« Srpanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
prijepodnevna smjena
0. sat 7,10 - 7,55
1. sat 8,00 - 8,45
2. sat 8,50 - 9,35
3. sat 9,50 - 10,35
4. sat 10,40 - 11,25
5. sat 11,30 - 12,15
6. sat 12,20 - 13,05
poslijepodnevna smjena
0. sat 12,40 - 13,25
1. sat 13,30 - 14,15
2. sat 14,20 - 15,05
3. sat 15,20 - 16,05
4. sat 16,10 - 16,55
5. sat 17,00 - 17,45
6. sat 17,50 - 18,35
Erasmus+ projekt
How Roman are you?
2020-1-DE03-KA229-077527_5
Osnovna škola Bartola Kašića nastavlja aktivno sudjelovanje u Erasmus+ projektima. U razdoblju 2020.-2022. sudjelujemo kao partneri u projektu „How Roman are you?“.
Koordinator je škola iz Njemačke (Integrierte Gesamtschule Lüneburg), a ostali partneri su iz Grčke (4th Gymnasium Volos), Italije (ITT Marconi), Portugala (Agrupamento de Escolas Rosa Ramalho) i Španjolske (COLEGIO NTRA. SRA. DE LAS MERCEDES).
Često se pitamo: Gdje je podrijetlo Europe? Kamo ide Europa?
Za odgovor je potrebno vratiti se u povijest, a odgovor je: Rimsko Carstvo koje je gotovo od samog početka imalo ogroman utjecaj na kasnija povijesna razdoblja.
Neki Rim nazivaju „drevnom Europskom unijom“. Mnoge europske zemlje imaju vrlo važnu baštinu od starih Rimljana: jezik. Na zakon, kulturu i političke institucije demokracije utjecao je način na koji su to činili stari Rimljani.
Budući da većina naših učenika ne razmišlja o gornjim temama, cilj projekta je proširiti znanje naših učenika i razmijeniti dobre prakse u ovom polju kako bi se postigle veće kompetencije u svakodnevnom životu u 21. Stoljeću. Ciljevi projekta su:
- osvijestiti i poboljšati znanje o europskoj povijesti i zajedničkom podrijetlu različitih kultura
- shvatiti važnost pripadnosti EU sudjelovanjem u ovom projektu i suradnjom s različitim državama
- upoznati sličnosti i zajedničke vrijednosti europskih kultura - Što nas povezuje?
- povećati otvorenost učenika i izaći iz njihove zone udobnosti radi poboljšanja vještina općenito
- omogućiti učenicima da prošire svoje horizonte i uspostave formalni i neformalni kontakta sa strancima
- razvijati interkulturalne kompetencije (u interakciji s ljudima iz različitih kultura i svakodnevnim iskustvima (obitelj i škola, život u straqnim zemljama)
- upoznati različite, nove vrijednosti i vjerovanja u sve globaliziranijem svijetu
- razviti ICT vještine, kritičko razmišljanje i postati otvoreni za interakciju s ljudima
- povezati nastavne planove i programe različitih predmeta provedbom projekta i uključivanjem svih učitelja
Osim brojnih lokalnih aktivnosti u suradnji s institucijama, predviđene su i kratkoročne razmjene učenika u svim partnerskim školama.