KLASA: 406-03/24-01/05
URBROJ: 251-202-24-4
U Zagrebu, 25.7.2024.
Naručitelj Osnovna škola Grigora Viteza iz Zagreba, Kruge 46, OIB 543039522361 na temelju čl. 17, 19, 20 i 21 Pravilnika o provedbi postupka jednostavne nabave, zastupana po ravnateljici Vlatki Kovač, dana 25.7.2024. donosi sljedeću:
Obavijest o odabiru najpovoljnije ponude
kojom se odabire ponuda 01/VIT2024 ponuditelja EKUPI d.o.o., Buzinski prilaz 10, 10010 Buzin (OIB 67567085531) od 22.7.2024.
Obrazloženje:
Predmetna nabava: nabava udžbenika za školsku godinu 2024./2025.
Evidencijski broj nabave: 5/2024
Pravodobno su zaprimljene tri (3) ponude:
22.7.2024. EKUPI d.o.o.
23.7.2024. Udžbenik.hr d.o.o.
24.7.2024. Narodne novine d.d.
Po kriteriju za odabir kao najpovoljnija ponuda odabrana je ponuda gore navedenog ponuditelja.
Naručitelj Osnovna škola Grigora Viteza, Kruge 46, 10000 Zagreb, OIB: 54303952361 na temelju članka 15. Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave Osnovne škole Grigora Viteza, ravnateljica škole dr.sc. Vlatka Kovač dana 16. srpnja 2024. godine dostavlja
POZIV ZA DOSTAVU PONUDA
za nabavu udžbenika za školsku godinu 2024./2025.
Ponuda se dostavlja putem e-mail adrese: tajnistvo@os-gviteza-zg.skole.hr.
Rok za dostavu ponuda je 24. srpnja 2024. godine u 24:00h.
Predmet nabave mora biti isporučen do 29.08.2024. godine.
Ostale informacije pročitajte u prilozima.
Naručitelj Osnovna škola Grigora Viteza iz Zagreba, Kruge 46, OIB 543039522361 na temelju čl. 17, 19, 20 i 21 Pravilnika o provedbi postupka jednostavne nabave, zastupana po ravnateljici Vlatki Kovač, dana 27.7.2023. donosi sljedeću:
Obavijest o odabiru najpovoljnije ponude
kojom se odabire ponuda EKUPI d.o.o., Buzinski prilaz 10, 10010 Buzin, OIB 67567085531 od 26.7.2023. godine.
Tekst odluke u privitku:
Naručitelj Osnovna škola Grigora Viteza, Kruge 46, 10000 Zagreb, OIB: 54303952361 na temelju članka 15. Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave Osnovne škole Grigora Viteza, ravnateljica škole dr.sc. Vlatka Kovač dana 21. srpnja 2023. godine dostavlja
PONOVLJENI POZIV ZA DOSTAVU PONUDA
za nabavu udžbenika za školsku godinu 2023./2024.
Ponuda se dostavlja putem e-mail adrese: tajnistvo@os-gviteza-zg.skole.hr.
Rok za dostavu ponuda je 26. srpnja 2023. godine u 24:00h.
Predmet nabave mora biti isporučen do 28.08.2023. godine.
Ostale informacije pročitajte u prilozima.
Na temelju članka 15. Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave Osnovne škole Grigora Viteza, ravnateljica Osnovne škole Grigora Viteza dr. sc. Vlatka Kovač dana 01. 08. 2022. godine dostavlja POZIV ZA DOSTAVU PONUDA za nabavu udžbenika za školsku godinu 2022./2023.
Rok za dostavu ponuda iz Poziva je 3. kolovoza 2022. u 12.00h
Ponuda se dostavlja putem e-mail adrese: tajnistvo@os-gviteza-zg.skole.hr
Na temelju članka 15. Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave Osnovne škole Grigora Viteza, ravnateljica Osnovne škole Grigora Viteza dr. sc. Vlatka Kovač dana 20.07.2022. godine dostavlja POZIV ZA DOSTAVU PONUDA za nabavu udžbenika za školsku godinu 2022./2023.
Rok za dostavu ponuda iz Poziva je 28. srpnja 2022. godine u 24:00h
Ponuda se dostavlja putem e-mail adrese: tajnistvo@os-gviteza-zg.skole.hr
Naručitelj Osnovna škola Grigora Viteza, Kruge 46, 10000 Zagreb, OIB: 54303952361, na temelju članka 5. Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave od 02.11.2017. godine, Vlatka Kovač, ravnateljica Osnovne škole Grigora Viteza dana 20. veljače 2019. godine objavljuje
POZIV NA DOSTAVU PONUDA
U POSTUPKU JEDNOSTAVNE NABAVE ZA 2019. GODINU
I.
Podaci o naručitelju: Osnovna škola Grigora Viteza, Kruge 46, 10 000 Zagreb
II.
Odgovorna osoba naručitelja: Vlatka Kovač, ravnateljica
III.
Predmet nabave: nabava svježeg voća i povrća
IV.
Procijenjena vrijednost nabave iznosi 44.000,00 kuna bez PDV-a odnosno 55.000,00 kuna s PDV-om.
V.
Izvor i način planiranih sredstava: financijskim planom ustanove.
VI.
Uvjet: dostava na adresu Naručitelja
VII.
Kriterij odabira: ekonomski najpovoljnija ponuda
VIII.
Rok za dostavu ponuda: 8 dana od dana objave, na elektroničku adresu škole
IX.
Kontakt: Martina Čoga – Pogačić, tajnica, tel: 01/5599-680, e-mail: tajnistvo@os-gviteza-zg.skole.hr
X.
Ova odluka stupa na snagu danom donošenja.
Ravnateljica
Vlatka Kovač
Naručitelj Osnovna škola Grigora Viteza, Kruge 46, 10000 Zagreb, OIB: 54303952361, na temelju članka 5. Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave od 02.11.2017. godine, Vlatka Kovač, ravnateljica Osnovne škole Grigora Viteza dana 20. veljače 2019. godine objavljuje
POZIV NA DOSTAVU PONUDA
U POSTUPKU JEDNOSTAVNE NABAVE ZA 2019. GODINU
I.
Podaci o naručitelju: Osnovna škola Grigora Viteza, Kruge 46, 10 000 Zagreb
II.
Odgovorna osoba naručitelja: Vlatka Kovač, ravnateljica
III.
Predmet nabave: uredski materijal i materijal za potrebe nastave
IV.
Procijenjena vrijednost nabave iznosi 21.760,00 kuna bez PDV-a odnosno 27.200,00 kuna s PDV-om.
V.
Izvor i način planiranih sredstava: financijskim planom ustanove.
VI.
Uvjet: dostava na adresu Naručitelja
VII.
Kriterij odabira: ekonomski najpovoljnija ponuda
VIII.
Rok za dostavu ponuda: 8 dana od dana objave, na elektroničku adresu škole
IX.
Kontakt: Martina Čoga – Pogačić, tajnica, tel: 01/5599-680, e-mail: tajnistvo@os-gviteza-zg.skole.hr
X.
Ova odluka stupa na snagu danom donošenja.
Ravnateljica
Vlatka Kovač
Naručitelj Osnovna škola Grigora Viteza, Kruge 46, 10000 Zagreb, OIB: 54303952361, na temelju članka 5. Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave od 02.11.2017. godine, Vlatka Kovač, ravnateljica Osnovne škole Grigora Viteza dana 20. veljače 2019. godine objavljuje
POZIV NA DOSTAVU PONUDA
U POSTUPKU JEDNOSTAVNE NABAVE ZA 2019. GODINU
I.
Podaci o naručitelju: Osnovna škola Grigora Viteza, Kruge 46, 10 000 Zagreb
II.
Odgovorna osoba naručitelja: Vlatka Kovač, ravnateljica
III.
Predmet nabave: meso svinjetina, junetina, teletina
IV.
Procijenjena vrijednost nabave iznosi 52.800,00 kuna bez PDV-a odnosno 66.000,00 kuna s PDV-om.
V.
Izvor i način planiranih sredstava: financijskim planom ustanove.
VI.
Uvjet: dostava na adresu Naručitelja
VII.
Kriterij odabira: ekonomski najpovoljnija ponuda
VIII.
Rok za dostavu ponuda: 8 dana od dana objave, na elektroničku adresu škole
IX.
Kontakt: Martina Čoga – Pogačić, tajnica, tel: 01/5599-680, e-mail: tajnistvo@os-gviteza-zg.skole.hr
X.
Ova odluka stupa na snagu danom donošenja.
Ravnateljica
Vlatka Kovač
Naručitelj Osnovna škola Grigora Viteza, Kruge 46, 10000 Zagreb, OIB: 54303952361, na temelju članka 5. Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave od 02.11.2017. godine, Vlatka Kovač, ravnateljica Osnovne škole Grigora Viteza dana 20. veljače 2019. godine objavljuje
POZIV NA DOSTAVU PONUDA
U POSTUPKU JEDNOSTAVNE NABAVE ZA 2019. GODINU
I.
Podaci o naručitelju: Osnovna škola Grigora Viteza, Kruge 46, 10 000 Zagreb
II.
Odgovorna osoba naručitelja: Vlatka Kovač, ravnateljica
III.
Predmet nabave: sredstva za čišćenje i higijenu
IV.
Procijenjena vrijednost nabave iznosi 43.800,00 kuna bez PDV-a odnosno 54.750,00 kuna s PDV-om.
V.
Izvor i način planiranih sredstava: financijskim planom ustanove.
VI.
Uvjet: dostava na adresu Naručitelja
VII.
Kriterij odabira: ekonomski najpovoljnija ponuda
VIII.
Rok za dostavu ponuda: 8 dana od dana objave, na elektroničku adresu škole
IX.
Kontakt: Martina Čoga – Pogačić, tajnica, tel: 01/5599-680, e-mail: tajnistvo@os-gviteza-zg.skole.hr
X.
Ova odluka stupa na snagu danom donošenja.
Ravnateljica
Vlatka Kovač
Naručitelj Osnovna škola Grigora Viteza, Kruge 46, 10000 Zagreb, OIB: 54303952361, na temelju članka 5. Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave od 02.11.2017. godine, Vlatka Kovač, ravnateljica Osnovne škole Grigora Viteza dana 20. veljače 2019. godine objavljuje
POZIV NA DOSTAVU PONUDA
U POSTUPKU JEDNOSTAVNE NABAVE ZA 2019. GODINU
I.
Podaci o naručitelju: Osnovna škola Grigora Viteza, Kruge 46, 10 000 Zagreb
II.
Odgovorna osoba naručitelja: Vlatka Kovač, ravnateljica
III.
Predmet nabave: smrznuti asortiman (smrznuto povrće i riba)
IV.
Procijenjena vrijednost nabave iznosi 32.800,00 kuna bez PDV-a odnosno 41.000,00 kuna s PDV-om.
V.
Izvor i način planiranih sredstava: financijskim planom ustanove.
VI.
Uvjet: dostava na adresu Naručitelja
VII.
Kriterij odabira: ekonomski najpovoljnija ponuda
VIII.
Rok za dostavu ponuda: 8 dana od dana objave, na elektroničku adresu škole
IX.
Kontakt: Martina Čoga – Pogačić, tajnica, tel: 01/5599-680, e-mail: tajnistvo@os-gviteza-zg.skole.hr
X.
Ova odluka stupa na snagu danom donošenja.
Ravnateljica
Vlatka Kovač
Naručitelj Osnovna škola Grigora Viteza, Kruge 46, 10000 Zagreb, OIB: 54303952361, na temelju članka 5. Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave od 02.11.2017. godine, Vlatka Kovač, ravnateljica Osnovne škole Grigora Viteza dana 20. veljače 2019. godine objavljuje
POZIV NA DOSTAVU PONUDA
U POSTUPKU JEDNOSTAVNE NABAVE ZA 2019. GODINU
I.
Podaci o naručitelju: Osnovna škola Grigora Viteza, Kruge 46, 10 000 Zagreb
II.
Odgovorna osoba naručitelja: Vlatka Kovač, ravnateljica
III.
Predmet nabave: roba široke potrošnje (živežne namirnice)
IV.
Procijenjena vrijednost nabave iznosi 43.120,00 kuna bez PDV-a odnosno 53.900,00 kuna s PDV-om.
V.
Izvor i način planiranih sredstava: financijskim planom ustanove.
VI.
Uvjet: dostava na adresu Naručitelja
VII.
Kriterij odabira: ekonomski najpovoljnija ponuda
VIII.
Rok za dostavu ponuda: 8 dana od dana objave, na elektroničku adresu škole
IX.
Kontakt: Martina Čoga – Pogačić, tajnica, tel: 01/5599-680, e-mail: tajnistvo@os-gviteza-zg.skole.hr
X.
Ova odluka stupa na snagu danom donošenja.
Ravnateljica
Vlatka Kovač
Naručitelj Osnovna škola Grigora Viteza, Kruge 46, 10000 Zagreb, OIB: 54303952361, na temelju članka 5. Pravilnika o provedbi postupaka jednostavne nabave od 02.11.2017. godine, Vlatka Kovač, ravnateljica Osnovne škole Grigora Viteza dana 20. veljače 2019. godine objavljuje
POZIV NA DOSTAVU PONUDA
U POSTUPKU JEDNOSTAVNE NABAVE ZA 2019. GODINU
I.
Podaci o naručitelju: Osnovna škola Grigora Viteza, Kruge 46, 10 000 Zagreb
II.
Odgovorna osoba naručitelja: Vlatka Kovač, ravnateljica
III.
Predmet nabave: mesni proizvodi, mesne prerađevine i suhomesnati proizvodi
IV.
Procijenjena vrijednost nabave iznosi 27.200,00 kuna bez PDV-a odnosno 34.000,00 kuna s PDV-om.
V.
Izvor i način planiranih sredstava: financijskim planom ustanove.
VI.
Uvjet: dostava na adresu Naručitelja
VII.
Kriterij odabira: ekonomski najpovoljnija ponuda
VIII.
Rok za dostavu ponuda: 8 dana od dana objave, na elektroničku adresu škole
IX.
Kontakt: Martina Čoga – Pogačić, tajnica, tel: 01/5599-680, e-mail: tajnistvo@os-gviteza-zg.skole.hr
X.
Ova odluka stupa na snagu danom donošenja.
Ravnateljica
Vlatka Kovač
sat
|
početak - završetak
|
0.
|
7.10 - 7.55
|
1.
|
8.00 - 8.45
|
2.
|
8.55 - 9.40
|
3.
|
9.50 - 10.35
|
4.
|
10.40 - 11.25
|
5.
|
11.30 - 12.15
|
6.
|
12.30 - 13.15
|
7.
|
13.20 - 14.05
|
8.
|
14.10 - 14.55
|
9.
|
15.00 - 15.45
|
10.
|
15.50 - 16.35
|
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |