Dragi učenici,
danas vam šaljem jedan zanimljivi pokus koji će svatko moći napraviti kod kuće. Kliknite na mjesto gdje piše "napravi munje" i otvorit će vam se opis pokusa. Slijedite ga korak po korak a svoje dojmove, sve što primijetite i zaključite zapišite pa ćemo o svemu raspraviti kad se vratimo u školu!
Dragi učenici!
Znam da volite mozgalice, pa sam vam pripremila sudoku! Sudoku je mozgalica sa brojkama a igra se na način da se u tablicu upisuju brojke poštivajući tri pravila:
1. u svakom retku se svaki broj smije pojaviti, odnosno napisati samo jednom,
2. u svakom stupcu se svaki broj smije pojaviti, odnosno napisati samo jednom i
3. unutar svakog manjeg polja (od devet malih kvadratića) svaki broj se smije pojaviti odnosno napisati samo jednom.
Pokušajte, nadam se da će vam biti zanimljivo!
Ispod teksta imate priložene dokumente (piše sudoku 1 m, sudoku 2 m, sudoku 3 m, sudoku 4 m), kada kliknite mišem na svaki otvorit ćete po jednu tablicu, a zadnji je dokument u wordu (piše sudoku mlađa skupina) pa ove sudoku tablice možete ispisati ako imate pisač (četiri su zadane a jedna tablica je prazna pa možete napraviti svoj sudoku).
Uživajte!
sudoku 1 m.png
sudoku 2 m.png
sudoku 3 m.png
sudoku 4 m.png
sudoku mla a skupina.docx
Dragi učenici,
vjerujem da se većina vas već susrela sa tangramima. Ako ih imate doma, šaljem vam sliku likova (na kraju ove obavijesti kliknite na "tangram slika" koje možete iz(g)rađivati pomoću tangrama. Ako ih nemate doma, zašto ih ne izraditi? U dokumentu na kraju ove obavijesti ( kliknite na "tangram")je priložena skica pomoću koje se tangram može napraviti (izrezati) iz papira ili kartona, svakako uz pomoć roditelja koji će znati preračunati mjere svakog dijela.
Nadam se da ćete se zabaviti. No, tangrami nisu samo zabava, već zanimljiv način na koji možete razvijati vaše sposobnosti!
Ove zadatke možete prepisati u svoju bilježnicu i riješiti ih, pa ćemo usporediti rješenja kada se vidimo u školi!
- U svakom uglu sobe nalazi se po 1 mačka i svaka od njih vidi 3 mačke. Koliko je mačaka bilo u sobi?
- Svaki štap ima dva kraja. Koliko krajeva ima štap i pol?
- Pijetao, dok stoji na jednoj nozi, težak je 3 kilograma. Koliko će biti težak kad stane na dvije noge?
Sljedeća dva zadatka su malo duži pa ih ne morate prepisivati, samo napišite pitanja i rješenja (sa izračunom) u bilježnicu:
U jednoj školi su tri odjela drugog razreda. U 2.a razredu je 20 učenika, četiri dječaka manje nego djevojčica. Svi su rođeni u istoj kalendarskoj godini. Jan je prvog dana u godini napunio 9 godina. Istog mjeseca Luka i Karlo slave rođendan. Lucija će deveti rođendan proslaviti zadnjeg dana u godini.
Pitanja:
- Koliko ima razrednih odjela drugog razreda u toj školi? ______
- Koliko je dječaka u 2.a? _______
- Koliko je djevojčica u 2.a? _______
- Tko je najstariji u razredu? _______
- Kojeg datuma nasjtariji učenika/ca slavi rođendan? __________
- Tko je najmlađi u razredu? _______
- Kojeg datuma najmlađi slavi svoj rođendan? ________
Za rođendansko slavlje Jana je pripremila slatkiše za prijatelje iz razreda. Donijela je 20 karamela, 15 čokoladnih pralina i 32 suhe smokve. Tijekom proslave pojeli su 9 karamela, 10 čokoladnih pralina i 15 suhih smokava. Ostatak su spremili u vrećicu.
Pitanja:
- Koliko je ostalo karamela? _____
- Koliko je ostalo čokoladnih pralina? _____
- Koliko je ostalo suhih smokava? ______
Nakon nastave slatkišima su ponudili knjižničara.
Koji će slatkiš knjižničar najvjerojatnije izvaditi iz vrećice? _____________ Zašto?_______ ___________________________________
Za koju slasticu je najmanje vjerojatno da će je izvaditi iz vrećice? ___________ Zašto?____ ________________________________
Dragi učenici!
Nadam se da ste dobro i da ste se pomalo navikli na nove okolnosti.
Ukoliko budete imali vremena, možete raditi na aktivnostima koje ćemo ovdje objavljivati - to je online INA Tim Raketa. Za početak, malo kreativnosti i znanosti koje, iako se tako ne čini, jako dobro idu skupa. Objavljujem jedan eksperiment koji smo sa prijašnjim generacijma radili, a zove se Lava lampa. Eksperiment nije opasan, ali bi bilo dobro da ga izvodite uz dozvolu i nazočnost odrasle osobe. Evo opisa:
Potreban materijal:
- dublja čaša
-voda
-1/4 čaše ulja
- sol
- boja za kolače
Upute za izradu:
1. napunite 3/4 čaše s vodom
2. dodajte nekoliko kapi boje za kolače
3. lagano ulijte ulje u čašu. Promatrajte kako ulje pluta na vrhu vode.
4. dodajte žličicom sol, žlicu po žlicu
5. promatrajte kako se mjehurići kreću gore-dolje u čaši
Pokušajte zaključiti zbog čega se ulje ovako ponaša u čaši a svoje zaključke zapišite u bilježnicu pa ćemo ih raspraviti kada se budemo vidjeli u školi.
sat
|
početak - završetak
|
0.
|
7.10 - 7.55
|
1.
|
8.00 - 8.45
|
2.
|
8.55 - 9.40
|
3.
|
9.50 - 10.35
|
4.
|
10.40 - 11.25
|
5.
|
11.30 - 12.15
|
6.
|
12.30 - 13.15
|
7.
|
13.20 - 14.05
|
8.
|
14.10 - 14.55
|
9.
|
15.00 - 15.45
|
10.
|
15.50 - 16.35
|
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |