https://www.youtube.
ISP - zadatak
NA INTERNETU ISTRAŽITE KOJI SU TO PRUŽATELJI USLUGE INTERNETA U HRVATSKOJ.
IZDVOJITE 3 PROVIDERA TE DETALJNIJE NAPIŠITE U OBLIKU PREZENTACIJE PO KOJIM CIJENAMA MOŽETE UGOVORITI U TIM TVRTKAMA KUĆNI INTERNET (NAVEDITE ŠTO JE UKLJUČENO U CIJENU: KOJA BRZINA DOWNLOADA, UPLOADA, PROMET, TELEVIZIJA, TELEFON,...).
NA JEDNOM GRAFU NAPRAVITE USPOREDBU SVI PROVIDERA.
KAO ZAKLJUČAK NAPIŠITE KOJU TVRTKU BISTE VI ODABRALI ZA PRUŽATELJA INTERNET USLUGE I ZAŠTO.
POŠALJITE PREZENTACIJU NA MAIL.
7.abc 2017/2018.
https://manizrile309.wixsite.
https://sumskijosip.wixsite.co
https://lukakapovic9.wixsite.com/mysite
https://rokogrozdanic11.wixsite.com/mysite-1
https://panovoselic.wixsite.com/gradovi
https://boriszuric.wixsite.com/mysite
https://stipejuresic1.wixsite.com/mysite
https://nikolazdrile.wixsite.com/nediraj-2pac
https://chiaracustic.wixsite.com/mysite
https://jkwaterpolo.wixsite.co
https://crazygodofmoon.wixsite.com/tenkovi-ww2
https://korinavulic8.wixsite.
Prezentacije učenika sedmih razreda - svemirska avantura
svemirska avantura.ppt
svemirska avantura 2.ppt
graficki elementi prezentacije.ppt
Avantura.ppt
IZRADA WEB STRANICA:
ZAVRŠENE RAZREDNE WEB STRANICE šk.god.2015./2016.:
RAZRED | ČLANOVI TIMA | WEB ADRESA |
8.b | Roko Lisica, Niko Galić | http://rokoniko.wix.com/mysite |
8.c | Matej B.Friese, Mateo Miloš, Ino Fabijanić, Toni Župan | http://frizegazdazd.wix.com/8c8c |
8.c | Ines Matijević, Laura Šuša, Victoria Vitić | http://inesmatijevic14.wix.com/mysite |
8.c | Anđela Šimičević, Lorena Segarić, Andrea Laća | http://lorenasegaric.wix.com/mysite-2 |
8.a | Josip Škara, Magdalena Vartušek, Lucija Šarlija | http://josiplucijamagdale5.wix.com/mysite |
Tema projekta je Kretanjem do zdravlja, a cilj je dokazati koliko povoljno utječe tjelesna aktivnost na organizam.
U ovom će školskom projektu svaki tim (do 4 učenika) izvršiti sljedeće zadatke:
1. Analizirati koje tjelesne aktivnosti tinejdžeri najčešće odabiru (provođenjem istraživanja, razgovora i upitnika) te koliko novaca izdvajaju za njih.
2. Analizirati iz različitih izvora koliko tjelesna aktivnost povoljno utječe na organizam (internet, knjige, udžbenici, profesori, roditelji, treneri…).
3. Sastavite popis aktivnosti koji se nudi u gradu s detaljnim opisom.
4. Osmisliti oglasni letak i/ili brošuru u kojima se promoviraju tjelesne aktivnosti.
5. Odrediti plan cijena za pojedine aktivnosti.
6. Provesti jednu od odabranih tjelesnih aktivnosti.
7. Članovi tima preuzet će i jednu od uloga i odgovornosti koje su navedene u nastavku:
- Voditelj projekta: Nadzire cjelokupni razvoj plana i strategije projekta.
- Specijalist za marketing: Razvija komponente oglasne kampanje.
- Direktor računovodstva: Financijska analiza.
- Marketinški analitičar: Osmišljava metode za procjenu trenutnog stanja, na primjer upitnike i ankete.
8. Osmisliti uvjerljivu prezentaciju za ostale učenike u razredu kojoj se promovira tjelesne aktivnost na temelju provedenih istraživanja.
Završeni projekti (prezentacije):
Što ljude potiče na kupovinu nekog proizvoda?
Upravo ste postali dio velike podružnice ili odjela velike multinacionalne tvrtke. Tvrtka je zatražila od vašeg odjela (tima učenika) da pomogne u razvijanju nekih ideja za nove proizvode i usluge koji će biti namijenjeni tinejdžerima. Vaš odjel mora odrediti vlastiti naziv i logotip, analizirati tinejdžersko tržište i odlučiti koji će se novi proizvod ili usluga najprije lansirati. Vaš će odjel trebati izraditi marketinški plan i strategiju za lansiranje novog proizvoda ili usluge te u konačnici održati uvjerljivu prezentaciju o proizvodu/usluzi za upravni odbor tvrtke (ostatak razreda).
U ovom će školskom projektu svaki tim (do 4 učenika) izvršiti sljedeće zadatke:
1. Odlučiti o nazivu odjela i osmisliti logotip.
2. Analizirati tinejdžersko tržište provođenjem istraživanja, razgovora i upitnika.
3. Odrediti koji će se novi proizvod ili usluga najprije lansirati.
4. Sastaviti priopćenje za tisak o proizvodu.
5. Osmisliti oglasni letak i/ili brošuru za proizvod.
6. Odrediti plan cijene za proizvod.
7. Kroz razvoj marketinškog plana i strategije, članovi tima preuzet će i jednu od uloga i odgovornosti koje su navedene u nastavku:
- Voditelj projekta: Nadzire cjelokupni razvoj marketinškog plana i strategije
- Specijalist za marketing: Razvija komponente oglasne kampanje
- Direktor računovodstva: Donosi financijske odluke (na primjer cijene) za marketinški plan
- Marketinški analitičar: Osmišljava metode za procjenu tržišta, na primjer upitnike
8. Osmisliti uvjerljivu prezentaciju za upravni odbor tvrtke koja ukratko prikazuje marketinški plan tima.
Završeni projekti (prezentacije):
Tornadobag 8b.pps
prezentacija mp5 bracelet.ppsx
Micro Iphone Projector.pps
MMLKM.ppsx
Dimer.pps
Kako pripremiti dijete za skolu.pdf
Vjezbe za predskolce.pdf
Dispraksija savjeti za roditelje i ucitelje.pdf
Disgrafija savjeti za roditelje i ucitelje.pdf
Ucenici s teskocama paznje savjeti za roditelje i ucitelje.pdf
Disleksija savjeti za roditelje i ucitelje.pdf
Tikovi savjeti roditeljima.pdf
Strah od skole savjeti roditeljima.pdf
Diskalkulija savjeti za roditelje i ucitelje (2).pdf
Enkopreza savjeti roditeljima.pdf
ALATI ZA POMOC U KRIZNIM SITUACIJAMA.pdf
Sigurno koristenje interneta.pdf
Letak za roditelje prevencija nasilja.pdf
Vijece roditelja 11.5.2023.pdf
Pratite uz nas događanja iz naše škole, posjetite sve rubrike, zabavite se uz naš multimedijalni sadržaj!
Odabrani udzbenici - OS Bartula Kasica Zadar.xlsx
Odabrani drugi obrazovni materijali - OS Bartula Kasica Zadar.xlsx
Naputak o nacinu uporabe, vracanja i obnavljanja udzbenika i drugih obrazovnih materijala financiranih sredstvima iz Drzavnoga proracuna (1).docx
Udzbenici 2020.docx