Ubrzanim razvojem društva javlja se sve veća potreba za jačanjem kompetencija, znanja i vještina u STEAM području kod najmlađih učenika, tj. učenika razredne nastave. Novo doba donosi i nove mogućnosti. Uporaba ICT-a u nastavi omogućava učenicima učenje i uvježbavanje gradiva kroz razne alate koji se nude, razvija se kreativnost i logičko mišljenje te učenike priprema za nastavak školovanja.
Učiteljica u produženom boravku Spomenka Horvat pohađat će tečaj „ ICT in Education“ kojim će ojačati kompetencije u korištenju Web 2.0 alata i kodiranja te uvesti INA “Web lab”. Digitalnim sadržajima će poučavati ali i obučiti učenike za samostalnu izradu istih. Pokretanjem posebne web-podstranice škole na kojoj će se objavljivati različiti sadržaji, aplikacije i alati, učenici i njihovi roditelji će na zabavan način učiti i razvijati svoje vještine (on-line križaljke, kvizovi, Padlet). ICT in Education jača kompetencije u korištenju Web 2.0 alata, jednostavnom kodiranju, izradi prezentacija i online materijala. Učiteljica će novim kompetencijama razvijati digitalnu pismenost učenika, kreativno i kritičko mišljenje. Ova učiteljica će izraditi web-stranicu projekta, objavljivati online nastavne sadržaje, osmisliti i provoditi eTwinning projekte te na taj način ostvariti nacionalnu i internacionalnu diseminaciju projektnih aktivnosti.
| sat  | početak - završetak | 
| 0. | 7.10 - 7.55 | 
| 1. | 8.00 - 8.45 | 
| 2. | 8.55 - 9.40 | 
| 3. | 9.50 - 10.35 | 
| 4. | 10.40 - 11.25 | 
| 5. | 11.30 - 12.15 | 
| 6. | 12.30 - 13.15 | 
| 7. | 13.20 - 14.05 | 
| 8. | 14.10 - 14.55 | 
| 9. | 15.00 - 15.45 | 
| 10. | 15.50 - 16.35 | 
| « Srpanj 2024 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne | 
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 





 Zakoni i propisi
Zakoni i propisi Opći akti škole
Opći akti škole
 Plan i program
Plan i program
 Financije
Financije Donacije
Donacije













