"Trebaš pomoć i podršku? Događa ti se nešto loše u obitelji ili školi, a čini ti se da se nemaš kome povjeriti? Hrabri telefon pomoć i podršku nudi i putem CHAT-a svakim radnim danom od 15 do 18 sati.
Razgovor sa savjetovateljem Hrabrog telefona je potpuno anoniman te je dostupan putem web stranice www.hrabritelefon.hr.
Nemoj šutjeti o tome, potraži pomoć !"
Međunarodni dan osoba s invaliditetom i Međunarodni dan ljudskih prava
U prosincu smo obilježili dva važna datuma: Međunarodni dan osoba s invaliditetom (3. prosinca) i Međunarodni dan ljudskih prava (10. prosinca).
Međunarodni dani osoba s invaliditetom
U sklopu nastave engleskog jezika učenici 6. razreda pogledali su kratki film o životu djevojčice s invaliditetom.
Upoznali su se s načinima ophođenja s ovim osobama. Istaknimo samo neke.
Osobe s poteškoćama u kretanju
Osobe s poteškoćama sa sluhom
Slijepe i slabovidne osobe
Učenica Ana Dobša izradila je prezentaciju u kojoj je izdvojila najvažnije savjete.
Ovaj dan bio je prigoda i za prisjećanje na naš uspješni eTwinning projekt We Are All Humans, koji je nedavno nagrađen s još jednom Europskom oznakom kvalitete.
Svima zainteresiranima preporučujemo brošuru na engleskom jeziku koja je korištena za pripremu i provedbu nastave.
Međunarodni dan ljudskih prava: Konvencija o pravima djeteta
Na nastavi geografije, pod vodstvom učiteljice Biljane Forgač, učenici su već ranije učili o sadržaju UN-ove Konvencije o pravima djeteta. Ovom prilikom pročitan je tekst na engleskom jeziku s najvažnijim odrednicama. Istaknuto je da se često zaboravlja na činjenicu da se u mnogim dijelovima svijeta svakodnevno krše ljudska prava, a dužnost svake civilizirane zemlje je poštivati Konvenciju. Prema njoj, sva djeca imaju pravo na hranu, vodu, krov nad glavom, brigu obitelji, školovanje, zaštitu od neprimjerenih sadržaja, nasilja i rata.
Učenice 6.b razreda Zara Hribar Gašparović, Elena Grabar, Leona Pergar i Dora Žerjav izradile su prezentaciju u kojoj su istaknule neka od važnih dječjih prava.
Obradom ovih sadržaja obuhvaćena je ljudsko-pravna dimenzija građanskog odgoja i obrazovanja s ishodom opisivanja nastanka i razloga donošenja Opće deklaracije o ljudskim pravima, kao i društvena dimenzija s ishodima povezivanja društvene isključenosti s društvenom nepravdom i društveno osjetljivim položajem te iskazivanja solidarnosti i pružanja pomoći učenicima s invaliditetom.
Aktivnosti je osmislila i vodila učiteljica engleskog jezika Branka Lamza.
Besplatna Office365 usluga i alati koji omogućuju suradnju i komunikaciju između svih sudionika u obrazovnom sustavu.
Korisnici koji su prethodno aktivirali svoje račune putem ove stranice mogu direktno do svojih računa putem stranice portal.office.com.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
HIMNA
NASRED NAŠEG ČAKOVEČKOG JUGA
UZDIŽE SE OSNOVNA DRUGA
NAJLJEPŠA JE ŠKOLA
SVA U CVIJEĆU
SVAKOM DAJE I ZNANJE I SREĆU
NAJLJEPŠA JE ŠKOLA
SVA U CVIJEĆU
SVAKOM DAJE I ZNANJE I SREĆU
NAJJAČI SMO NAJBOLJI SMO
DRUGE NAŠE DJECA SVI SMO
PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE
NAJJAČI SMO NAJBOLJI SMO
DRUGE NAŠE DJECA SVI SMO
PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE
NAKON OSAM GODINA SREĆE
SVATKO SVOJIM PUTEM KREĆE
SJETIT ĆE SE JEDNOM STARIH DANA
I NAJLJEPŠIH ĐAČKIH USPOMENA
SJETIT ĆE SE JEDNOM STARIH DANA
I NAJLJEPŠIH ĐAČKIH USPOMENA
NAJJAČI SMO NAJBOLJI SMO
DRUGE NAŠE DJECA SVI SMO
PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE
NAJJAČI SMO NAJBOLJI SMO
DRUGE NAŠE DJECA SVI SMO
PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE
PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE