlak kojim smo došli do Ancone iz koje smo istu večer isplovili za Split.
Ahoj! U moru putovanja posjetili smo i Slovačku, zemlju automobila, koja je poznata i kao turistička destinacija bogata planinama, nacionalnim parkovima, pećinama i dvorcima. Tjedan prepun zabave, avantura i stjecanja novih vještina smo proveli u srcu Slovačke, u gradu Banskoj Bystrici.
Putovanje smo započeli u subotu, 19.veljače, u ranojutarnjim satima kada su učenici Natalija Tomaš (2.a), Toni Radić (2.a), Ivan Jerčić (3.b), Lena Szentgyorgyvolgyi (3.a) i Karla Rakela (4.a) sa profesorima Petrom Kokezom, Rovenom Trivanović i Brankom Karmelićem te vozačem Ivanom Knezovićem krenuli za Slovačku kombijem. Vozili smo se 9 sati od Splita do Bratislave gdje smo se smjestili u hostel. Prvu večer smo proveli u razgledavanju centra grada gdje smo se slikali i sa Čumilom, radnikom koji proviruje iz šahta u samom gradskom središtu.
U nedjelju, 20.veljače, smo se ustali rano te puni energije krenuli u razgledavanje predivne Bratislave. Prvo smo doručkovali u malom šarmantnom kafiću. Posjetili smo Glavni trg (Hlavné námestie), Rolandovu fontanu, koja je poznata i kao Maksimilijanova fontana, Bratislavský hrad. Zatim smo se popeli sve do starog dvorca s kojeg krasi prelijepi pogled na grad. S dvorca smo se spustili do palače Grasalković. Nastavili smo šetnju gradom, uz rijeku Dunav, te smo posjetili i UFO toranj. Toranj visok 95 metara s panoramskim pogledom na grad Bratislavu. U tornju smo popili kavu te na taj način završili prvi dan.
Ponedjeljak, 21.veljače, je bio prvi radni dan projekta „A Healthy Taste of Inclusion“. Sa partnerima smo se našli na doručku gdje smo upoznali naše vršnjake. Nakon doručka smo u ekipama započeli igru „geocaching“ kroz koju smo još pobliže upoznali grad. No, dok smo rješavali zadatke uhvatila nas je kiša te smo se skrili u shopping centru „Eurovea“ gdje smo ručali. A nakon ručka nas je čekalo penjanje na Slavin, vojno groblje. Putem smo naišli i na hrvatsku ambasadu ispred koje smo se morali i slikati. Dan je završio s večerom s pet sljedova u UFO tornju. Nakon večere krenuli smo za Bansku Bystricu gdje smo se smjestili u hotel „Narodny dom“.
Utorak, 22.veljače, je započeo ranojutarnjim buđenjem i doručkom u hotelu nakon čega smo krenuli za školu. U školi su nas dočeli učenici koji su nam pokazivali kako se rade kokteli te smo ih na kraju mogli i probati. Neki od nas su se iskušali i sami u rađenju koktela. Zatim smo ručali u veganskom restoranu „Alanda“ koji nas se dojmio. U popodnevnim satima smo imali vođenu turu po centru grada gdje smo dobili priliku da se popnemo na Bell Tower.
U srijedu, 23.veljače, posjetili smo planinu Donovaly gdje smo imali priliku skijati na ledu te se voziti u saonicama koje vuku psi (dog sledging). Nakon toga smo ručali te se vratili u Bansku Bystricu. Popodnevni sati su bili ispunjeni kuhanjem naše večere. Radili smo juhu od bundeve te pečeno meso.
U četvrtak, 24.veljače, u jutarnjim satima smo u školi, uz pomoć gospođe Alene, radili tradicionalni slovački štrudel sa jabukama, makom i orasima za koji ponosno možemo reći da je bio vrlo ukusan. Ručak nam je bio organiziran u školi, a poslijepodne smo se ponovno vratili u kuhinju gdje smo radili mesne okruglice. Večer smo proveli gledajući utakmicu hokeja na ledu gdje naš prijatelj radi kao maskota.
U petak, 25.veljače, učenici su išli u školi te izrađivali prezentacije u kojima su se osvrnuli na radni tjedan, a za to vrijeme su profesori bili na frizurama koje su radili učenici frizerske škole. Nakon ručka, prezentirale su se prezentacije te dodijelili certifikati i pokloni. U poslijepodnevnim satima, učenici su otišli na „laser tag“ sa ostalim učenicima iz projekta. Profesori su uvečer imali oproštajnu večeru.
