„Putovanje otkrića ne sastoji se u traženju novih vidika, nego u gledanju novim očima."
Marcel Proust (1871.-1922.)
Mag. rehab. educ., učiteljica razredne nastave Jasna Romich Jurički pohađat će tečaj „Science for primary school children“ tijekom kojeg će steći znanja i vještine potrebne za prenošenje znanstvenih spoznaja učenicima, zabavnim oblicima poučavanja te učenjem kroz igru, kreativnost i inovativnost. Ovakav način rada blizak je učenicima i prirodnom procesu učenja, a samo učenje je zabavno. Učenik postaje aktivan sudionik vlastitog razvoja, razvija svoje kognitivne, motoričke i komunikacijske vještine, teži ka uspjehu i osjeća se sigurno, dobro i ispunjeno.
INA Magic lab povezivat će prirodne znanosti u razrednoj nastavi ( priroda i društvo, matematika, osnove kemije i fizike), jednostavnim pokusima približiti znanost i potaknuti interes za ova područja. Zorni prikaz i manipulacija sadržaja omogućuje lakše usvajanje i bolju pohranu informacija, bolju primjenu u svakodnevnom životu, razvija logičko zaključivanje, a nastavni proces se obogaćuje i izlazi iz okvira klasične nastave.
Jasna Romich Jurički
Science for Primary School Children: When Complicated Becomes Fun and Easily Understandable naziv je edukacije koja se održavala od 15.7.2018. do 21.7.2018. u Ljubljani u organizaciji Skupine Primera.
Organizatorica Brina Menart i trenerica Teja Bajt svojim pristupom i radom opravdale su naziv edukacije.
Edukacija se sastojala od teorijskog dijela i velikom većinom od praktičnog dijela. Prikazom virtualne stvarnosti približena nam je i vrlo bliska virtualna budućnost koja se može već i sada primjenjivati u radu s učenicima.
Edukacija je potpuno zadovoljila moja očekivanja i ohrabrila me na primjenu stečenih znanja i vještina u radu sa učenicima.
Sudionici sa organizatoricom i trenericom:
Predstavljanje rada i očekivanja ostalim sudionicima:
Praktični dio:
Magic lab je INA, sastavni dio našeg školskog kurikuluma. Aktivnost je namijenjena učenicima 4.c razreda.
Ciljevi aktivnosti su slijedeći:
- upoznati učenike sa STEM područjem
- popularizirati sadržaje prirodnih predmeta putem pokusa i samostalnog istraživanja
- poticati i razvijati interes za proučavanje znanosti
- omogućiti učenicima bolje razumijevanje prirode i prirodnih pojava te zakonitosti
- razvijati znanstveno i kritičko mišljenje
- poticati sposobnosti samostalnog pristupa znanstvenim sadržajima
- uočavati i povezivati stečena znanja i vještine
- poticati samostalnost i odgovornost u radu
Navedeni ciljevi provode se izvođenjem pokusa, uočavanjem promjena, uspoređivanjem, analizom, procjenjivanjem, zaključivanjem i primjenom usvojenih znanja i vještina.
sat
|
početak - završetak
|
0.
|
7.10 - 7.55
|
1.
|
8.00 - 8.45
|
2.
|
8.55 - 9.40
|
3.
|
9.50 - 10.35
|
4.
|
10.40 - 11.25
|
5.
|
11.30 - 12.15
|
6.
|
12.30 - 13.15
|
7.
|
13.20 - 14.05
|
8.
|
14.10 - 14.55
|
9.
|
15.00 - 15.45
|
10.
|
15.50 - 16.35
|
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |