Bronca s 23. Juniorske matematičke olimpijade na Cipru!
Autor: Autorizirani korisnik iz druge škole , 26. 6. 2019.
Foto: Facebook Učenik 8. razreda naše škole Emanuel Tukač nastavlja nizati uspjehe, ali sada već izvan naših granica. Tako se s nedavno završene 23. Juniorske balkanske matematičke olimpijade na Cipru, što je bilo njegovo prvo međunarodno natjecanje, vratio sa sjajnom brončanom medaljom za osvojeno treće mjesto. Bio je to povod za razgovor s Emanuelom i njegovim mentorima koji možete pročitati na sljedećoj poveznici:
Na 23. Juniorskoj balkanskoj matematičkoj olimpijadi, održanoj od 20. do 25. lipnja 2019. godine u gradu Argosu na Cipru, u rješavanju matematičkih zadataka natjecalo se stotinjak učenika iz 16 država. Hrvatsku je, osim Emanuela, predstavljalo još troje učenika osmih razreda: Namik Agić (OŠ Krune Krstića, Zadar), Stella Čolo (OŠ Stanovi, Zadar), koji su, također, osvojili bronce, te Marko Dorčić (OŠ Alojzija Stepinca, Zagreb). Voditeljice hrvatske ekipe bile su Ana Ostojić i Mea Bombardelli, a njihovo sudjelovanje na Olimpijadi organiziralo je Hrvatsko matematičko društvo, uz financijsku pomoć Ministarstva znanosti i obrazovanja.
Emanuela je 25. lipnja na zagrebačkom aerodromu dočakala presretna i preponosna ekipa – članovi obitelji te ravnateljica škole Vesna Ivančan, razrednica Marija Zrinka Sokač i njegove mentorice: Marija Dijačić, Nataša Gotal, Danijela Ivančan Bosilj i Emanuelova učiteljica u nižim razredima Olga Slunjski. Emanuelu se dočak u školi priprema za petak, 28. lipnja 2019. godine što će biti odlična prilika i svima ostalima za čestitke na povijesnom uspjehu za našu školu i za naš kraj!
Emanuelove mentorice, koje su, također, dio ovog povijesnog uspjeha, podijelile su svoje dojmove o radu s ovim iznimno talentiranim učenikom.
Učiteljica matematike Marija Dijačić:
Rad s Emanuelom bio je dinamičan i konstruktivan budući da se radi o učeniku koji ima izrazite matematičke sposobnosti te je vrlo nadaren pa je uvijek tražio nešto više, uvijek su ga veselili novi izazovi u rješavanju zadataka te je uvijek bio jedinstven u rješavanju istih. Smatram da ima ogroman potencijal u znanstvenim vodama te mu želim puno uspjeha i sreće u njegovom budućem radu. Nažalost, mislim da država ne brine dovoljno o tako nadarenim učenicima te premalo ulaže u njih što je demotivirajuće za ostale učenike jer tako ne dobivaju adekvatnu poruku da je znanje bitno i na cijeni. Nadam se da će se to u budućnosti promijeniti.
Učiteljica fizike Nataša Gotal:
Emanuel je izrazito nadaren za područja matematike, fizike i informatike, nalazi uzročno posljedične veze, matematičko-logički zaključuje, povezuje sadržaje. Voli izazove, rješavanje problema, puno čita proširene sadržaje i razmišlja o njima, postavlja pitanja na koja nastoji samostalno naći odgovore ili, objašnjavajući svoj tok misli nama mentorima, provjerava razmišlja li o problemu na ispravan način ili treba malo usmjeravanje (obično u obliku potpitanja koja ga vode do odgovora). Voli izaći i izvan područja u kojima je jak, pa mu je sudjelovanje na natjecanju iz stranog jezika svojevrsni dodatni izazov i iskušavanje vlastitih potencijala. Uz sve uspjehe koje postiže na natjecanjima, skroman je, ne razmeće se uspjesima u razredu, nego
često, iako zna odgovor na pitanje, pušta druge u razredu da odgovore. Često pomaže slabijim učenicima u radu. Mislim da su učenici poput Emanuela veliki potencijal za cijelu državu jer mogu biti pokretači razvoja i napretka, ali je potrebno raditi s njima i nadalje kako bi u potpunosti mogli razviti svoje mogućnosti.
Učiteljica informatike Ljiljana Inkret-Martinčević:
Rad s takvim učenicima je zahtjevan jer puno traže, ali istovremeno i užitak. Emanuel je inteligentan, marljiv, ustrajan i koncentriran u rješavanju programskih zadataka. Svakom problemskom zadatku pristupa na svoj poseban način. Njegov daljnji uspjeh i razvoj potencijala ovisit će, prvenstveno, o odabiru srednje škole i fakulteta jer uz podršku kvalitetnih mentora, njegovo će znanje i vještine i dalje rasti. Zato smatram da bi država trebala imati organizirani sustav koji će brinuti i davati podršku takvim učenicima, no kod nas to još uvijek nije tako.
Učiteljica njemačkog jezika Danijela Ivančan Bosilj:
Emanuel je učenik koji posjeduje izvanredne vještine izražavanja na njemačkom jeziku. Tijekom rada i priprema za Državno natjecanje najteži dio posla bio je pronaći dovoljno izazovne tekstove i zadatke koji bi bili u dosegu Emanuelovih sposobnosti i mogućnosti, jer Emanuel je sve postavljene zadatke rješavao s nevjerojatnom lakoćom i smirenošću. Pritom je, naravno, uvijek bio maksimalno koncentriran, u potpunosti usmjeren prema cilju, ambiciozan i svjestan vlastitih sposobnosti. No ono što je najvažnije, Emanuel je na putu do svojih uspjeha uvijek bio i ostao jednostavan i skroman. Da ga moram opisati smo jednom riječju, bila bi to riječ ein Wunderkind!
Još jednom velike čestitke Emanuelu, svim njegovim mentorima i njegovoj obitelji! Budući da uskoro odlazi iz naše škole, želimo mu da upiše najbolju moguću srednju školu gdje će svi njegovi potencijali moći u potpunosti doći do izražaja.
Pravilnik o kucnom redu OS Breznicki Hum- 2018..PDF
KRITERIJI ZA OCJENU VLADANJA.pdf
Vrednovanje nastave na daljinu predmetna nastava.pdf
KRITERIJI VREDNOVANJA TIJEKOM NASTAVE NA DALJINU, RAZREDNA NASTAVA.pdf
RADNO VRIJEME (1).docx
Odluka-o-pocetku-i-zavrsetku-nastavne-godine-broju-radnih-dana-i-trajanju-odmora-uc-osno-i-sred-sk-2023-2024.pdf
Kriteriji vrednovanja - RN.pdf
Kriteriji vrednovanja - PN.pdf
RAZVOJNI PLAN 2023.-2024..docx
Edukativni portali |
Obrazovanje |
> MZOS |
> AZOO |
> MATICA MZOS |
Dnevni tisak |
Informatički časopisi |
Ostali časopisi |
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |