« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
STRUKTURIRANI TEČAJ "CULTIVATING THE ENTREPRENEURIAL MINDSET IN EDUCATION"
Naše kolegice Marina Benić i Nataša Lukač Dudaš ostvarile su 4. mobilnost u Limassolu, na Cipru.
Od 4. do 9. travnja 2022. učili su kako razviti poduzetništvo kao praktičnu vještinu usmjerenu na pet praksi poduzetničke nastave: igru, empatiju, stvaranje i eksperimentiranje. Prvog dana, nakon početnih aktivnosti upoznavanja, upoznali su se s pojmom poduzetništva i evolucijom pojma. Učili su o različitim vrstama poduzetništva i poduzetništvu kroz metodu i praksu.
Drugi dan naše su se kolegice posvetile proučavanju pet praksi poduzetničkog obrazovanja: praksi igre, praksi empatije, kreacije, eksperimentiranja i refleksije. Detaljnije su razradili praksu igre: teoriju i praksu, primjenu i vježbe s kojima se može vježbati. Opet su radile u paru s kolegama iz različitih zemalja: Rumunjske, Latvije, Estonije, Mađarske, Slovačke, Litve i Poljske te uspostavile odnose suradnje.
Treći dan aktivnosti odvijao se u praksi empatije i kreativnosti. Naše kolegice uživale su u igrici "Gazbena stolica" kroz koju su osvijestili kako djeca uče kroz igru i što je najvažnije – kroz igru uče kako učiti. Sve ove motivacijske igre kolegice će koristiti kao aktivnosti za probijanje leda za poduzetničke radionice. Kolegice su također vježbale strateško planiranje kroz aktivnost „Izgradi najvišu kulu“ u kojoj su razvijale strategiju za 3 minute i gradile 5 minuta, što će također pomoći u izgradnji poduzetničkih kompetencija. Radni dan završio je zabavnim aktivnostima u kojima su kolegice pokazale svoje talente.
Četvrti dan strukturiranog tečaja protekao je u teoriji, praksi i vježbanju eksperimentiranja i razmišljanja. Sudionici su kroz vježbe osvijestili važnost ovih komponenti u poticanju razvoja poduzetničkih kompetencija kod svojih učenika. Najviše im se svidjela vježba "Ideje u torbi" – nakon što su u torbi dobili 4 predmeta, morali su smisliti 10 načina na koje se predmet može koristiti, puštajući kreativnost i maštu na volju. Kolegice su poslijepodne provele u razgledavanju otoka poput rodnog mjesta mitske Afrodite, luke Paphos i arheološkog nalazišta Kourion.
Zadnji dan tečaja kolegice su provele proučavajući kako biti roditelj budućem poduzetniku i motivirati budućeg poduzetnika u obrazovnom sustavu. Povezale su poduzetništvo i utjecaj društvenih mreža na tinejdžere te iz prve ruke čule od tinejdžera kako ih praćenje profila na društvenim mrežama potiče da budu poduzetnici. U završnom dijelu procijenile su cijeli tečaj i sve sadržaje kroz finalne igre i izradu umnih mapa. Tečaj je završio u veselom raspoloženju podjelom svjedodžbi kojima polaznici potvrđuju stečene kompetencije.