preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Eugen Kvaternik
Natjecanja

Knjižnica

Oznaka eSafety

vijesti

I učenici 3.b uključili su se u globalnu akciju "Coding 4 Climate"

Na nastavi informatike, učenici 3. b razreda sudjelovali su u globalnoj akciji Coding 4 Climate, u kojoj uz njih sudjeluju učenici i učitelji iz čak 114 zemlje cijeloga svijeta, te učenici 6.c i 6. d iz naše škole! U trotjednim aktivnostima trebali smo odabrati problem i ligu u kojoj ćemo izrađivati svoj projekt. Odabrali smo problem uštede energije i njegov utjecaj na klimatske promjene, te smo proučili kako dizajnirati kuću koja će štedjeti energiju, pa smo u sklopu akcije odabrali Energy League.

Tako smo se podijelili u timove, dizajnirali i izradili štedljive kuće od priručnih materijala - kartona i sl. Programirali smo micro:bit kako bi doprinijeli štednji.

Kako su učenici radili na projektu pogledajte na našoj projektnoj stranici, a njihove radove možete pogledati i na službenoj Coding for Climate web stranici.

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 30. 4. 2024. 13:39

Šestaši sudjeluju u globalnoj akciji "Coding 4 Climate"

Na nastavi informatike, učenici 6.c i 6.d razreda sudjeluju u globalnoj akciji Coding 4 Climate, u kojoj uz njih sudjeluju učenici i učitelji iz čak 114 zemalja cijeloga svijeta! U trotjednim aktivnostima trebali smo odabrati problem i ligu u kojoj ćemo izrađivati svoj projekt. U nekim prijašnjim aktivnostima saznali smo da više od polovice proizvodnje kisika na zemlji dolazi iz oceana i otkrili koliko je on važan. Klimatske promjene utječu na biljke i životinje, pa tako i na one koje ovise o oceanima. Tako je problem kojeg smo uočili povezan uz klimatske promjene i njihov utjecaj na bioraznolikost, a u sklopu akcije odabrali smo Ocean League.

S obzirom da na nastavi izrađujemo digitalne sadržaje i upoznajemo multimediju, odabrali smo koristiti tehnologije u nastajanju te u CoSpaces Edu platformi izraditi virtualna iskustva. Svaki je učenik odabrao i istražio jednu od ugroženih životinja, te u AR/VR iskustvu upoznao korisnike s njom te dao savjete kako ju svatko od nas, bez obzira na to gdje živimo, može zaštititi od izumiranja čineći neke jednostavne stvari u svojemu kućanstvu.

Kako su učenici radili na projektu pogledajte u ovom videozapisu, a njihove radove možete pogledati na ovoj poveznici i to jednostavnim pokretanjem u mrežnom pregledniku, instaliranjem CoSpaces Edu aplikacije na mobitelu i pokretanjem u AR okružju, ili pogledati kao VR iskustvo ako imate VR naočale.

Rješenja naših učenika možete vidjeti i na službenoj projektnoj stranici Coding 4 Climate.

Karta zemalja sudionica u inicijativi:

 

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 29. 3. 2024. 11:11

Ekološki detektivi: Otkrivanje riječnih tajni s pomoću podvodnog drona

U sklopu međuškolskog projekta, 30-ak učenika dviju osnovnih škola, naše OŠ E. Kvaternika iz urbanog područja Velike Gorice i druge, OŠ Pokupsko iz ruralnog okruženja u Pokupskom, udružili su snage u istraživačkom poduhvatu na rijeci Kupi, usmjeravajući fokus na ekologiju i održivi razvoj. Projekt je ostvaren uz podršku i stručno vodstvo udruge "Kupa - rijeka života", te je obuhvaćao inovativnu primjenu podvodnog drona opremljenog senzorima poput dubinomjera, senzora za temperaturu i kamere, što je omogućilo detaljno proučavanje i snimanje podvodnog svijeta rijeke.

Službena stranica projekta

Učenici su bili podijeljeni u pet grupa, svaka zadužena za određeni segment istraživanja: navigaciju kroz prirodu pomoću micro:bit kompasa, upravljanje podvodnim dronom za istraživanje riječne faune i flore, prikupljanje i analizu otpada pronađenog u okolini rijeke, sudjelovanje u edukativnom predavanju o ekološkoj važnosti rijeke Kupe, te identifikaciju lokalnog biljnog svijeta korištenjem aplikacije umjetne inteligencije za prepoznavanje biljnih vrsta. Završna aktivnost projekta uključivala je kviz znanja, koji je osmišljen da potakne timski rad i omogući učenicima da podijele naučeno.

Projekt je omogućio učenicima da razviju duboko razumijevanje ekološke važnosti rijeke Kupe, osvijeste problematiku otpada, te steknu vrijedna praktična znanja iz STEM područja koristeći se najnovijim tehnološkim dostignućima. Kroz ovaj multidisciplinarnu pristup, učenici su razvijali vještine kritičkog mišljenja, rješavanja problema, te timski rad i digitalnu pismenost, naglašavajući kako tehnologija može biti moćan alat u promicanju održivog razvoja i zaštite okoliša. Ovaj projekt je istaknuo značaj međuškolske suradnje i pružio platformu za praktično učenje, čime je potaknut pozitivan stav prema učenju kroz iskustvo i aktivnu ulogu učenika u očuvanju prirode.

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 15. 3. 2024. 14:37

Transformacija učenja matematike u svijetu proširene stvarnosti (XR)

Učenici 3.b i 3.c razreda, te njihove razredne učiteljice Marina Mužek i Lidija Detelić, sudjelovali su u projektu "Transformacija učenja matematike u svijetu proširene stvarnosti". Projekt je osmislila učiteljica informatike D. Kager. 

Službena stranica projekta

Više informacija pronaći ćete klikom na Opširnije.

 

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 20. 2. 2024. 16:55

Vožnja podvodnim dronom na gradskom bazenu u Velikoj Gorici

Učenici 2.b razreda s učteljicama Marinom Mužek i Dalijom Kager posjetili su 19. lipnja 2023. godine gradski bazen u Velikoj Gorici i sa sobom doveli neobičnog plivača - podvodni dron Gladius prvi je robot koji je zaronio u gradski bazen. Svi su učenici naučili kako njime upravljati, koje sve senzore ima te kako očitavati mjerenja temperature i dubine vode te položaj drona ispod vode putem mobilne aplikacije. Bilo je zabavno i poučno i jedva čekamo isprobati ga u nekom jezeru ili rijeci!

 

  :: opširnije :: 


objavio: Dalia Kager  datum: 21. 6. 2023. 12:20
» Arhiva naših vijesti    
 


Tražilica



Raspored autobusa

Raspored zvona

     


Informacije

Jelovnici

 


Vijeće učenika


Daroviti/ Zadruga

 


Moto i vizija škole

    


Projekti

Projekt Drvokod


Popis udžbenika

Školski list


Brojač posjeta
Ispis statistike od 15. 1. 2010.

Ukupno: 1237739
Ovaj mjesec: 1219
Ovaj tjedan: 1789
Danas: 146




preskoči na navigaciju