U subotu, 26.veljače, rano ujutro smo krenuli nazad za Split gdje smo stigli u 19 sati. Zbog jakog vjetra, trajekt je bio otkazan te smo se vratili na Brač u nedjelju ujutro.
Video s EUROPSKOG DANA JEZIKA
CLIL 1-Luce.pdf
CLIL 2- Luce.pdf
CLIL on food and traditions - Leona.pdf
FOOD INSECURITY - Leona.pdf
CLIL on food and traditions-IRIS.pdf
CLIL on food insecurity1-IRIS.pdf
CLIL on food and traditions-JURE.pdf
CLIL on food insecurity-JURE.pdf
CLIL on food and traditions-MARTA.pdf
CLIL on food insecurity -MARTA.pdf
CLIL on food and traditions-VANA.pdf
CLIL on food insecurity-VANA.pdf
CLIL on food and traditions.pdf
CLIL on food insecurity-converted.pdf
Nakon duge stanke od druženja uživo, ali ne i rada, ponosno možemo reći kako je Srednja škola Bol ponovno imala priliku biti domaćin ERASMUS+ susreta, ovoga puta projekta pod nazivom ˮA Healthy Taste of Inclusionˮ. Projekt potiče učenje o gastronomiji država sudionica, ali s naglaskom na zdravoj prehrani. Također pomaže u razvijanju vještina komunikacije na engleskom jeziku te naravno obogaćuje znanje o kulturi zemalja sudionica.
Ugostili smo partnere iz Italije, Češke i Slovačke, a susret se održao u razdoblju od 20. do 24. rujna 2021. godine uz vodstvo naših profesorica Petre Kokeze, Rovene Trivanović, Lucije Carević Brešković, Eme Stančić i Dragice Marčić.
(20.9., ponedjeljak) Naše je druženje započelo u ranim jutarnjim satima kada smo iz Splita krenuli prema Nacionalnom parku Krka kako bismo odmah na početku susreta partnerima predstavili prirodno bogatstvo naše zemlje i Dalmacije. Tamo smo uz vodstvo turističkog vodiča razgledali park i upoznali se s njegovom kulturnom baštinom. Brodom smo došli do gradića Skradina iz kojeg smo krenuli nazad za Split. Do Bola smo došli katamaranom kako bi se učenici i profesori smjestili u hotel u kojem će boraviti.
(21.9., utorak) U utorak smo započeli s radom u školi, gdje su učenici bili podijeljeni u grupe koje će naizmjenično obrađivati CLIL lekcije ili kuhati. Prva CLIL lekcija odnosila se na povezanost hrane i tradicije te važnost i simboličnost obroka i zajedništva koje donosi, a koje su s vremenom izgubljene. Otkrili smo različitosti gastronomske ponude i cijena na vjenčanjima u našim zemljama. Druga je grupa uz profesoricu Dragicu Marčić učila praviti tradicionalnu bračku tortu, hrapaćušu, i fritule. Ovom prilikom zahvalili bismo barba Leu Laliću koji je pomogao pri uređenju i pripremi škole.
(22.9., srijeda) U srijedu smo nastavili s radom u školi. Druga se CLIL lekcija odnosila na ˮfood insecurityˮ te njegove uzroke i posljedice. Navečer su se učenici i profesori zabavljali na zadnjoj „bolskoj litnjoj noći“, oproštaju od ljeta ili kako ga nazivamo "Adio lito". Imali su priliku iskusiti gastronomsku ponudu na štandovima te uživati u muzici uživo i plesnoj izvedbi s vatrom.
(23.9., četvrtak) U četvrtak je jedan dio učenika dovršavao svoje CLIL lekcije, dok je drugi dio uz profesoricu Dragicu Marčić učio praviti hrustule, tradicionalnu dalmatinsku slasticu. S radom smo završili do ručka, a nakon ručka otišli smo na izlet brodom do Hvara koji će naši partneri zasigurno pamtiti. Od srca zahvaljujemo profesoru Branku Karmeliću i njegovom sinu Milanu Karmeliću bez kojih izlet ne bi bio moguć.
(24.9., petak) U petak smo na samom početku radnog dana obilježili Europski dan jezika. Svaka je država predstavila par brzalica (tongue twisters) specifičnih za svoj jezik i izvela pjesmu. Naši su učenici recitirali pjesmu ˮI've learned“, Maye Angelou. Učenica Leona Stančić recitirala je pjesmu na latinskom jeziku, a profesorica Ema Stančić održala je prezentaciju o ˮslow foodu“. U međuvremenu smo zaigrali igru ˮTalk to me my friendˮ u kojoj su učenici i profesori izvlačili papiriće s rečenicom napisanom na različitim jezicima te su ju trebali pokušati pročitati. Naš bivši učenik Marin Karmelić i učenica Lucija Ivičić pokazali su našim partnerima ljepotu dalmatinske i hrvatske glazbe izvevši 3 pjesme. Učenici su do ručka imali vremena pripremiti se za prezentiranje svojih radova. Nakon ručka svi smo se okupili kako bi svaka grupa mogla predstaviti svoje radove i zaključke, pa su tom prilikom učenicima i profesorima podijeljena zaslužena priznanja te su svi međusobno razmijenili darove i oprostili se.
Željni druženja i rada uživo uživali smo u ponovnom susretu s našim partnerima, podsjetili smo se važnosti i ljepote naših ERASMUS+ projekata te se veselimo idućem susretu i ugošćavanju novog projekta!
Češka je posebna zemlja prožeta poviješću i tradicijom, smještena u srcu Europe. Zemlja je to prošarana prekrasnim dvorcima, srednjovjekovnim gradovima i drevnim ruševinama. Bila je savršen izbor za započeti novo ERASMUS+ druženje pod nazivom A healthy taste of inclusion s partnerima iz Slovačke, Italije i Češke.
Svoje smo putovanje započeli u Pragu, iscrpljeni od puta ali s velikom dozom entuzijazma i uzbuđenja.Bili smo smješteni u hostelu u centru grada od petka (18.10.2019.) do nedjelje (20.10.2019.).
Prag je prekrasan povijesni grad na rijeci Vltavi s daškom privlačnosti moderne metropole. Tisućljetna povijest ukorijenjena je u znamenitosti i osobnost te europske prijestolnice.
Razgledavanje šarmantnog Praga započeli smo večernjom šetnjom uz rijeku uživajući u pogledu na Prašku tvrđavu i okolne znamenitosti. Prošli smo preko Karlovog mosta, jedne od najpoznatijih praških znamenitosti koju krasi 30 baroknih religijskih kipova.
Sljedeći smo dan (19.10.2019.) započeli posjetom crkvi sv.Ignacija Loyole i dugom šetnjom do Petrinog parka smještenog na brežuljku iznad grada.
Petrin toranj je umanjena konstrukcija Eiffelovog tornja u sklopu Parka s kojega se pruža zapanjujući pogled na prividno beskrajan Prag. Također, oduševio nas je tzv.Mirror maze, maštovit i zabavan labirint ogledala. Neumorni kao uvijek, nismo izostavili posjet Praškom dvorcu i Zidu Johna Lennona.
Posljednji dan u Pragu proveli smo razgledavajući stari dio grada zvan Staré Mesto. Stari grad je istinsko srce povijesnog Praga ukrašen gotičkom crkvom Naše Gospe pod Týnom, srednjovjekovnim astronomskim satom i brojnim znamenitostima.
Uvečer istog dana, autobusom smo stigli u Plzen i smjestili se u hotel.
U ponedjeljak (21.10.2019.) započeli smo svoj radni tjedan u školi SZŠ VOŠZ (Visoka škola sestrinstva i Visoka medicinska škola) gdje smo se upoznali s drugim timovima, predstavili naš otok, školu i tradicionalnu kuhinju te saznali mnogo o kuhinji naših partnera. Nakon što su nas domaćini proveli po školi, okupili smo se na internacionalnom ručku, a zatim krenuli u razgledavanje grada.
Plzěn je grad bogate povijesti, piva i kulture. Gradom dominiraju impresivne građevine i čudesni povijesni spomenici poput Velike sinagoge, Gradske vijećnice,
katedrale sv.Bartolomeja s najvišim zvonikom u Republici itd.
Mnogi ljudi Plzen poznaju kao kolijevku Pilsner Urquella. Ni mi nismo mogli odoljeti razgledavanju poznate pivovare i kušanju tog poznatog češkog napitka.
