Poziv na javnu tribinu „Znanje stranih jezika kao resurs koji otvara mnoga vrata“
Autor: knjiznica bukovac, 22. 3. 2018.
Dragi roditelji i draga djeco, nalazimo se u razdoblju priprema za upis u prvi razred, kada ćete morati donijeti odluku i o odabiru prvog stranog jezika. S kojim jezikom je poželjno započeti, engleskim ili možda njemačkim? Je li engleski jezik dovoljan za sporazumijevanje? Pitanja je zasigurno mnogo … Na sva Vaša pitanja rado ćemo Vam odgovoriti na javnoj tribini koja će se održati u knjižnici Bogdana Ogrizovića u ponedjeljak, 26. ožujka u 18h. Na tribini će nastupiti učenici 2. c razreda naše škole kratkim nastupom. Svi ste pozvani! Neke od odgovora možete naći u prilogu. Anita Križanac Rašić, prof.
Prilikom odabira prvog stranog jezika treba imati na umu sljedeće:
• cilj je do kraja obveznog obrazovanja steći dobro znanje dvaju stranih jezika
• znanstveno je dokazano da je u ranoj fazi učenja dobro početi s njemačkim jezikom kako bi se kroz igru razvila sklonost ka jeziku s kojim se ne susrećemo toliko intenzivno u svakodnevnici
• nakon njemačkoga kao prvoga stranog jezika engleski se uči lakše jer je riječ o srodnim jezicima
• najprisutniji strani jezik u izvanškolskom okruženju − engleski lakše se uči u kasnijim fazama obrazovanja
• dobro poznavanje dvaju stranih jezika na razini srednje škole, a osobito na razini fakultetskog obrazovanja, otvara veće mogućnosti učeničkih i studentskih razmjena i stjecanja novih iskustava i znanja u međunarodnom okruženju
• Hrvatska je povijesno, prostorno i gospodarski intenzivno povezana sa zemljama njemačkoga govornog područja pa se dobrim poznavanjem njemačkoga otvaraju veće mogućnosti zapošljavanja
• povezanost Hrvatske i zemalja njemačkoga govornog područja naglašena je i u ostalim područjima suradnje kao što su sport i kultura.
Koje su posebnosti ranog učenja njemačkoga jezika?
• ovladavanje složenim strukturama tijekom ranoga predškolskog uzrasta kroz situacijsko usvajanje jezika ili tijekom školskog učenja kroz komunikacijske situacije
• lakše učenje jezika u mlađoj dobi te mogućnost učenja većeg broja jezika tijekom cjelokupnog školovanja
• podloga za osviješteni pristup materinskom i drugim stranim jezicima
• mogućnosti uspoređivanja (njemački – engleski, germanizmi u hrvatskom jeziku)
• kreativni pristupi nastavi njemačkoga prilagođen dobi i interesima djece (specijalizirani studijski programi i moderne metode poučavanja).*
Izvor: Brošura: „Njemački otvara mnoga vrata“
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
21 OS Bukovac Zagreb-GPP 2023-24..pdf
21 OS Bukovac Zagreb Kurikulum 2023-24.pdf