Virtualne učionice
1. a razred - učiteljica Inga Plaščak
1. b razred - učiteljica Ivana Nićin
ROZA za žene
Ravnopravnost
Osvještavanje
Zagovaranje za ženska prava
Aktivizam
O jednakosti, rodnoj ravnopravnosti i prevenciji nasilja učimo od malih nogu. Projekt ROZA za žene – Ravnopravnost, osvještavanje i zagovaranje za ženska prava i aktivizam potaknut će aktivnosti i u našoj osnovnoj školi usmjerene na promicanje ženskih prava i rodne ravnopravnosti te osvještavanje i ne pristajanje na rodno uvjetovano nasilje.
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Posjet vrtićima učenicima je uvijek posebno draga. Učenici 2.b razreda s učiteljicom Tamarom Pintar posjetili su Dječji vrtić Radost u Dardi, predškolsku skupinu Ježići. Posjeta je dio projektnih aktivnosti razrednog eTwinning projekta „Čitam sebi, čitam tebi“.
Učenici su odabrali omiljenu priču iz prvoga razred Tri medvjeda i gitara koju su čitali predškolcima. Izradili su ilustriranu slikovnicu po istoimenoj priči te ju ostavili kao poklon skupini Ježići. Nakon čitanja vrtićanci su izrazili svoje dojmove i mišljene o priči te zajedno zaključili koja je poruka priče. Poslije čitanja imali su tri radionice. Jedna skupina je trebala oslikati kako zamišlja naslovnicu knjige, druga skupina je izrađivala straničnik s motivom medvjeda dok je treća skupina trebala izraditi plakat o priči povezujući likove s predmetima i nazivima. Svi su se zabavili, a i naučili nešto novo te zaključili kako će opet doći u posjetu.
Cilj projekta je potaknuti interes djece za knjige i čitanje te razviti pozitivan stav prema knjigama od najranije dobi. Također se potiče potaknuti zajedničko čitanje između djece (međuvršnjačko čitanje). Naglašava se važnost takvog zajedničkog čitanja za uspješno ovladavanje vještinom čitanja te stvaranje boljeg razumijevanja i povezanosti među sudionicima. Krajnji cilj je unaprijediti čitateljske kompetencije djece i promicati ljubav prema knjigama i čitanju kroz zajedničko iskustvo čitanja.