preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Eugen Kvaternik
Natjecanja

Knjižnica

Oznaka eSafety

vijesti

6.c - micro:bit vježba

1. Korak

Posjeti micro:bit učionicu putem poveznice.

2. Korak

Upiši svoje puno ime i prezime.

3. Korak

U micro:bit učionici izradi projekt koji dodaje kontrolu glasnoće na micro:bit jukebox. Reproducira različite melodije ako pritisnete gumb A ili B, a glasnoću možete podesiti i naginjanjem micro:bita lijevo ili desno.

Trenutačna glasnoća zvuka pohranjena je u varijabli koja se zove glasnoća.

Micro:bit raspon glasnoće kreće se od 0 do 255, tako da na početku programa (on start) glasnoću postavljamo negdje u sredini, na 128.

Akcelerometar detektira kada nagnete svoj micro:bit lijevo i desno.

Ako ga nagnete ulijevo, vrijednost varijabla glasnoća se smanjuje za 32. (Odabrali smo 32 umjesto 1 tako da možete čuti promjenu kada ga jednom nagnete).

Kada ga nagnete udesno, vrijednost varijable glasnoća se povećava za 32.

Koristimo blokove if...then da zaustavimo varijablu glasnoća ispod 0 ili iznad 255 jer glasnoća micro:bita ne može pasti ispod 0 ili iznad 255.

Blok forever stalno ažurira stvarnu glasnoću micro:bita iz promjena koje napravite na varijabli glasnoća kada nagnete micro:bit. Također ažurira i trakasti grafikon tako da možete vidjeti vizualni prikaz trenutne postavke glasnoće.

 

Na temelju opisa zadatka i donje slike, izradite vlastito rješenje te ga testirajte na svom micro:bitu.

 

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 29. 9. 2024. 16:07

Kamen-škare-papir

Kamen, papir, škare je klasična igra na sreću za dva igrača. Nakon tri odbrojavanja, ti i suigrač nasumično napravite gestu rukama koja pokazuje kamen, papir ili škare. Kamen pobjeđuje škare, škare pobjeđuju papir, a papir pobjeđuje kamen (omata kamen!).

Ovaj program radi svatko za sebe, a igrate u paru.

Kada akcelerometar na micro:bitu otkrije pokret tresenja, postavlja varijablu "alat" na nasumičan broj: 0, 1 ili 2. Koristimo i 0, jer računala počinju brojati od 0.

Program koristi uvjet za donošenje odluke koju sliku prikazati na LED zaslonu. Ako je nasumični broj 0, prikazuje ikonu kamena, ako je 1, prikazuje ikonu koja predstavlja papir. Ako je 2, prikazuje ikonu škare.

Program izrađujete u micro:bit učionici na ovoj poveznici, a pri ulasku se potpišite svojim punim imenom i prezimenom.

Prebaci program na micro:bit, pronađi partnera za igru i natječite se s vašim micro:bitovima.

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 28. 9. 2024. 08:44

Blooket kviz

https://play.blooket.com/play?hwId=66e060c42124ded64778f0d9

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 10. 9. 2024. 17:08

Testiranje aplikacije _ FER

 

https://zavrsni-pg1k.onrender.com/

 

Prijava: user1...user24

Password: 123

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 13. 6. 2024. 10:09

Vrednovanje rada u projektu - Multimedija

Ispuni sljedeći obrazac za vrednovanje rada na projektu: 

https://forms.office.com/e/XEwCZ1R2Ux

Prijavi se svojim e-dnevnik korisničkim podatcima.

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 10. 6. 2024. 11:27

Timski projektni rad - Pravila prehrana

1.Podijelite se u timove.

2.Odredite voditelja tima, koji dijeli zadatke.

3.Prijavite se u Microsoft 365 sa svojim @skole.hr računom i potražite svoju timsku prezentaciju koju vam je izradila profesorica.

4.Naslov prezentacije neka bude Pravilna prehrana, ispod napišite imena svih članova tima.

5.Snimite video o pripremanju recepata o pravilnoj prehrani.

6.Koji ćete uređaj koristiti za stvaranje videa?

7.Izradite scenarij i međusobno si podijelite zadatke za snimanje videa. Odredite:

a)Tko će biti snimatelj

b)Tko će sudjelovati u videu

c)Tko će obraditi video

d)Pozadinsku glazbu (pazite na autorska prava).

8.Svojoj prezentaciji dodajte video koji ste snimili i obradili.

9.Prezentaciju završite kvizom o pravilnoj prehrani.

10.Izradite kuharicu s receptima prihvatljivim za pravilnu prehranu. Možete je uključiti u prezentaciju po principu 1 slajd – 1 recept. Za izradu kuharice možete koristiti i neki od alata za izradu plakata i digitalnih knjiga.

11.Predstavite svoj projekt, prezentaciju i kuharicu kao dijelove projekta ostalim timovima. Objasnite kako je tekao rad na projektu i kako ste izradili prezentaciju i kuharicu, na kakve ste izazove naišli i kako ste ih riješili.

 

Na OVU PADLET PLOČU voditelj tima popisat će sve članove vašeg tima, te zadatke koji su pojedinom članu dodijeljeni.

Na PowerPoint online prijavljujete se sa svojim podatcima za e-dnevnik te uređujete dijeljenu prezentaciju koju biste trebali vidjeti nakon što se prijavite u Microsoft 365.

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 7. 5. 2024. 15:17

Noć knjige 2024 - izrada interaktivnih priča - 6.c i 6.d

Inklewriter

Padlet s učeničkim radovima

Anketa za učenike - nakon aktivnosti

Pregledaj radove drugih učenika na Padletu nakon što ispuniš anketu. Ako ti se priča sviđa, stavi lajk. Uz vaše glasove i glasove stručnog žirija, odabrat ćemo tri najbolje interaktivne priče i simbolično ih nagraditi.

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 23. 4. 2024. 14:43

Multimedija

Pročitaj sadržaj ovog dokumenta i izradi sve zadatke koje ćeš unutra naći. Zadatci se sastoje od istraživanja, izrade umne mape i igranja kvizova. 

Pažljivo prati upute i nemoj preskakati zadatke.

Odgovore i radove postavljaj na Padlet za kojeg ćeš poveznicu pronaći unutar dokumenta.

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 13. 4. 2024. 11:57

6.c - Multimedijski projekt - Proširena stvarnost: Ugrožene životinje oceana

https://www.natgeokids.com/uk/home-is-good/save-the-ocean/

PADLET - Zabilježi svoju ugroženu životinju

Istraži ugroženu životinjsku vrstu

Savjeti za očuvanje odabranih ugroženih morskih vrsta

Cospaces Edu učionica

CoSpaces - tutorijal

Podijeli svoje AR/VR iskustvo na ovu Padlet ploču

ZADATAK:

Predstaviti ugroženu životinju u aplikaciji proširene stvarnosti: 

- napisati opće informacije o životinji (duljina, težina, prehrana, stanište); umetnuti sliku / 3D model životinje; objasniti zašto je ugrožena i zbog čega je važna; napisati savjete za očuvanje ugroženih vrsta.

Pri izradi aplikacije proširene stvarnosti paziti na odnos vizualnih sadržaja i teksta, nastojati stvoriti interaktivno iskustvo (npr. tekst se prikazuje tek kad se klikne na objekt ili sliku); nakon bitnih informacija o životinji izraditi npr. kviz znanja, umetnuti npr, zvuk glasanja životinje ili neku temi primjerenu pozadinsku glazbu. Koristiti blokove za programiranje u sučelju CoSpaces Edu.

Uputu (podsjetnik) za rad u CoSpaces Edu okruženju pronaći ćete na ovoj poveznici.

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 7. 3. 2024. 10:08

6.d - Multimedijski projekt - Proširena stvarnost: Ugrožene životinje oceana

https://www.natgeokids.com/uk/home-is-good/save-the-ocean/

Padlet - zabilježi odabranu ugroženu životinjsku vrstu

Istraži ugroženu životinjsku vrstu

Savjeti za očuvanje odabranih ugroženih morskih vrsta

Cospaces Edu učionica

Podijeli svoje AR/VR iskustvo na ovu Padlet ploču

 

ZADATAK:

Predstaviti ugroženu životinju u aplikaciji proširene stvarnosti: 

- napisati opće informacije o životinji (duljina, težina, prehrana, stanište); umetnuti sliku / 3D model životinje; objasniti zašto je ugrožena i zbog čega je važna; napisati savjete za očuvanje ugroženih vrsta.

Pri izradi aplikacije proširene stvarnosti paziti na odnos vizualnih sadržaja i teksta, nastojati stvoriti interaktivno iskustvo (npr. tekst se prikazuje tek kad se klikne na objekt ili sliku); nakon bitnih informacija o životinji izraditi npr. kviz znanja, umetnuti npr, zvuk glasanja životinje ili neku temi primjerenu pozadinsku glazbu. Koristiti blokove za programiranje u sučelju CoSpaces Edu.

Uputu (podsjetnik) za rad u CoSpaces Edu okruženju pronaći ćete na ovoj poveznici.

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 27. 2. 2024. 14:04

Timska izrada društvene igre - Elektroničko nasilje 6.c

U timovima ćete izrađivati društvenu igru na temu elektroničko nasilje. Vaša igra može biti u online ili offline verziji. Nakon podjele u timove, istražite i raspravite o vrstama društvenih igara koje ste igrali – koje su vam se svidjele i zašto? Možete li neke elemente primijeniti u izgradnji svoje igre?

Nakon što odaberete koju vrstu društvene igre ćete izraditi, istražite temu elektroničkog nasilja i zapišite pitanja koja ćete u igri postaviti igračima te točne i netočne odgovore.

 

Sadržaj i područja na koja trebate obratiti pažnju prilikom izrade igre:

1. Razumijevanje elektroničkog nasilja

  • Što je elektroničko nasilje?
  • Kako se elektroničko nasilje razlikuje od tradicionalnog fizičkog nasilja?
  • Najčešće vrste i primjeri ponašanja koje ubrajamo u elektroničko nasilje.
  • Kako elektroničko nasilje utječe na pojedinca?

 

2. Uzroci i posljedice

  • Zašto ljudi vrše elektroničko nasilje?
  • Koje motive ili razloge mogu imati počinitelji?
  • Na koji način internet i društveni mediji olakšavaju nasilno ponašanje?

 

3. Prevencija i rješavanje

  • Kako možemo spriječiti elektroničko nasilje?
  • Kako se učenici mogu zaštititi i što mogu učiniti ako su svjedoci elektroničkog nasilja?
  • Kome se žrtve mogu obratiti za pomoć?
  • Koje su zakonske posljedice za počinitelje elektroničkog nasilja?

 

Izgradnja igre

Ključni elementi na koje se treba usredotočiti:

Pravila - definiranje kako se igra, uključujući što igrači mogu i ne mogu raditi tijekom igre. Pravila postavljaju strukturu i ograničenja, vodeći igrače kroz igru.

Ciljevi - ono što igrači pokušavaju postići kako bi pobijedili ili završili igru. Jasan cilj daje igračima smjer i motivaciju (npr. prvi stići do kraja igraće ploče, odgovoriti točno na zadani broj pitanja, osvojiti neke imaginarne novčiće, „pojesti“ sve figurice ostalih igrača itd.).

Komponente - fizički dijelovi igre, kao što su igračke ploče, kartice, figurice, kockice i žetoni. One su ključne za interakciju igrača s igrom.

Igrači - osobe koje sudjeluju u igri. Igre mogu biti dizajnirane za različit broj igrača, od solističkih igara do onih koje podržavaju velike grupe.

Mehanizmi igre - metode koje igrači koriste za interakciju s igrom i međusobno, npr. bacanje kockica, izvlačenje kartica itd.

Dizajn i umjetnost - vizualni i estetski aspekti, uključujući ilustracije na karticama i ploči, dizajn komponenata i opća prezentaciju igre. Važni su za stvaranje privlačne i ugodne atmosfere.

Svoju društvenu igru opišite i postavite slike i/ili poveznice (ako je online) na PADLET ploču, napišite ime vaše igre i imena članova tima:

6. c

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 25. 2. 2024. 12:45

UI alati - generiranje scena i likova iz književnosti - Dan Sigurnijeg Interneta 2024

Odaberi neku knjigu ili priču koju si čitao/čitala u posljednje vrijeme, ali ti se iz nekog razloga nije svidjela. Ako se ne sjećaš radnje,  prijavi se sa svojim podatcima za e-dnevnik na portal e-lektire ili potraži sažetak lektire na ovoj poveznici.

S pomoću alata umjetne inteligencije ćete modificirati radnju kako bi obilježili Dan sigurnijeg Interneta - prikazati likove s digitalnim uređajima, promijeniti radnju priče da tematski bude usmjerena na sigurnost na internetu i obuhvati: neki oblik elektroničkog nasilja te borbu protiv njega, borbu protiv zlonamjernih programa (virusim crvi, trojanski konji i sl.)... 

Kada ste odabrali knjigu/priču, upotrijebite ChatGPT i promijenite radnju priče smještajući je u moderno doma s tehnologijom i uključite temu elektroničkog nasilja. Umjesto ChatGPT-ja, možeš upotrijebiti i Snapchat MyAI aplikaciju.

Izradite s pomoću alata umjetne inteligencije Crayion sliku lika (ili neke scene) iz priče, koja prikazuje lika kako koristi neki digitalni uređaj.

Svoj rad postavite na Padlet ploču ispod onog alata kojeg ste odabrali. U naslov poruke napišite naslov priče i ime autora, učitajte sadržaj (slika, tekst, animacija) i opišite na engleskom jeziku o čemu je riječ.

Ispod toga u sadržaj objave napišite bi li u budućnosti radije čitali takve knjige ili priče, ako bi u proces bile uključene aktivnosti poput generiranja sadržaja iz priča s pomoću alata umjetne inteligencije.

Objasnite i zašto bi vam to bilo zanimljivije (ili ne bi).

Napišite svoje ime (ne prezime!) i razred.

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 5. 2. 2024. 12:19

Ispit

https://play.blooket.com/play?hwId=65c0c370aa582d5f7ff973d9

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 5. 2. 2024. 12:16

Ponavljanje - Programiranje

https://play.blooket.com/play?hwId=65ba537ccddffaef7fd644ca

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 31. 1. 2024. 15:02

Pozitivni i negativni digitalni tragovi - izrada plakata 6.d

PADLET

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 30. 1. 2024. 15:24

Ispit - ispravak

https://forms.office.com/e/LBgC40fy5n

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 30. 1. 2024. 14:19

Priprema za ispit - Kviz za ponavljanje 6.cd

KVIZ ZA PONAVLJANJE - PRIPREMA ZA ISPIT

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 16. 1. 2024. 15:29

Ponavljanje - Programiranje 6.d - kviz za ocjenu

Nakon pokretanja kviza upiši svoje pravo ime.

Link na kviz

Kviz će biti ocijenjen:

85% - 100% = 5

75% - 84% = 4

65% - 74% = 3

50% - 64% = 2

0% - 49% = 1

 

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 11. 1. 2024. 11:39

6.c Ponavljanja s uvjetom - predaja i vrednovanje radova

Na Padlet ploču pošalji program pod rednim brojem koji ti je dodijeljen slučajnim odabirom. U naslov objave napiši svoje ime i prezime te zalijepi poveznicu u sadržaj poruke.

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 11. 1. 2024. 10:34

6.d Ponavljanja s uvjetom - predaja i vrednovanje radova

Na Padlet ploču pošalji program pod rednim brojem koji ti je dodijeljen slučajnim odabirom. U naslov objave napiši svoje ime i prezime te zalijepi poveznicu u sadržaj poruke.

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 8. 1. 2024. 12:13

Ponavljanja s uvjetom

Pažljivo pratite prezentaciju na poveznici ispod, pročitajte sadržaj i u svom MakeCode računu (poveznica na MakeCode editor: https://makecode.microbit.org/#) izradite sve zadane programe prema danim rješenjima iz prezentacije. Imenujte izrađene programe prema onome što pojedini program radi (npr. Određivanje razine svjetlosti). Svi će vaši izrađeni programi nakon praznika biti pregledani te ćete za rad biti ocijenjeni.

Ponavljanja s uvjetom

 

Napomena: ako netko još nije izrado korisnički račun u MakeCode editoru, napravite to s Micrsoft računom koristeći svoje pristupne podatke za e-dnevnik (odabrati Sign Up opciju).

 

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 16. 12. 2023. 09:39

If Then Else

If then else - prezentacija

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 14. 12. 2023. 11:08

6.c - vježba za ocjenu - OneDrive

Ovo je vježba za ocjenu. Najprije pažljivo pročitaj cijelu uputu, a onda izrađuj zadatke po koracima. Svaki korak nosi jedan bod.

  1. Izradi mapu u svom OneDrive servisu i nazovi ju Šuma.
  2. U mapi Šuma izradi podmapu koju nazovi Vuk.
  3. U mapi Vuk izradi podmapu koju nazovi Crvenkapica.
  4. U mapi Crvenkapica izradi novi Word dokument.
  5. Pronađi na internetu sliku vuka i umetni u Word dokument.
  6. Preimenuj Word dokument u Vuk.
  7. Podijeli mapu Šuma i postavi opciju dijeljenja tako da svatko s vezom može samo pregledavati, ali ne i uređivati.
  8. Poveznicu na svoju mapu kopiraj i postavi na Padlet, obavezno napiši svoje ime i prezime.
  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 27. 11. 2023. 11:55

Dijeljenje datoteka - OneDrive 6.c

PADLET

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 22. 11. 2023. 17:04

Ispit znanja - Tehnologija (6.d)

Pažnja, ispit možeš rješavati SAMO JEDNOM. Upiši svoje pravo ime i prezime. Kada završiš, prikazat će se postotak točnih odgovora. Svoje točne i netočne odgovore pokazat će ti učiteljica.

ISPIT ZNANJA

Postotak i ocjena:

0 - 49 = 1

50 - 64 = 2

65 - 74 = 3

75 - 84 = 4

85 - 100 = 5

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 11. 10. 2023. 14:36

Tehnologija - ponavljanje

Kahoot kvizovi:

Povezivanje uređaja u mrežu

Sigurnost mreže računala

Organizacija mapa i datoteka

PITANJA ZA PROVJERU ZNANJA

(Odgovore pronađi u udžbeniku: cjelina Tehnologija: Povezivanje uređaja u mrežu; Sigurnost mreže računala; cjelina Računalno razmišljanje: Organizacija mapa i datoteka i zapiši ih u bilježnicu)

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 2. 10. 2023. 12:57

POVEZIVANJE UREĐAJA U MREŽU - UMNA MAPA

PADLET - UMNE MAPE 6.C

PADLET - UMNE MAPE 6.D

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 12. 9. 2023. 15:10

Micro:bit - svemirska potraga za blagom

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 6. 10. 2020. 20:45

Dijelovi micro:bit editora

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 19. 12. 2019. 12:24
» Arhiva naših vijesti    
 


Tražilica



Raspored autobusa

Raspored zvona

     


Informacije

Jelovnici

 


Vijeće učenika


Daroviti/ Zadruga

 


Moto i vizija škole

    


Projekti

Projekt Drvokod


Popis udžbenika

Školski list


Brojač posjeta
Ispis statistike od 15. 1. 2010.

Ukupno: 1237739
Ovaj mjesec: 1219
Ovaj tjedan: 1789
Danas: 146




preskoči na navigaciju