6.c - Multimedijski projekt - Proširena stvarnost: Ugrožene životinje oceana
https://www.natgeokids.com/uk/home-is-good/save-the-ocean/
PADLET - Zabilježi svoju ugroženu životinju
Istraži ugroženu životinjsku vrstu
Savjeti za očuvanje odabranih ugroženih morskih vrsta
Podijeli svoje AR/VR iskustvo na ovu Padlet ploču
ZADATAK:
Predstaviti ugroženu životinju u aplikaciji proširene stvarnosti:
- napisati opće informacije o životinji (duljina, težina, prehrana, stanište); umetnuti sliku / 3D model životinje; objasniti zašto je ugrožena i zbog čega je važna; napisati savjete za očuvanje ugroženih vrsta.
Pri izradi aplikacije proširene stvarnosti paziti na odnos vizualnih sadržaja i teksta, nastojati stvoriti interaktivno iskustvo (npr. tekst se prikazuje tek kad se klikne na objekt ili sliku); nakon bitnih informacija o životinji izraditi npr. kviz znanja, umetnuti npr, zvuk glasanja životinje ili neku temi primjerenu pozadinsku glazbu. Koristiti blokove za programiranje u sučelju CoSpaces Edu.
Uputu (podsjetnik) za rad u CoSpaces Edu okruženju pronaći ćete na ovoj poveznici.