Virtualne učionice
1. a razred - učiteljica Inga Plaščak
1. b razred - učiteljica Ivana Nićin
ROZA za žene
Ravnopravnost
Osvještavanje
Zagovaranje za ženska prava
Aktivizam
O jednakosti, rodnoj ravnopravnosti i prevenciji nasilja učimo od malih nogu. Projekt ROZA za žene – Ravnopravnost, osvještavanje i zagovaranje za ženska prava i aktivizam potaknut će aktivnosti i u našoj osnovnoj školi usmjerene na promicanje ženskih prava i rodne ravnopravnosti te osvještavanje i ne pristajanje na rodno uvjetovano nasilje.
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Učenici 6. i 7. razreda naše škole pod vodstvom učiteljice fizike Zdenke Ćutek i učitelja geografije Ivana Kukulića su sudjelovali u poznatome Eratostenovom eksperimentu.
Prije provođenja eksperimenta, učenici su istražili Eratostenovo djelo i izradili plakate, a učitelji prijavili školu na službenu stranicu eksperimenta -http://eratosthenes.ea.gr/user.
Jednostavna Eratostenova metoda omogućuje da i učenici uz učitelje na prvi dan proljeća, 21.3. odrede duljinu ekvatora. Prvo su uz pomoć učitelja geografije odredili solarno podne (vrijeme kad je Sunce u najvišoj točki obzora) te u 11:52 požurili na školsko igralište kako bi proveli eksperiment. Za njima su došli i zainteresirani trećaši. Dok su jedni pazili da štap s površinom zatvara pravi kut, drugi su pet puta mjerili duljinu sjene.
Učenici su dobili srednju vrijednost od 99,8 cm te uz pomoć nastavnice matematike odredili kut upada sunčevih zraka. Njega su oduzeli s kutom upada zraka na zamišljenu školu u ekvatoru (iz geografije su naučili da je to na proljetnu ravnodnevicu 90°!) te stavili u omjer s udaljenostima. Udaljenost između naše i ekvatorske škole su uz učitelja geografije odredili pomoću alata Google Earth web – 5062,57. Nakon malo matematike, učenici su dobili duljinu ekvatora od 40117 km, što je samo 42 km od njegove stvarne duljine!
Sretni rezultatom, učenici su otkrili zabavnu stranu znanosti te se vesele novim iskustvima aktivnog i istraživačkog učenja!