Naziv tečaja: Djeca s posebnim potrebama (upotreba novih tehnologija u radu s djecom s posebnim potrebama)
Trajanje tečaja: 11.05.2015. – 15.05.2015.
Mjesto održavanja: Prag, Republika Češka
Cilj mobilnosti: Usvojiti nova znanja i znati primijeniti nove alate kako bi prevenirali rano odustajanje od škole učenika s posebnim potrebama. Jedan od ciljeva je podići svijest o multikulturalnosti u školi te uz pomoć novih tehnologija učiniti nastavni proces interesantnijim za učenike nacionalnih manjina i na taj način smanjiti učestalost njihovog ranijeg napuštanja škole.
Aktivnosti provedene tijekom iskustva mobilnosti:
Upotreba informatičko komunikacijskih tehnologija (IKT) u radu s osobama s posebnim potrebama.
Tableti u nastavi.
Primjenjivati pristup u kojem su učenik i njegovi potencijali u središtu pažnje (zorno podučavanje, učenje putem projekata, istraživalačko učenje, zadaci iz stvarnog života..)
Efikasno planiranje sata i prilagodba nastavnih sadržaja pojedinom učeniku uz pomoć novih tehnologija.
Aktivnosti za djecu s posebnim potrebama ( senzorne aktivnosti, aktivnosti za razvijanje samopouzdanja, igre, umjetnost, glazba)
Drama i kazališne tehnike u podučavanju
Aktivnosti za nadarenu i talentiranu djecu, razvijanje kreativnog mišljenja, CLIL
Podučavanje u multikulturalnom razredu.
Korištene aplikacije: PowerPoint, Prezi, My Brainshark, Movie Maker
Stečene vještine: usavršavanje kompetencija engleskog jezika, osposobljavanje za upotrebu tableta u nastavi, e-udžbenici u radu s djecom s posebnim potrebama. Novi alati u nastavi.
sat
|
početak - završetak
|
0.
|
7.10 - 7.55
|
1.
|
8.00 - 8.45
|
2.
|
8.55 - 9.40
|
3.
|
9.50 - 10.35
|
4.
|
10.40 - 11.25
|
5.
|
11.30 - 12.15
|
6.
|
12.30 - 13.15
|
7.
|
13.20 - 14.05
|
8.
|
14.10 - 14.55
|
9.
|
15.00 - 15.45
|
10.
|
15.50 - 16.35
|
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |