Održana prva Večer matematike
Autor: Darinka Cvišić, 9. 12. 2013.
Da matematika može biti odlična zabava za sve uzraste, najbolje smo vidjeli u četvrtak, 5. prosinca 2013. godine, kada je naša škola otvorila svoja vrata brojnim zainteresiranim roditeljima koji su, uz učenike i učitelje, zajednički 'odradili' Večer matematike. Događaj je zamišljen kao niz interaktivnih radionica koje potiču izgradnju pozitivnog stava učenika prema matematici.
Tako su u vremenu od 18,00 do 19,00 sati u našoj školi održane zanimljive razredne radionice u kojima je, uz učenike i učitelje, sudjelovalo čak stotinjak roditelja. Zajedničkim 'snagama', kroz igru, smijeh i zabavu, rješavali su matematičke zagonetke i igrali matematičke igre otkrivajući često zaboravljenu, onu zabavniju stranu matematike.
Večer matematike pokrenulo je Hrvatsko matematičko društvo uz potporu Ministarstva znanosti obrazovanja i sporta, a u njoj je sudjelovalo dvjestotinjak škola iz cijele Hrvatske. Večer je zamišljena tako da djeca nižih i viših razreda, zajedno s roditeljima, braćom, tetama..., kroz rješavanje zanimljivih zadataka zavole matematiku i da se na taj način uvjere kako matematika nije uvijek teška, već da može biti itekako zabavna i korisna.
Prema komentarima starijih, ali i djece večer je ispunila svoj cilj te se svi sudionici vesele zajedničkom susretu iduće godine. Svi su zaključili da uz malo mašte i kreativnosti i matematika može postati zabavna aktivnost i za mlađe i za starije.
Nakon Večeri matematike razgovarali smo s našom učiteljicom matematike Marijom Dijačić, organizatoricom ovog događaja.
Jesmo li uspjeli ispuniti cilj Večeri matematike?
S obzirom da je naša Večer matematike imala jako veliki broj sudionika kojima je jednosatno druženje gotovo proletjelo, mislim da je cilj – popularizacija matematike te poticaj učenika za nastavak matematičkog obrazovanja – u potpunosti ispunjen.
Kako je izgledala Večer matematike?
Večer matematike je, prema našim zamislima, nalikovala dobro posjećenom sajmu. Naime, sudionici su u svakoj učionici obilazili „matematičke stanice“ i odabirali aktivnosti u kojima su sudjelovali. Materijali s detaljnim uputama o aktivnostima bili su dostupni na svakoj stanici, a „dežurni matematičari“ pomagali su pri njihovoj provedbi, tko da su svima bila jasna pravila igre.
Kakve su reakcije sudionika?
Prema reakciji učenika i roditelja koji su bili u mojoj radionici, ali i u ostalim razrednim radionicama, nakon početnih sumnji i strahova, svi su se odlično zabavljali. Većina sudionika bila je iznenađena koliko rješavanje matematičkih zadataka može biti zabavno.
Budući da su svi sudionici Večeri matematike bili tako vrijedni, na kraju ih je posjetio i sv. Nikola te ih nagradio slatkim poklon-paketima.
Novinarska grupa
Pravilnik o kucnom redu OS Breznicki Hum- 2018..PDF
KRITERIJI ZA OCJENU VLADANJA.pdf
Vrednovanje nastave na daljinu predmetna nastava.pdf
KRITERIJI VREDNOVANJA TIJEKOM NASTAVE NA DALJINU, RAZREDNA NASTAVA.pdf
RADNO VRIJEME (1).docx
Odluka-o-pocetku-i-zavrsetku-nastavne-godine-broju-radnih-dana-i-trajanju-odmora-uc-osno-i-sred-sk-2023-2024.pdf
Kriteriji vrednovanja - RN.pdf
Kriteriji vrednovanja - PN.pdf
RAZVOJNI PLAN 2023.-2024..docx
Edukativni portali |
Obrazovanje |
> MZOS |
> AZOO |
> MATICA MZOS |
Dnevni tisak |
Informatički časopisi |
Ostali časopisi |
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |