Od 2001. godine 26. rujna obilježava se kao Europski dan jezika. Cilj obilježavanja ovog dana je vrednovanje svih jezika i kultura u Europi kao i motiviranje ljudi o doživotnom učenju jezika. Pri tome je povećana naglasak na očuvanje bogate baštine dvjestotinjak europskih jezika. Sveukupni ciljevi Europskog dana jezika su podizanje svijesti o Europskoj bogatoj jezičnoj raznolikosti, koja mora biti sačuvana i poboljšana; potrebi raznolikosti raspona jezika koje ljudi uče, što rezultira višejezičnošću te potrebi da ljudi razviju određeni stupanj stručnosti znanja dva ili više jezika kako bi mogli u potpunosti preuzeti svoju ulogu sudjelovanja u demokratskom građanstvu Europe.
Naša Škola, na čelu s profesorima engleskog i njemačkog jezika, i ove se godine priključila toj akciji. Predstavnici 12 razreda pred punom školskom dvoranom predstavili su neke europske zemlje na engleskom ili njemačkom jeziku. Bilo je tu ozbiljnih tema, ali i glume i smijeha pa se nadamo da su učenici naše Škole mogli mnogo naučiti, a i zabaviti se.
4. a Češka (Božić, Horvat, Naletilić, Perić, Skender) na engleskom jeziku
4. cd Njemačka (Lovrić, Uglješić) na engleskom jeziku
4. d Francuska (Vukušić, Bjelobradić) na njemačkom jeziku
4. e Nigdjezemska (Dadić, Dolić, Jurić, Hostonski, Pavić, Soldo) na engleskom jeziku
4. f Irska (Božanović, Beškara, Horvat, Maksimović) na engleskom jeziku
3. e Andora (Kalaica, Leović, Rođaković, Vestić) na njemačkom jeziku
3. h Lihtenštajn (Damjanović, Kajfaš, Sabadi) na njemačkom jeziku
2. b Švedska (Bare, Bektić, Džafović, Tustonjić) na engleskom jeziku
2. c Španjolska (Barba, Božić, Kovač, Kujundžić, Tustanovski) na engleskom jeziku
2. e Turska (Brkić, Carić, Primorac) na engleskom jeziku
2. e Kulturni aspekt Njemačke (Lugarić, Vasilj) na njemačkom jeziku
2. f Finska (Babić, Stojanović, Tandara, Tutek) na engleskom jeziku
Zahvaljujemo svim učenicima na sudjelovanju, a posebno pohvaljujemo prezentaciju 4. e razreda koju je Povjerenstvo (Igor Dubovicki, Niko Marić i Sandra Klaić) ocijenilo najuspješnijom, te 2. f razreda i 4. f razreda kao drugu i treće plasiranu.