Utorak (22.10.2019) je bio jako uzbudljiv dan za sve nas. Započeli smo ga s prezentacijom o superhrani i zdravom načinu života koju su održale češke studentice. Naučili smo da je danas jako teško živjeti zdravo te da je tzv.superhrana uglavnom samo marketing. Nakon prezentacije, sudjelovali smo u trima radionicama. Prva je bila o dentalnoj higijeni gdje smo saznali da je najbitnije imati odgovarajući tip i veličinu četkice za zube. Na sljedećoj smo radionici na temelju "in body measurement" testa saznali koliko vode, mišićne mase i masnoće imamo u tijelu. Na posljednjoj smo radionici naučili kako unesrećenoj osobi spasiti život primjenjujući RBC (Response, Breathing, CPR) tehniku i pjevušeći Stayin' alive u mislima.
Nakon zanimljivog dana u školi, otišli smo na farmu Žinafa gdje smo naučili pripremiti tijesto za kruh. Dok se kruh pekao, kroz igre smo učili kako se tradicionalnim načinom od žita dolazi do kruha.
Srijeda (23.10.2019.) je bila rezervirana za izlet u Mariánské Lázně, grad-park. Stvoren je za duge šetnje parkovima, prekrasnima posebno u jesen.
Taj spa gradić od davnih je vremena privlačio razne poznate osobe poput Goethea, Thomasa Edisona, kralja Edwarda VII i Marka Twaina.
U četvrtak (24.10.2019.) bio je organiziran put u Prag. Budući da smo se mi već s njim bili upoznali, dan smo iskoristili za odlazak u Planetarij, Tehnički muzej, Dino park i Zoološki vrt u Plzenu, drugi najveći zoološki park u Češkoj.
U petak, posljednji dan našeg druženja (25.10.2019.) svaki je tim prezentirao odabrani dan radnog tjedna i podijeljeni su certifikati. Ostatak vremena proveli smo družeći se i razmjenjujući iskustva sa svojim novim prijateljima.
Kući smo se vratili ispunjeni i bogatiji za još jedno predivno ERASMUS+ iskustvo.
Iris Stančić
Tuesday in Czech Republich
Sway about our trip.
https://sway.office.com/Pi3LZDoRzpBoOOOf
The European Commission'ssupport for the production of this publication does not constitute an endorsement of the contents, which reflect the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therei
Dana 18. listopada 2019. krećemo na prvo putovanje u sklopu novog projekta ˮA Healthy Taste of Inclusion“. Prva aktivnost učenja, podučavanja i osposobljavanja održati će se u Češkoj (Prag/Plzen). Ovaj put na mobilnost putuju profesorice: Lucija Carević Brešković, Petra Kokeza i Rovena Trivanović, te učenice: Antea Jerčić (4.a), Marija Karninčić (3.a), Mia Pivčević (3.a), Karla Rakela (2.a) i Iris Stančić (2.a).
Naš put započinje jutarnjim letom iz Splita za München, te odatle nastavljamo za Prag. U Prag bi trebali sletjeti u popodnevnim satima. Vikend ćemo provesti razgledavajući tu europsku metropolu. U nedjelju navečer putujemo za Plzen, gdje u ponedjeljak započinje naš radni tjedan.
U ponedjeljak ćemo započeti s predstavljanjem projekta, te predstavljanjem naše škole, našeg otoka, te naših domaćih specijaliteta. Imati ćemo internacionalni ručak, na kojem će se poslužiti proizvodi koje su donijeli partneri iz svih zemalja sudionica (Češka, Slovačka, Italija i Hrvatska). Nakon ručka, odlazimo u razgledavanje Plzena, te u pivovaru vidjeti kako nastaje poznato češko pivo.
U utorak ćemo raditi na temama zdrave prehrane, super-namirnica, različitim vrstama prehrane, itd. Nakon toga imati ćemo predavanje u školskom edukativnom centru o prvoj pomoći, dentalnoj higijeni i nutricionizmu. Radni dan ćemo završiti odlaskom na farmu, gdje će učenici imati kulinarsku radionicu na kojoj će učiti mijesiti kruh.
U srijedu odlazimo u poznate toplice MARIÁNSKÉ LÁZNĚ, gdje će učenici imati prezentaciju o flambiranju, te ćemo se moći okupati u toplicama.
U četvrtak odlazimo na cjelodnevnu vođenu turu po Pragu, gdje će za naše učenike biti organizirane različite aktivnosti vezane uz kulinarsku tradiciju Češke.
U petak nas očekuju završne prezentacije i rad na eTwinning platformi, te pakiranje za povratak kući. Kući se vraćamo u subotu kasno navečer, letom iz Praga preko Münchena do Splita.
Jako se radujemo novom putovanju, a posebno nas raduje da ćemo upoznati nove partnere i prijatelje, s kojima ćemo ostvariti uspješnu suradnju.
