Raspored za završni rad jesenski rok, te za popravne ispite pismeni i usmeni dio preuzmite u prilogu
« Lipanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Petrovo u Kutini - projekt "Instructions for living a life"
EKO-ŠKOLA: DIJAMANTNI STATUS
DAN PLANETA ZEMLJE
SVJETSKI DAN VODA 2021.
- VREDNOVANJE VODA
pogledajte izložbu i riješite kviz
ZELENA KEMIJA
27.06. Podignuta Zelena zastava
22.05. Međunarodni dan biološke raznolikosti
Predavanje
"Očuvanje staništa sliva rijeke Save kroz međunarodno upravljanje invazivnim vrstama"
Nove vijesti školske knjižnice
Radno vrijeme: ponedjeljak - petak 7.00-14.00
E-KNJIŽNICA TŠK
https://sites.google.com/view/e-knjiznica/home
Nastavnik biologije:
Dalibor Sumpor, biol., prof. ment.
dalibor.sumpor@gmail.com
Školska godina 2015./ 2016.
EKOLOŠKI TEHNIČAR (RAZREDNI ODJEL 2. D)
Naziv nastavnog predmeta: Biologija
Godišnji fond sati: 70
Tjedni fond sati: 2
Kroz ovaj predmet u drugom razredu polaznik će steći sljedeće ishode učenja:
1. Analizirati principe raspodjele živih bića u carstva
2. Objasniti građu virusa
3. Opisati subviralne patogene
4. Navesti viroze i načine suzbijanja bolesti uzrokovanih virusima
5. Objasniti građu i ulogu pojedinih dijelova stanice bakterije
6. Opisati morfološku, metaboličku i fiziološku raznolikost bakterija
7. Navesti uzroke individualne i grupne raznolikosti bakterija
8. Usporediti građu bakterija i cijanobakterija
9. Opisati primjere korisne uloge i primjene prokariota u biosferi i u životu čovjeka
10. Navesti bakterioze i načine suzbijanja bolesti uzrokovanih bakterijama
11. Objasniti raznolikost građe i način života glavnih skupina autotrofnih protoktista
12. Navesti karakteristične predstavnike glavnih skupina autotrofnih protoktista
13. Obrazložiti primjere korisne uloge i primjene autotrofnih protoktista u biosferi i gospodarstvu
14. Objasniti raznolikost građe i način života glavnih skupina heterotrofnih protoktista
15. Navesti karakteristične predstavnike heterotrofnih protoktista
16. Opisati mjere za suzbijanje bolesti uzrokovanih heterotrofnim protoktistima
17. Mikroskopirati preparate tipičnih predstavnika protoktista
18. Istražiti raznolikost građe i načina života osnovnih skupina gljiva
19. Opisati primjere korisne uloge i primjene gljiva u biosferi i životu čovjeka
20. Identificirati lišajeve kao bioindikatore i njihovu korisnu primjenu
21. Objasniti osnovnu organizaciju tijela biljaka
22. Analizirati sličnosti i razlike u građi i životnom ciklusu glavnih skupina biljaka
23. Rasporediti karakteristične biljne vrste u pripadajuće sistematske skupine
24. Raspraviti značenje glavnih skupina biljaka u biosferi i životu čovjeka
25. Protumačiti današnji značaj flore i vegetacije
Literaura za učenike: Prema Katalogu odobrenih udžbenika i drugih nastavnih sredstava Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta
A. Alegro, M. Krajačić, A. Lucić
ŽIVOT 2: radna bilježnica za 2. razred gimnazije, ŠKOLSKA KNJIGA
VAŽNO
Učenik je dužan na svaki nastavi sat ponijeti:
- propisani radni materijal (udžbenik i radnu bilježnicu),
- bilježnicu/portfolio za nastavi predmet Biologija,
- pribor/materijal prema posebnim uputama