Zadatak - micro:bit Python - 7.cd putnici
1. Pokreni micro:bit Python editor i Clapping light tutorijal na OVOJ POVEZNICI.
2. Izradi vlastiti program koji će uključivati i isključivati svjetla na micro:bitu nakon što pljesneš prema programu s desne strane editora (vidi sliku).
3.Testiraj program u simulatoru, pa ga prebaci na micro:bit i testiraj pljeskanjem.
4. Na Padlet ploči napiši objavu u kojoj ćeš svojim riječima objasniti što program radi. Pritom se osloni na naredbe koje koristiš u programskom kodu. U naslov objave napiši samo svoje ime i razred.
:: opširnije ::Analiza i prikaz prikupljenih podataka - 7.cd
Odgovore prikupljene u anketnom obrascu Forms postavi na Padlet ploču. Analiziraj prikupljene podatke. Kakve zaključke možeš donijeti?
:: opširnije ::Prikupljanje i obrada podataka - istraživanje 7.cd
Dragi učenici, pred vama je posljednji zadatak u 7. razredu - osmišljavanje i izrada istraživanja na temu po vašem izboru koristeći Microsoft Forms kojemu ćete pristupiti putem Microsoft 365 platforme i prijavom sa svojim e-dnevnik podatcima. Kako bi vam olakšali ovaj zadatak, pripremljeno je nekoliko koraka i dodatnih pitanja koja će vam pomoći u osmišljavanju i razradi vaše teme istraživanja.
Koraci za osmišljavanje teme istraživanja:
1. Odabir područja interesa
Razmislite o temama koje vas zanimaju i o kojima biste voljeli saznati više.
Napravite popis mogućih područja (npr. sport, tehnologija, zdravlje, okoliš, školski život, hobiji).
2. Definiranje specifične teme
Izaberite jedno područje s popisa i razmislite o specifičnoj temi unutar tog područja.
Postavite si pitanja: Što je točno što me zanima u ovom području? O kojoj konkretnoj stvari želim saznati više?
3. Postavljanje cilja istraživanja
Definirajte što želite postići svojim istraživanjem.
Postavite si pitanja: Koji je cilj mog istraživanja? Što želim otkriti ili dokazati?
4. Izrada pitanja za istraživanje
Osmislite nekoliko pitanja koja će vam pomoći prikupiti informacije potrebne za istraživanje.
Pitanja mogu biti otvorena (npr. "Što mislite o...?") ili zatvorena (npr. "Slažete li se s tvrdnjom...?").
Dodatna pitanja koja će vam pomoći u osmišljavanju teme:
Koje teme vas najviše zanimaju i zašto?
Postoji li neka tema o kojoj biste voljeli znati više, ali niste imali priliku istraživati?
Koje su neke aktualne teme ili problemi o kojima bi vaši vršnjaci mogli imati mišljenje?
Koje informacije biste željeli prikupiti od drugih učenika ili nastavnika?
Na koji način biste mogli podijeliti rezultate svog istraživanja sa svojim razredom ili školom?
Primjeri mogućih tema istraživanja:
Sport i zdravlje
Tema: Utjecaj sporta na zdravlje učenika.
Pitanja: Koliko često se bavite sportom? Koje su prednosti redovite tjelesne aktivnosti?
Tehnologija u svakodnevnom životu
Tema: Utjecaj društvenih mreža na svakodnevni život.
Pitanja: Koliko vremena provodite na društvenim mrežama? Kako društvene mreže utječu na vašu komunikaciju s prijateljima?
Okoliš i ekologija
Tema: Svijest o recikliranju među učenicima.
Pitanja: Reciklirate li kod kuće? Što mislite o važnosti recikliranja?
Školski život
Tema: Zadovoljstvo učenika školskim okruženjem.
Pitanja: Jeste li zadovoljni školskim prostorima? Što biste voljeli promijeniti u svojoj školi?
Kao pomoć u osmišljavanju teme i/ili pitanja za svoje istraživanje možete koristiti pomoć alata umjetne inteligencije, npr. Snapchat MyAI ili Chat AI GPT.
Izrađene ankete ćete podijeliti na Padlet ploči i ispuniti ankete drugih učenika, kako bismo svi skupili dovoljan broj ispitanika i donijeli neke zaključke prilikom analize rezultata.
:: opširnije ::Izrada web stranice - projektni zadatak
Odaberi neku temu koja te zanima (može biti bilo što) i osmisli plan izgleda web stranice na tu temu. Koje podstranice će sadržavati?
Pogledajte primjere učeničkih radova prošlogodišnjeg 7. razreda na ovoj poveznici.
Nakon odabira teme i izrade plana, izradi svoju web stranicu u alatu Adobe Creative Cloud.
Za isti je potrebno registrirati korisnički račun (koristi @skole.hr mail adresu): https://express.adobe.com/sp
Uputu kako koristiti alat za izradu web stranice pronaći ćeš u ovom videozapisu:
Rok za izradu, objavu i dijeljenje poveznice na web stranicu na Padlet ploči je 17. svibnja 2024.
:: opširnije ::Izrada interaktivnih priča s pomoću umjetne inteligencije
Svoju interaktivnu priču postavi na Padlet ploču, napiši samo svoje ime i razred.
https://padlet.com/daliaka/izrada-interaktivnih-pri-a-ai-dungeon-7-d-a1fdpztebba8zmap
:: opširnije ::Komponente multimedije i njihove datoteke - 7.d
Proučite prezentaciju o komponentama multimedije koja je dostupna na ovoj poveznici. U njoj potražite odgovore na pitanja koja se nalaze ispod u objavi te svoje odgovore zapišite na ovu Padlet ploču (u naslov se potpišite samo imenom!). Pitanja prepišite (ili kopirajte) u objavu na Padlet te ispod svakog pitanja zapišite svoj odgovor. Na sljedećem nastavnom satu 10 nasumično odabranih učenika bit će ocijenjeno.
PITANJA
Grafika
Zvuk
Video
Opća pitanja o multimediji
Nakon što odgovoriš na pitanja, pristupi rješavanju kviza za ponavljanje koji se nalazi na sljedećoj poveznici. Upiši pravo ime prilikom pokretanja kviza.
:: opširnije ::Alati umjetne inteligencije za generiranje sadržaja
E-tečaj - Aktivni građanin
https://online.teacheracademy.
Preuzmi i učitaj svoj certifikat na OVU PADLET PLOČU.
Nakon što svi učenici završe tečaj i steknu certifikat, odigrat ćete zajednički kviz znanja. Ako ostvarite najmanje 50% točnih odgovora, u imenik će vam biti upisana ocjena odličan (5). Postotak bude manji, ocjena je negativna.
:: opširnije ::UI alati - generiranje scena i likova iz književnosti - Dan Sigurnijeg Interneta 2024
Odaberi neku knjigu ili priču koju si čitao/čitala u posljednje vrijeme, ali ti se iz nekog razloga nije svidjela. Ako se ne sjećaš radnje, prijavi se sa svojim podatcima za e-dnevnik na portal e-lektire ili potraži sažetak lektire na ovoj poveznici.
S pomoću alata umjetne inteligencije ćete modificirati radnju kako bi obilježili Dan sigurnijeg Interneta - prikazati likove s digitalnim uređajima, promijeniti radnju priče da tematski bude usmjerena na sigurnost na internetu i obuhvati: neki oblik elektroničkog nasilja te borbu protiv njega, borbu protiv zlonamjernih programa (virusim crvi, trojanski konji i sl.)...
Kada ste odabrali knjigu/priču, upotrijebite ChatGPT i promijenite radnju priče smještajući je u moderno doma s tehnologijom i uključite temu elektroničkog nasilja. Umjesto ChatGPT-ja, možeš upotrijebiti i Snapchat MyAI aplikaciju.
Izradite s pomoću alata umjetne inteligencije Crayion sliku lika (ili neke scene) iz priče, koja prikazuje lika kako koristi neki digitalni uređaj.
Svoj rad postavite na Padlet ploču ispod onog alata kojeg ste odabrali. U naslov poruke napišite naslov priče i ime autora, učitajte sadržaj (slika, tekst, animacija) i opišite na engleskom jeziku o čemu je riječ.
Ispod toga u sadržaj objave napišite bi li u budućnosti radije čitali takve knjige ili priče, ako bi u proces bile uključene aktivnosti poput generiranja sadržaja iz priča s pomoću alata umjetne inteligencije.
Objasnite i zašto bi vam to bilo zanimljivije (ili ne bi).
Napišite svoje ime (ne prezime!) i razred.
:: opširnije ::ISPIT - Programiranje
https://play.blooket.com/play?hwId=65ba801f2c104d0a7ec843a6
:: opširnije ::7.r liste - pregled programa za ocjenu
:: opširnije ::Potprogrami
:: opširnije ::Liste
Prati prezentaciju i izradi programe te ih spremi na svoj Scratch račun. Imenuj programe na sljedeći način: Liste1, Liste2, Liste3... i tako redom.
:: opširnije ::Tipovi podataka
PROČITAJ I NAPRAVI ZADATKE OD 15. SLAJDA NADALJE.
:: opširnije ::Find Panda
FIND PANDA - ALGORITAM PRETRAŽIVANJA
:: opširnije ::Pretraživanje
:: opširnije ::Red Planet Ventures: Mars Colonization Challenge WSW 2023
PADLET - KOLONIZACIJA MARSA - AI GENERATOR SLIKA
:: opširnije ::Ispit - Tehnologija 7. razred
Pažnja, ispit možeš rješavati SAMO JEDNOM. Upiši svoje pravo ime i prezime. Kada završiš, prikazat će se postotak točnih odgovora. Tvoje točne i netočne odgovore pokazat će ti učiteljica na svom računalu.
Postotak i ocjena:
0 - 49 = 1
50 - 64 = 2
65 - 74 = 3
75 - 84 = 4
85 - 100 = 5
:: opširnije ::Priprema za provjeru znanja - Tehnologija
Prezentacije iz kojih učite (ili iz udžbenika):
Operacijski sustavi i programi
Pitanja za provjeru znanja (odgovore napišite u bilježnicu)
Kahoot kvizovi za ponavljanje:
Operacijski sustavi i programi
:: opširnije ::Računalne mreže
Pročitaj sadržaj iz udžbenika dostupan na OVOJ POVEZNICI. U bilježnicu ispiši ključne pojmove iz teksta (riječi koje su podebljane) i objasni ih. Odgvoori na 6 pitanja sa 35 stranice (odgovore zapiši u bilježnicu).
Odigraj igru za ponavljanje na ovoj poveznici.
:: opširnije ::Računalne mreže - umne mape
:: opširnije ::Paketni prijenos podataka
:: opširnije ::HTML jezik
:: opširnije ::Računalne mreže - Wordwall
:: opširnije ::