Zahvaljujemo na podršci našim sponzorima: vinariji Stina vino, tvornici Sardina d.o.o iz Postira, te obiteljima Buvinić i Jerčić iz Pražnica, Pivčević iz Bola, Rakela iz Ložišća, te Stančić iz Sumartina.
The European Commission'ssupport for the production of this publication does not constitute an endorsement of the contents, which reflect the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therei
Projektni tim naše škole ocijenio je dosadašnji rad, uspjeh, motivacijsko pismo naših kandidata koji su se prijavili za put u Češku.
Tablicu pogledajte u privitku!
Od profesora koji putuju u Češku uz profesoricu Kokezu i Trivanović, putuje i kolegica Lucija Carević-Brešković.
Odabrani učenici i učitelji imaju obaveze prema projeku i nakon povratka s mobilnosti!
Zahvaljujemo svima na trudu, te čestitke onima koji su izabrani, a ostalima više sreće drugi puta.
Pozivaju se svi zainteresirani profesori i učenici za sudjelovanje na aktivnosti učenja, poučavanja i osposobljavanja koja će se održati u Češkoj (od 18.-26. listopada 2019.) u sklopu ERASMUS+ projekta A Healthy Taste of Inclusion da pogledaju kriterije za odabir, te da pošalju motivacijsko pismo.
Pismo treba poslati na mail: petra.vukovic@skole.hr najkasnije do 25.8.2019.
Na aktivnost učenja, podučavanja i osposobljavanja može ići 5 učenika i 3 nastavnika.
Sve potrebno za odabir učenika/ nastavnika nalazi se na stranici škole pod ERASMUS+, A Healthy Taste of Inclusion.
Uz pismo treba poslati popunjen i PRILOG 1.
Radujemo se vašim pismima. Sretno!!!
Srednjoj školi Bol odobren je treći ERASMUS+ projekt A Healthy Taste of Inclusion. Koordinatori u ovom projektu su nam Slovaci iz Banske Bistrice, a sa nama u projektu sudjeluju još škole iz Češke (Plzen) i Italije (Corato). Projekt traje 2 godine i u tom vremenu ćemo posjetiti sve države sudionice. U projektu će učenici naučiti više o gastronomiji pojedinih zemalja koje sudjeluju u projektu, s posebnim naglaskom na zdravu prehranu. Projektom se želi postići da učenici što bolje svladaju komunikaciju na engleskom jeziku, da nauče više o zdravom načinu života, te da nauče više o kulturnoj baštini država i gradova koje posjećujemo. Učenici će u projektu raditi s brojnim digitalnim alatima, te će izrađivati CLIL lekcije. U projekt će biti uključeni učenici u dobi od 14 do 19 godina.
Projekt je dobio 91/100 bodova.
This project is created by a group of vocational schools with the specialisations in gastronomy and health care which prepare their students for their future professional careers in Croatia, the Czech Republic, Italy, Spain and Slovakia. The schools are important players in education in their regions as they provide high quality education in their fields aiming at preparing their students for the labour market in their own country as well as in the whole Europe. On the grounds of the previous facts, the
project is set around the idea of connecting cooking with health care in form of health food, sound diet and sensible lifestyle within the individual capabilities of every person.
The main objectives of the project are defined this way: improvement of language teaching and learning, promoting healthy lifestyle, inclusion of students with fewer opportunities and / or learning disabilities, and familiarize with the cultural heritage of both own country and partner countries of every partner school. Among other supplementary objectives of the project we can add the strengthening of the cooperation in local and European scale by creating partnerships not only with the participating school, but also outside the project scheme, e.g. with the local institutions, food producers, restaurants and providers in the domain of health care and services.
The participants of this project can be characterized as the students and teachers of the partner schools with the folowing specifications regarding their numbers and profiles. The students are aged 14 - 19 and they are studying in the domains of cooking, serving and health care, e.g. nursing, pharmacist and physiotherapist. The estimated number of students involved in the project is 94 of those participating directly in the partner meetings, but we assume the number to be much larger as they will be involved also in the activities, tasks and events outside the planned meetings to achieve all the aims and objectives of the project. As far as the teachers are concerned, there will be directly participating 41 teachers of different school subjects ranging from foreign languages to professional subjects taught at individual schools. However, also in the case of teachers we estimate higher nubmer of involvement as other teachers of the partner schools will be joined in the preparation of the
parnter meetings and while working on the individual events, tasks and activities constituing the basis of the project.
« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |