5.d Scratch razred
http://scratch.mit.edu/signup/p9jhke3ec
:: opširnije ::Multimedijski projekti 5.c
Padlet ploča za učitavanje radova
:: opširnije ::
Multimedijski projekti 5.d
Padlet ploča za učitavanje radova
:: opširnije ::Projektni rad: Multimedija
Na Padlet ploču napišite informacije o svojem projektu:
a) tema
b) opis
c) imena učenika koji sudjeluju
d) aplikacija u kojoj izrađujete multimedijski projekt
Ako nemate ideju koju aplikaciju koristiti, napišite to na Padlet da možemo zajedno pronaći najbolje moguće rješenje.
:: opširnije ::Grafikonom prikaži podatke
S pomoću grafikona prikaži podatke. Za rad koristi alat za izradu grafikona PIKTOCHART.
Svoje grafikone postavljaj na Padlet na ovoj poveznici i obavezno se potpiši na svaku objavu.
:: opširnije ::
Moja ilustracija - 5.d
https://padlet.com/daliaka/moja-ilustracija-5-c-4z0rg8m67sso00vd
:: opširnije ::Organiziram svoje podatke - izrada rasporeda sati u Wordu
Na radnoj površini svog računala stvori novi prazan dokument u Wordu.
Izradi svoj raspored sati u Wordu umetanjem i uređivanjem tablice:
Moja slikopriča - 5.d (Rad u Wordu)
Svoju slikopriču izrađenu u Wordu učitaj na Padlet ploču. Svakako se potpiši!
Pregledaj radove drugih učenika i u komentar ispod rada napiši o čemu priča govori.
:: opširnije ::Moja ilustracija - 5.c
https://padlet.com/daliaka/moja-ilustracija-5-c-ms-word-2s1ghn9f4k7lc6k3
:: opširnije ::Vježbanje i ponavljanje - E-svijet - 5.d
Dragi učenici, stigli smo do kraja cjeline E-svijet. Predstoji vam ponoviti nastavno gradivo kako biste pokazali što bolje znanje na završnom kvizu. Odigrajte svaki od kvizova barem jednom i pri tome koristite nadimak.
1. Internet i mrežni preglednici
2. Pronalazak i vrednovanje informacija
3. Autorsko pravo i složenija pretraga
5. Utjecaj računalne tehnologije na osobni život i društvo
Pristup finalnom kvizu koji će biti ocijenjen dat će vam profesorica pred kraj 2. sata informatike.
Postotak točnih odgovora nakon rješavanja finalnog kviza pisat će vam nakon što odgovorite na sva pitanja, a ocjene su sljedeće:
0 - 49% = nedovoljan (1)
50 - 64% = dovoljan (2)
65 - 74% = dobar (3)
75 - 84% = vrlo dobar (4)
85 - 100% = odličan (5)
:: opširnije ::Vježba - Autorsko pravo 5.d
https://padlet.com/daliaka/vje-ba-autorsko-pravo-i-slo-enija-pretraga-5-d-hcusdobu2elu4cya
:: opširnije ::5. c istraživački zadatak - Tražilice
Padlet - istraživački zadatak za ocjenu
:: opširnije ::Dan sigurnijeg Interneta 2024 - AI for oceans - Code.org
Na OVOJ POVEZNICI pronaći ćeš svoje pristupne podatke za aktivnost AI for Oceans.
:: opširnije ::Programiranje - provjera znanja
https://forms.office.com/e/fCyXNJ4Kw9
:: opširnije ::Vježba - Scratch 5.d
Zadatak: Ples zvijezda
Cilj: Napraviti animaciju gdje se grupa zvijezda kreće u ritmu glazbe.
1. Otvorite Scratch i stvorite novi projekt.
2. Izaberite lik zvijezda ili stvorite vlastiti lik u obliku zvijezde.
3. Promijenite pozadinu pozornice u nešto što podsjeća na noćno nebo.
4. Dodajte glazbu u svoj projekt klikom na karticu Zvukovi i odaberite odgovarajuću glazbeni zapis.
5. Kliknite na lik zvijezde:
a) Postavite početni blok: "Kada se klikne na zelenu zastavu".
b) Dodajte blok petlje "ponovi 10 puta" (ili bilo koji drugi broj koji želite).
c) Unutar petlje, dodajte blokove za kretanje. Na primjer: "idi na nasumičnu poziciju", "okreni se za 15 stupnjeva", "pričekaj 0.5 sekundi".
6. Pokretanje i testiranje projekta: Kliknite na zelenu zastavu kako biste testirali svoj projekt. Zvijezde bi se trebale kretati u ritmu glazbe.
7. Dodajte više likova zvijezda i prilagodite njihovo ponašanje.
8. Istražite druge blokove i dodajte ih u svoju animaciju za više kreativnosti (grupa Izgled – naredbe promijeni efekt boja).
9. Spremanje i dijeljenje: Spremite svoj projekt pod nazivom – Ples zvijezda, podijelite ga i poveznicu postavi na Padlet ploču (u naslov objave napiši svoje ime i prezime) te zalijepi poveznicu na svoj projekt,
:: opširnije ::5.d kviz za ocjenu - Algoritmi i algoritamski postupci
5.d kviz za ocjenu - Algoritmi i algoritamski postupci
Pokreni kviz, upiši pravo ime i prezime.
Sretno!
:: opširnije ::Ispit znanja - Tehnologija - 5.d
Pažnja, ispit možeš rješavati SAMO JEDNOM. Upiši svoje pravo ime i prezime. Kada završiš, prikazat će se postotak točnih odgovora. Svoje točne i netočne odgovore pokazat će ti učiteljica.
Postotak točnih odgovora i ocjena:
0 - 49 = 1
50 - 64 = 2
65 - 74 = 3
75 - 84 = 4
85 - 100 = 5
:: opširnije ::
Priprema za provjeru znanja - Tehnologija 1. dio
KAHOOT KVIZOVI ZA PONAVLJANJE
Prijenos podataka u digitalnom sustavu
:: opširnije ::Vježba za ocjenu - pretvaranje binarnih brojeva u dekadske
Dragi učenici, pristupite vježbi za ocjenu u kojoj ćete pokazati svoje znanje pretvorbe binarnih brojeva u dekadske. Za preračunavanje svakog zadatka imate dovoljno vremena na raspolaganju, a račun napravite u svoju bilježnicu. Dekadski broj koji dobijete upišite u odgovor. Pri rješavanju možete koristiti video objašnjenje kojeg ćete naći u objavi ispod.
VAŽNO! Pri otvaranju poveznice na kviz, upišite PRAVO IME I PREZIME TE.
KVIZ MOŽETE RJEŠAVATI SAMO JEDNOM, A UKUPNO TRAJANJE VJEŽBE JE 20 MIN. NAKON TOGA MORATE PREDATI SVOJE ODGOVORE.
NA KRAJU KVIZA PRIKAZAT ĆE VAM SE REZULTAT (BEZ ODGOVORA) POSTOTCI I OCJENE:
85-100=5
75-84=4
65-74=3
50-64=2
0-49=1
:: opširnije ::Preračunavanje binarnih u dekadske brojeve
Pomoću karata s dekadskim brojevima prikaži binarni broj.
https://e.udzbenik.hr/odr/karte/
Podsjeti se postupka preračunavanja binarnih u dekadske brojeve uz videouputu:
:: opširnije ::Umna mapa - Dijelovi digitalnog sustava
DIJELOVI DIGITALNOG SUSTAVA - PADLET
:: opširnije ::Digitalni uređaji - 5.c
:: opširnije ::Dobro došli u 5. razred - pravila ponašanja
PRAVILA PONAŠANJA U INFORMATIČKOJ UČIONICI
:: opširnije ::Escape room - PUTOVANJE KROZ VRIJEME
Pronađi par ili grupu učenika (najviše vas može biti 4).
Smjestite se za jedno računalo.
Pripremite jedan list papira i olovku.
Zajedno ćete poći na putovanje kroz vrijeme kako biste riješili sve zagonetke i spasili Zemlju.
PAŽNJA!
Na ovome ste putu prepušteni sami sebi, a natječete se s drugim timovima tko će prije izaći iz escape rooma.
Pažljivo čitajte upute. Ako ne ponudite točno rješenje, nećete moći dalje.
Escape room uvijek možete pokrenuti ispočetka tako da dođete na ovu školsku stranicu i kliknete na link ispod.
:: opširnije ::Algoritmi
https://www.mathsisfun.com/games/towerofhanoi.html
:: opširnije ::Algoritam i dijagram tijeka
PREPOZNAJ SIMBOLE DIJAGRAMA TIJEKA - IGRA
ZNAČENJE SIMBOLA DIJAGRAMA TIJEKA
:: opširnije ::