NAZIV TEČAJA: Curation Social Media Master Class for education in semantic web 3.0
ORGANIZATOR: Euneos Corporation
MJESTO ODRŽAVANJA: Benalmadena, Španjolska
TRAJANJE TEČAJA: 10.11.2014. – 14.11. 2014.
CILJ: Upoznati nastavnike s potencijalom kojeg društveni mediji i vođenje pružaju u svakodnevnoj nastavnoj praksi u učionici, osobito u odnosu na pripremu nastavnih aktivnosti koje doprinose kolaborativnom učenju, istraživanju, kreativnosti i ocjenjivanju. Podići razinu svijesti i steći vještine za korištenje društvenih medija u nastavi u svrhu promicanja učenja - istražiti nove metode pomoću kojih društveni mediji i alati pomažu učeniku pri razvijanju komunikativnih i istraživačkih sposobnosti te potiču njegovo samoizražavanje.
KORIŠTENE APLIKACIJE: Wikispaces, Padlet, Scoop.it, Pinterest, Flickr, Animoto, Twitter, Diigo, Vocarro, ThingLink, Educlipper, Glogster...
STEČENE VJEŠTINE I KOMPETENCIJE: Projektiranje, planiranje i pisanje uzoraka nastavnih planova u koje su uključeni društveni mediji. Planiranje, kreiranje i mapiranje posebnog nastavnog plana unutar nastavnog plana i programa koji uključuje aplikacije društvenih; integriranje strategija, alata i usluga društvenih medija u nastavni plan i program.
STEČENE RAČUNALNE VJEŠTINE I KOMPETENCIJE: Osnove korištenja društvenih medija, vođenje i podučavanje/dijeljenje znanja korištenja društvenih medija u različitim formatima. Širok raspon kompetencija iz vođenja i drugih društvenih medija u raznovrsnim područjima čiji sadrža i aktivnosti potiču učenje i komunikaciju.
sat
|
početak - završetak
|
0.
|
7.10 - 7.55
|
1.
|
8.00 - 8.45
|
2.
|
8.55 - 9.40
|
3.
|
9.50 - 10.35
|
4.
|
10.40 - 11.25
|
5.
|
11.30 - 12.15
|
6.
|
12.30 - 13.15
|
7.
|
13.20 - 14.05
|
8.
|
14.10 - 14.55
|
9.
|
15.00 - 15.45
|
10.
|
15.50 - 16.35
|
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |