„Putovanje otkrića ne sastoji se u traženju novih vidika, nego u gledanju novim očima."
Marcel Proust (1871.-1922.)
Mag. rehab. educ., učiteljica razredne nastave Jasna Romich Jurički pohađat će tečaj „Science for primary school children“ tijekom kojeg će steći znanja i vještine potrebne za prenošenje znanstvenih spoznaja učenicima, zabavnim oblicima poučavanja te učenjem kroz igru, kreativnost i inovativnost. Ovakav način rada blizak je učenicima i prirodnom procesu učenja, a samo učenje je zabavno. Učenik postaje aktivan sudionik vlastitog razvoja, razvija svoje kognitivne, motoričke i komunikacijske vještine, teži ka uspjehu i osjeća se sigurno, dobro i ispunjeno.
INA Magic lab povezivat će prirodne znanosti u razrednoj nastavi ( priroda i društvo, matematika, osnove kemije i fizike), jednostavnim pokusima približiti znanost i potaknuti interes za ova područja. Zorni prikaz i manipulacija sadržaja omogućuje lakše usvajanje i bolju pohranu informacija, bolju primjenu u svakodnevnom životu, razvija logičko zaključivanje, a nastavni proces se obogaćuje i izlazi iz okvira klasične nastave.
Jasna Romich Jurički
Science for Primary School Children: When Complicated Becomes Fun and Easily Understandable naziv je edukacije koja se održavala od 15.7.2018. do 21.7.2018. u Ljubljani u organizaciji Skupine Primera.
Organizatorica Brina Menart i trenerica Teja Bajt svojim pristupom i radom opravdale su naziv edukacije.
Edukacija se sastojala od teorijskog dijela i velikom većinom od praktičnog dijela. Prikazom virtualne stvarnosti približena nam je i vrlo bliska virtualna budućnost koja se može već i sada primjenjivati u radu s učenicima.
Edukacija je potpuno zadovoljila moja očekivanja i ohrabrila me na primjenu stečenih znanja i vještina u radu sa učenicima.
Sudionici sa organizatoricom i trenericom:
Predstavljanje rada i očekivanja ostalim sudionicima:
Praktični dio:
|  |  | 
|  |  | 
|  |  | 

Magic lab je INA, sastavni dio našeg školskog kurikuluma. Aktivnost je namijenjena učenicima 4.c razreda.
Ciljevi aktivnosti su slijedeći:
- upoznati učenike sa STEM područjem
- popularizirati sadržaje prirodnih predmeta putem pokusa i samostalnog istraživanja
- poticati i razvijati interes za proučavanje znanosti
- omogućiti učenicima bolje razumijevanje prirode i prirodnih pojava te zakonitosti
- razvijati znanstveno i kritičko mišljenje
- poticati sposobnosti samostalnog pristupa znanstvenim sadržajima
- uočavati i povezivati stečena znanja i vještine
- poticati samostalnost i odgovornost u radu
Navedeni ciljevi provode se izvođenjem pokusa, uočavanjem promjena, uspoređivanjem, analizom, procjenjivanjem, zaključivanjem i primjenom usvojenih znanja i vještina.
|  |  | 
|  |  | 
|  |  | 
|  |  | 
|  |  | 
|  |  | 
|  |  | 
| sat  | početak - završetak | 
| 0. | 7.10 - 7.55 | 
| 1. | 8.00 - 8.45 | 
| 2. | 8.55 - 9.40 | 
| 3. | 9.50 - 10.35 | 
| 4. | 10.40 - 11.25 | 
| 5. | 11.30 - 12.15 | 
| 6. | 12.30 - 13.15 | 
| 7. | 13.20 - 14.05 | 
| 8. | 14.10 - 14.55 | 
| 9. | 15.00 - 15.45 | 
| 10. | 15.50 - 16.35 | 
| « Listopad 2024 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne | 
| 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 
| 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 
| 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 
| 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 
| 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 
| 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 







 Zakoni i propisi
Zakoni i propisi Opći akti škole
Opći akti škole
 Plan i program
Plan i program
 Financije
Financije Donacije
Donacije













