"Trebaš pomoć i podršku? Događa ti se nešto loše u obitelji ili školi, a čini ti se da se nemaš kome povjeriti? Hrabri telefon pomoć i podršku nudi i putem CHAT-a svakim radnim danom od 15 do 18 sati.
Razgovor sa savjetovateljem Hrabrog telefona je potpuno anoniman te je dostupan putem web stranice www.hrabritelefon.hr.
Nemoj šutjeti o tome, potraži pomoć !"
MONDRIAN I CROSS
Učenici petih razreda na satovima informatike crtali su u Paintu prema djelima poznatih svjetskih slikara Mondriana i Crossa.
Evo nekoliko učeničkih radova:
Piet Mondrian
Pieter Cornelis (Piet) Mondriaan, od 1912. Mondrian (rođen 7. ožujka 1872., umro 1. veljače 1944.), nizozemski slikar.
Plohu komponira slobodno u preglednom i smirenom ritmu obojenih kvadratnih površina obrubljenih rasterom crnih linija. Koloristička skala reducirana je na tri osnovne boje: žutu, modru i crvenu. Godine 1917. jedan je od osnivača pokreta „De Stijl“ i formulira principe neoplasticizma.
U posljednjim godinama motivi njegovih slika reducirani su na minimum; konačno su njegova platna sadržavala tek nekoliko obojenih ploha na bijeloj podlozi. U platnima nastalim u Americi nestaje karakteristična crna linija, čime je ublažen opći dojam i postignut življi i vedriji ritam plohe.
Predanost ideji i principijelna dosljednost čine Mondriana najistaknutijim apologetom apstrakcije. Svojim teoretskim stavovima i metodom Mondrian je izvršio velik utjecaj na slikarstvo apstraktnoga izraza.
ZLATNI OTOCI
Henri-Edmond Cross (rođen 20. svibnja 1856., umro 16. svibnja 1910.) francuski slikar.
Poentilizam je način slikanja gdje se malim jasnim točkama osnovnih boja stvara utisak velikog broja sekundarnih i ostalih boja. To je stil koji je imao samo nekolicinu istaknutih sljedbenika, a jedan od njih je Henri-Edmond Cross. Pojam je ustanovila umjetnička kritika u kasnim 1880-ima kako bi ismijala radove ovih umjetnika, a danas se koristi bez izvornog smisla poruge.
RADIONICA: KAKO PREPOZNATI SUMNJIVE PORUKE ELEKTRONIČKE POŠTE ?
Povodom obilježavanja Dana sigurnijeg interneta u veljači su na satovima informatike održane radionice za učenike osmih razreda s temom: Kako prepoznati sumnjive poruke elektroničke pošte?
Cilj radionice bio je da učenici nauče prepoznati razne sumnjive poruke elektroničke pošte te da razumiju i usvoje načine na koje se mogu zaštititi od raznih prevarantskih poruka.
Sumnjive su sve poruke kojima nas pošiljatelj želi prevariti primamljivom pričom o dobitku na nagradnoj igri, bogatstvu koje želi podijeliti s nama, velikom nasljedstvu koje nas očekuje i slično, koristeći osobne podatke koje je našao na mrežnim profilima i društvenim mrežama kako bi stvorio privid vjerodostojnosti poruke. Takve poruke mogu proći kroz filtre za neželjenu poštu te je na svakoj pojedinoj osobi odgovornost da razluči sumnjivu, prevarantsku poruku od stvarne.
Za učenike su pripremljeni primjeri sumnjivih poruka različitog sadržaja koji sadržavaju karakteristične sumnjive elemente:
Učenici su radili u parovima, svaki par je dobio ispisan primjer sumnjive poruke koju je trebao pažljivo pročitati, olovkom označiti sumnjive dijelove i ispod poruke napisati objašnjenje zašto je nešto sumnjivo te što bi napravili u slučaju da stvarno dobe ovakvu poruku. Zatim je svaki par glasno pročitao poruku i dao svoje objašnjenje koje sumnjive dijelove poruke su uočili, kako prepoznati lažne poruke te koje savjete bi oni dali osobi koja primi takvu poruku. Svaki primjer smo zajednički raspravili i po potrebi naglasili još neke sumnjive elemente u porukama.
U raspravi su svi učenici upozoreni na sljedeće:
Na kraju sata učenici su na plakat zalijepili svoje “obrađene” poruke a plakate smo izvijesili na pano u informatičkoj učionici zajedno sa još nekoliko upozorenja na što sve treba paziti kako bi naše korištenje interneta bilo što sigurnije.
Besplatna Office365 usluga i alati koji omogućuju suradnju i komunikaciju između svih sudionika u obrazovnom sustavu.
Korisnici koji su prethodno aktivirali svoje račune putem ove stranice mogu direktno do svojih računa putem stranice portal.office.com.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
HIMNA
NASRED NAŠEG ČAKOVEČKOG JUGA
UZDIŽE SE OSNOVNA DRUGA
NAJLJEPŠA JE ŠKOLA
SVA U CVIJEĆU
SVAKOM DAJE I ZNANJE I SREĆU
NAJLJEPŠA JE ŠKOLA
SVA U CVIJEĆU
SVAKOM DAJE I ZNANJE I SREĆU
NAJJAČI SMO NAJBOLJI SMO
DRUGE NAŠE DJECA SVI SMO
PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE
NAJJAČI SMO NAJBOLJI SMO
DRUGE NAŠE DJECA SVI SMO
PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE
NAKON OSAM GODINA SREĆE
SVATKO SVOJIM PUTEM KREĆE
SJETIT ĆE SE JEDNOM STARIH DANA
I NAJLJEPŠIH ĐAČKIH USPOMENA
SJETIT ĆE SE JEDNOM STARIH DANA
I NAJLJEPŠIH ĐAČKIH USPOMENA
NAJJAČI SMO NAJBOLJI SMO
DRUGE NAŠE DJECA SVI SMO
PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE
NAJJAČI SMO NAJBOLJI SMO
DRUGE NAŠE DJECA SVI SMO
PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE
PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE