Proljetne aktivnosti u PŠ Šćepanje
Autor: Autorizirani korisnik iz druge škole , 21. 3. 2024.
Učenici PŠ Šćepanje dočekali su proljeće obilježavajući Svjetski dan šuma (21. 3.), Svjetski dan osoba s Down sindromom (21. 3.), Svjetski dan poezije (21. 3.) i Svjetski dan voda (22. 3.). Nije izostala ni uskrsna radionica na kojoj su izrađivali prigodne ukrase koje su poklonili igraonici "Čarobna šuma". Obilježavanje ovih važnih datuma integrirali su u svoje nastavne sadržaje.
Cilj obilježavanja Svjetskog dana sindroma Down bio je približiti učenicima osobe sa sindromom Down i pri tomu potaknuti na veće poštivanje njihovih prava. Vođeni tim ciljem učenici su obukli rasparene šarene čarape, simbol Dana sindroma Down, jer ih osobe s Down sindromom ne mogu upariti. Nošenjem šarenih čarapa željeli su skrenuti pozornost na potrebu uvažavanja različitosti te pružiti podršku osobama s Down sindromom kako bi se što bolje integrirale u društvo.
Svjetski dan šuma prilika je da podsjetimo na važnost prirodnih šuma. Obilježavanje ovog važnog datuma učenici 2. razreda povezali su s obradom lektirnog naslova „Pismo iz Zelengrada“, autorice Nevenke Vidak. Obradu lektirnog djela ekološke tematike iskoristili su za istraživanje o važnosti šuma za sve stanovnike planeta i izradu makete Zelengrada. Zaključili su da su šume zaslužne za čisti zrak, tlo i čiste vode, sprječavanje erozije i ublažavanje klimatskih ekstrema, zato ih treba čuvati. Šume su i prirodne energane – daju nam obnovljiv izvor energije, drvo. Zdrave šume iznimno su važne za zdravlje ljudi, a boravak u šumama vrlo pozitivno utječe na fizičko i psihičko zdravlje.
Svjetski dan voda učenici su obilježili na satu Prirode i društva i Hrvatskog jezika. Učenici 4. razreda pisali su činkvine na temu zaštite voda i šuma, dok su ih učenici 2. razreda ilustrirali. Tako su ujedno obilježili i Svjetski dan poezije. Učenici su naučili da je činkvina pjesma koja se sastoji od pet stihova, tj. petostih. Stihovi činkvine poredani su na sljedeći način:
1. stih = jedna imenica
2. stih = dva pridjeva
3. stih = tri glagolske imenice
4. stih = četiri riječi, rečenica
5. stih = imenica.
Rezultat zajedničkog rada je plakat koji su izložili su učionici.
Na uskrsnoj radionici izrađivali su prigodne ukrase kojima su uljepšali učionicu, ali i igraonicu "Čarobna šuma" čijim su malim polaznicima poželjeli sretan Uskrs.
Pravilnik o kucnom redu OS Breznicki Hum- 2018..PDF
KRITERIJI ZA OCJENU VLADANJA.pdf
Vrednovanje nastave na daljinu predmetna nastava.pdf
KRITERIJI VREDNOVANJA TIJEKOM NASTAVE NA DALJINU, RAZREDNA NASTAVA.pdf
RADNO VRIJEME (1).docx
Odluka-o-pocetku-i-zavrsetku-nastavne-godine-broju-radnih-dana-i-trajanju-odmora-uc-osno-i-sred-sk-2023-2024.pdf
Kriteriji vrednovanja - RN.pdf
Kriteriji vrednovanja - PN.pdf
RAZVOJNI PLAN 2023.-2024..docx
Edukativni portali |
Obrazovanje |
> MZOS |
> AZOO |
> MATICA MZOS |
Dnevni tisak |
Informatički časopisi |
Ostali časopisi |
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |