Istraživanjem do rezultata o koordinaciji i finoj motorici
Autor: Autorizirani korisnik iz druge škole , 7. 4. 2019.
Studentice druge godine Učiteljskog fakulteta u Zagrebu, Odsjek u Čakovcu, Matea Pantaler, Ana Pučko, Petra Mavrek, Karla Franjkić i Karla Hegedić 5. travnja 2019. godine svoj su radni petak provele su u našoj školi, točnije s učenicima 2. razreda. Razlog njihova dolaska bilo je testiranje učenika s ciljem istraživanja o bimanualnoj koordinaciji i finoj motorici učenika te dobi.
Kako učenici nisu znali što ih čeka, na samom ulazu u razred vidjela su se „zabrinuta“ lica, no već prilikom prvog testa učenici su uvidjeli da se, zapravo, radi o lakšim zadatcima, kao što su slaganje čaša, spremanje šibica u kutiju, bacanje loptice, razvrstavanje igraćih kockica i sl., te da nema niti jedne ocjene nakon završenog testa. Učenici su bili vrlo raspoloženi za rad, a i sretni što su, umjesto rješavanja zadataka iz matematike, pomogli studenticama u njihovom istraživanju te se ujedno svi skupa zabavili.
Vrijedne studentice testiranje su provele nad četrnaestero učenika 2. razreda. Pažljivo su bilježile sve rezultate koji će im biti od velike pomoći u njihovom istraživanju o koordinaciji i motorici učenika.
Želimo im puno uspjeha u radu!
Pravilnik o kucnom redu OS Breznicki Hum- 2018..PDF
KRITERIJI ZA OCJENU VLADANJA.pdf
Vrednovanje nastave na daljinu predmetna nastava.pdf
KRITERIJI VREDNOVANJA TIJEKOM NASTAVE NA DALJINU, RAZREDNA NASTAVA.pdf
RADNO VRIJEME (1).docx
Odluka-o-pocetku-i-zavrsetku-nastavne-godine-broju-radnih-dana-i-trajanju-odmora-uc-osno-i-sred-sk-2023-2024.pdf
Kriteriji vrednovanja - RN.pdf
Kriteriji vrednovanja - PN.pdf
RAZVOJNI PLAN 2023.-2024..docx
Edukativni portali |
Obrazovanje |
> MZOS |
> AZOO |
> MATICA MZOS |
Dnevni tisak |
Informatički časopisi |
Ostali časopisi |
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |