preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Ugasimo nasilje

Hrvatski u školi

Institut za jezik i jezikoslovlje

elektire

Hrvatska udruga za disleksiju

ADHD

PETZANET

Dabar

Dabar

Dabar

eMatica

Brojač posjeta
Ispis statistike od 6. 5. 2011.

Ukupno: 610872
Ovaj mjesec: 4670

U skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka na školskom webu ne objavljujemo osobne podatke i fotografije učenika, osim uz pismenu suglasnost roditelja.

 

iva.naranda@skole.hr

 
 

RAZLIČAK

Znate li zašto se naš list zove Različak?

THE BUZZ

ŠKOLSKA UČILICA

PROMETNA UČILICA

HRABRI TELEFON

HRABRI TELEFON

"Trebaš pomoć i podršku? Događa ti se nešto loše u obitelji ili školi, a čini ti se da se nemaš kome povjeriti? Hrabri telefon pomoć i podršku nudi i putem CHAT-a svakim radnim danom od 15 do 18 sati.


Razgovor sa savjetovateljem Hrabrog telefona je potpuno anoniman te je dostupan putem web stranice www.hrabritelefon.hr.


Nemoj šutjeti o tome, potraži pomoć !"
   

Događanja u našoj školi i obavijesti

Scientix STEM Discovery Campaign 2023

II. osnovna škola Čakovec po drugi puta je sudjelovala u STEM Discovery Campaign, međunarodnoj kampanji u organizaciji Scientixa koja ima za cilj podizanje svijesti o važnosti STEM edukacije i STEM karijera. Središnja tema ovogodišnje kampanje je STEM identiteti (STEM Identities), a aktivnosti trebaju biti provedene u periodu od 1. veljače do 30. travnja 2023. Vijest o sudjelovanju s kratkom najavom aktivnosti dodana je na kartu događanja pod nazivom The promotion of STEM within the Computer Science classes. Škola se u STEM DC 2023 uključila na inicijativu učiteljice informatike Ive Naranđe, a aktivnosti su provedene u sklopu nastave Informatike. Poseban dio predstavljale su aktivnosti u sklopu eTwinning projekta Robotics Tour koje su provedene u suradnji s učiteljem Gordanom Bartolićem i školskom robotičkom grupom.


Aktivnosti su osmišljene ovisno o dobi učenika, a trebale bi zainteresirati učenike za STEM i pomoći u stvaranju STEM identiteta.

 

 

STEM DC 2023 u 5. b razredu

Uvodna aktivnost za učenike 5. b razreda sastojala se od razgovora o zanimanjima iz područja informatike i ispunjavanja upitnika Programer – moje zanimanje?. Upitnik napravljen u obliku kviza sastojao se od osam pitanja, a za svaki odgovor „da“ dobivao se bod. Veći broj bodova značio je da bi učenike moglo zanimati ovo područje i da bi zanimanje programer moglo biti njihov izbor.

Uslijedila je aktivnost nazvana Moj STEM identitet tijekom koje su učenici u alatu BigHugeLabs – Trading Card izradili identifikacijske kartice s nazivom Moj STEM identitet. Umjesto osobnih fotografija, učenici su kreirali avatare u alatu AvatarMaker te smo i ovom prilikom ponovili važnost čuvanja osobnih podataka. Učenici su trebali odabrati neko zanimanje iz STEM područja i napisati zašto ih zanima i kako ga zamišljaju. Svoje kartice dodali su na Padlet na kojem su mogli pogledati i lajkati radove drugih učenika.

Sljedeće aktivnosti bile su povezane s programiranjem. Učenici su sudjelovali u micro:bit aktivnosti Nightlight, a u nastavi je korišten micro:bit classroom. Nadalje, napravljen je prelazak od kodiranja u vizualno-blokovskim jezicima koje su učenici već ranije upoznali (Scratch i MS MakeCode) do programiranja u tekstualnom programskom jeziku Python, kojeg učenici počinju koristiti u petom razredu. Nakon nekoliko primjera, učenici su odigrali tri LearningApps igre kako bi provjerili jesu li povezali ranije stečeno znanje o kodiranju u Scratchu i MS MakeCode-u i neke osnovne naredbe u Pythonu.

Završna aktivnost bilo je predstavljanje projekta Robotsko vozilo s ručnim i automatskim upravljanjem koje su provela tri učenika 8. c razreda, polaznici školske robotičke grupe.

Svrha projekta Robotsko vozilo s ručnim i automatskim upravljanjem je usporediti brzinu vožnje robota kad njime upravlja čovjek (tipkalima) i brzinu kad robot vozi sam (automatski, pomoću svojih svjetlosnih IR senzora kojima prati crnu crtu na svom putu). Rezultat je da robot automatski vozi brže i preciznije od čovjeka. Nakon demonstracije, učenici petog razreda imali su priliku sami isprobati upravljanje robotskim vozilom.

STEM DC 2023 u šestom razredu

Za učenike šestog razreda uvodna aktivnost i upoznavanje s pojmom STEM realizirano je kroz razgovor i radom u MS Teamsu i Bilježnici za predmete (MS OneNote). Učenici su pripremili MS Forms online istraživanje kojim se željelo saznati jesu li učenici šestog razreda već čuli za STEM, razumiju li što znači STEM, zanima li ih STEM i sl.

Zatim su sudjelovali u aktivnosti Moj STEM identitet i svoje kartice dodali na zajednički Padlet s 5. b razredom.

Uslijedio je do your :bit challenge u sklopu kojeg su učenicima predstavljeni globalni ciljevi održivog razvoja. Pomoću odabranih Make it: Code it projekata povezanih s globalnim ciljevima održivog razvoja učenicima se  pokazalo kako koristiti tehnologiju za rješavanje globalnih problema. Učenici su radili na dva micro:bit projekta, Animal tracker i Pressure switch alarm. Na kraju su učenici bili pozvani da osmisle vlastite ideje za tehnološka rješenja, istraže problem i osmisle rješenje uz uporabu micro:bita.

STEM DC 2023 u osmom razredu

Učenici osmog razreda istražili su suvremene hrvatske znanstvenice i znanstvenike te surađujući u online okruženju u alatu Madmagz izradili časopis „Hrvatske znanstvenice i znanstvenici“. Za neke dijelove časopisa učenici su slike pripremili u alatu Canva.

Druga aktivnost bio je micro:bit projekt Conductivity tester. Učenici su koristili micro:bit s dvije krokodilske spojnice da bi istražili provode li odabrani materijali elektricitet.

STEM DC u osmom razredu završili smo s predstavljanjem dva projekta školske robotičke grupe, Robotsko vozilo za istraživanje površine Marsa i Robotsko vozilo s ručnim i automatskim upravljanjem. Robotsko vozilo za istraživanje površine Marsa je projekt u kojem su učenici izradili funkcionalni model robotskog vozila ("rovera") kakvo se koristi za istraživanje površine Marsa. Upravljanje ovim vozilom je kombinacija daljinskog (ručnog) upravljanja i autonomnog upravljanja prema ugrađenom programu, primjenom senzora udaljenosti i infracrvenih senzora. Radi lakšeg kretanja vozilo se pokreće gusjenicama, a opremljeno je robotskom rukom za uzimanje uzoraka tla te kamerom koja operateru omogućuje daljinsko upravljanje. Nakon demonstracije, učenici osmog razreda također su imali priliku sami isprobati upravljanje robotskim vozilom.

 

Nakon provedenih aktivnosti uređen je pano u informatičkoj učionici na kojem su prikazani rezultati upitnika i pregled aktivnosti. Učenici su na Teamsu odgovorili na Reflect izlazne kartice.

 

STEM DC 2023

 

eTwinning projekt Robotics Tour

Naše aktivnosti predstavili smo projektnim partnerima iz eTwinning projekta Robotics Tour. Tijekom ožujka i travnja sudionici eTwinning projekta Robotics Tour radili su na suradničkoj aktivnosti s školama iz Grčke, pod nazivom Robotics and Disabilities. Učenici su istražili mogućnosti kako tehnologija može pomoći osobama s raznim poteškoćama i senzore koji su dostupni u školskom robotičkom kabinetu. Zatim je školska robotička grupa napravila dva rješenja za probleme iz svakodnevnog života osoba s poteškoćama, pametne žaluzine i pametni štap. Pametne žaluzine mogu pomoći osobama s poteškoćama u kretanju jer se propusnost žaluzina ne podešava ručno nego automatski, na temelju količine vanjskog svjetla koju mjere svjetlosni senzori. Pametni štap opremljen ultrazvučnim senzorima udaljenosti može pomoći slabovidnim osobama prilikom kretanja aktiviranjem zvučnog alarma u slučaju približavanja štapa nekoj prepreci.

 

Na STEM DC 2023 kartu događanja dodana je i aktivnost sudjelovanja učiteljice u MOOC-u "Digital Education with Cultural Heritage 2023" tijekom kojeg su sudionici stvorili nove scenarije poučavanja koristeći resurse Europeane.

 

STEM DC 2023 The promotion of STEM within the Computer Science classes

 


 

“Scientix STEM Discovery Campaign 2023”

Portal za škole, Iz škola - Iz prakse

 

STEM DC 2023 certificate



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Iva Naranđa   datum: 26. 4. 2023.

 

DOGAĐANJA U NAŠOJ ŠKOLI  U PRETHODNIM ŠKOLSKIM GODINAMA MOŽETE PRONAĆI U ARHIVI NAŠIH VIJESTI.

UDŽBENICI 2024-25

e-Dnevnik

e-Dnevnik

e-dnevnik za učenike


112

DAN EUROPSKOG BROJA 112

Priloženi dokumenti:
2024-Brosura-web 112.pdf


Satnica

Primanja roditelja

 

Javni poziv - izleti

Office 365

MS Office 365

Besplatna Office365 usluga i alati koji omogućuju suradnju i komunikaciju između svih sudionika u obrazovnom sustavu.

Korisnici koji su prethodno aktivirali svoje račune putem ove stranice mogu direktno do svojih računa putem stranice portal.office.com.


UPISI U SŠ

Sve informacije i obavijesti o upisima u srednje škole možete pratiti ovdje:

upisi


EU Code Week

CodeWeek 2019


MZO - Vijesti

KNJIŽNICA

Škola za život

Škola za život


MZO - Natječaji

eTwinning

European Schoolnet Academy

European Schoolnet Academy


School Education Gateway

School Education Gateway


Erasmus+

Innovate Together


Brošura za roditelje

Brošura


E-MAIL ADRESA

ured@os-druga-ck.skole.hr

E-MAIL
 


PROJEKT ŠAFRAN

PROJEKT ŠAFRAN - THE CROCUS PROJECT


Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji


HIMNA NAŠE ŠKOLE

HIMNA

NASRED NAŠEG ČAKOVEČKOG JUGA
UZDIŽE SE OSNOVNA DRUGA

NAJLJEPŠA JE ŠKOLA
SVA U CVIJEĆU
SVAKOM DAJE I ZNANJE I SREĆU

NAJLJEPŠA JE ŠKOLA
SVA U CVIJEĆU
SVAKOM DAJE I ZNANJE I SREĆU

NAJJAČI SMO NAJBOLJI SMO
DRUGE NAŠE DJECA SVI SMO
PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE

NAJJAČI SMO NAJBOLJI SMO
DRUGE NAŠE DJECA SVI SMO
PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE

NAKON OSAM GODINA SREĆE
SVATKO SVOJIM PUTEM KREĆE
SJETIT ĆE SE JEDNOM STARIH DANA
I NAJLJEPŠIH ĐAČKIH USPOMENA

SJETIT ĆE SE JEDNOM STARIH DANA
I NAJLJEPŠIH ĐAČKIH USPOMENA

NAJJAČI SMO NAJBOLJI SMO
DRUGE NAŠE DJECA SVI SMO
PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE

NAJJAČI SMO NAJBOLJI SMO
DRUGE NAŠE DJECA SVI SMO
PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE

PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE

Priloženi dokumenti:
Druga.wma


Tražilica




preskoči na navigaciju