preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Ugasimo nasilje

Hrvatski u školi

Institut za jezik i jezikoslovlje

elektire

Hrvatska udruga za disleksiju

ADHD

PETZANET

Dabar

Dabar

Dabar

U skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka na školskom webu ne objavljujemo osobne podatke i fotografije učenika, osim uz pismenu suglasnost roditelja.

 

iva.naranda@skole.hr

 
 

RAZLIČAK

Znate li zašto se naš list zove Različak?

THE BUZZ

ŠKOLSKA UČILICA

PROMETNA UČILICA

HRABRI TELEFON

HRABRI TELEFON

"Trebaš pomoć i podršku? Događa ti se nešto loše u obitelji ili školi, a čini ti se da se nemaš kome povjeriti? Hrabri telefon pomoć i podršku nudi i putem CHAT-a svakim radnim danom od 15 do 18 sati.


Razgovor sa savjetovateljem Hrabrog telefona je potpuno anoniman te je dostupan putem web stranice www.hrabritelefon.hr.


Nemoj šutjeti o tome, potraži pomoć !"
   

Učenički radovi: 5. i 8. razredi - Iva Naranđa

ŠUME - ZADACI UPARIVANJA

Provjerite svoje znanje i zabavite se rješavajući zadatke uparivanja koje su za vas pripremili naši učenici osmih razreda.



Priloženi dokumenti:
HRVATSKI-LATINSKI-STABLA2.htm (30.34 KB)
HRVATSKI-LATINSKI-STABLA.htm (30.59 KB)
KISELE-KISE.htm (30.37 KB)
NACIONALNI-PARKOVI.htm (30.88 KB)
PRASUME-SVIJETA.htm (31.46 KB)
SUME.htm (30.53 KB)
SUMSKI-PLODOVI.htm (30.58 KB)

Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Iva Naranđa   datum: 28. 6. 2011.

Iva Naranđa - učenički radovi - šk. god. 2010.-11.

RADIONICA: KAKO PREPOZNATI SUMNJIVE PORUKE ELEKTRONIČKE POŠTE ?

  DAN SIGURNIJEG INTERNETA

Povodom obilježavanja Dana sigurnijeg interneta u veljači su na satovima informatike održane radionice za učenike osmih razreda s temom: Kako prepoznati sumnjive poruke elektroničke pošte?

Cilj radionice bio je da učenici nauče prepoznati razne sumnjive poruke elektroničke pošte te da razumiju i usvoje načine na koje se mogu zaštititi od raznih prevarantskih poruka. 

Sumnjive su sve poruke kojima nas pošiljatelj želi prevariti primamljivom pričom o dobitku na nagradnoj igri, bogatstvu koje želi podijeliti s nama, velikom nasljedstvu koje nas očekuje i slično, koristeći osobne podatke koje je našao na mrežnim profilima i društvenim mrežama kako bi stvorio privid vjerodostojnosti poruke. Takve poruke mogu proći kroz filtre za neželjenu poštu te  je na svakoj pojedinoj osobi odgovornost da razluči sumnjivu, prevarantsku poruku od stvarne.

Za učenike su pripremljeni primjeri sumnjivih poruka različitog sadržaja koji sadržavaju karakteristične sumnjive elemente:

  • adresa elektroničke pošte koju se ne može povezati s osobom
  • pogreške u pravopisu i gramatici kao posljedica računalnog prevođenja (npr. pomoću Google Prevoditelja)
  • ime i adresa koji sliče podacima neke stvarne, poznate tvrtke
  • različite priče o nagradama, ljubavne poruke, poslovni prijedlozi, mogućnosti brze i lake zarade itd.

Učenici su radili u parovima, svaki par je dobio ispisan primjer sumnjive poruke koju je trebao pažljivo pročitati, olovkom označiti sumnjive dijelove i ispod poruke napisati objašnjenje zašto je nešto sumnjivo te  što bi napravili u slučaju da stvarno dobe ovakvu poruku. Zatim je svaki par glasno pročitao poruku i dao svoje objašnjenje koje sumnjive dijelove poruke su uočili, kako prepoznati lažne poruke te koje savjete bi oni dali osobi koja primi takvu poruku. Svaki primjer smo zajednički raspravili i po potrebi naglasili još neke sumnjive elemente u porukama.

U raspravi su svi učenici upozoreni na sljedeće:

  • zašto je neka poruka elektroničke pošte sumnjiva
  • koliko su male šanse da im stvarno stiže nagradni dobitak ili brza i laka zarada
  • da trebaju paziti koje podatke o sebi objavljuju na društvenim mrežama jer se ti podaci mogu iskoristiti za stvaranje privida vjerodostojnosti poruke koja je prijevara

Na kraju sata učenici su na plakat zalijepili svoje “obrađene” poruke a plakate smo izvijesili na pano u informatičkoj učionici zajedno sa još nekoliko upozorenja na što sve treba paziti kako bi naše korištenje interneta bilo što sigurnije. 

 

DAN SIGURNIJEG INTERNETA 2011

  DAN SIGURNIJEG INTERNETA 2011

 

 

 

UDŽBENICI 2024-25

e-Dnevnik

e-Dnevnik

e-dnevnik za učenike


112

DAN EUROPSKOG BROJA 112

Priloženi dokumenti:
2024-Brosura-web 112.pdf


Satnica

Primanja roditelja

 

Javni poziv - izleti

Office 365

MS Office 365

Besplatna Office365 usluga i alati koji omogućuju suradnju i komunikaciju između svih sudionika u obrazovnom sustavu.

Korisnici koji su prethodno aktivirali svoje račune putem ove stranice mogu direktno do svojih računa putem stranice portal.office.com.


UPISI U SŠ

Sve informacije i obavijesti o upisima u srednje škole možete pratiti ovdje:

upisi


EU Code Week

CodeWeek 2019


MZO - Vijesti

KNJIŽNICA

Škola za život

Škola za život


MZO - Natječaji

eTwinning

European Schoolnet Academy

European Schoolnet Academy


School Education Gateway

School Education Gateway


Erasmus+

Innovate Together


Brošura za roditelje

Brošura


E-MAIL ADRESA

ured@os-druga-ck.skole.hr

E-MAIL
 


PROJEKT ŠAFRAN

PROJEKT ŠAFRAN - THE CROCUS PROJECT


Kalendar
« Rujan 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji


HIMNA NAŠE ŠKOLE

HIMNA

NASRED NAŠEG ČAKOVEČKOG JUGA
UZDIŽE SE OSNOVNA DRUGA

NAJLJEPŠA JE ŠKOLA
SVA U CVIJEĆU
SVAKOM DAJE I ZNANJE I SREĆU

NAJLJEPŠA JE ŠKOLA
SVA U CVIJEĆU
SVAKOM DAJE I ZNANJE I SREĆU

NAJJAČI SMO NAJBOLJI SMO
DRUGE NAŠE DJECA SVI SMO
PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE

NAJJAČI SMO NAJBOLJI SMO
DRUGE NAŠE DJECA SVI SMO
PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE

NAKON OSAM GODINA SREĆE
SVATKO SVOJIM PUTEM KREĆE
SJETIT ĆE SE JEDNOM STARIH DANA
I NAJLJEPŠIH ĐAČKIH USPOMENA

SJETIT ĆE SE JEDNOM STARIH DANA
I NAJLJEPŠIH ĐAČKIH USPOMENA

NAJJAČI SMO NAJBOLJI SMO
DRUGE NAŠE DJECA SVI SMO
PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE

NAJJAČI SMO NAJBOLJI SMO
DRUGE NAŠE DJECA SVI SMO
PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE

PUNI ZNANJA PUNI SREĆE
ZAUSTAVIT NAS NITKO NEĆE

Priloženi dokumenti:
Druga.wma


Tražilica






preskoči na navigaciju