Trgovački lanac Emmezeta i Bioteka organiziraju nagradni natječaj „Mali ekolozi – velike nagrade“. Tri najbolja projekta u Hrvatskoj biti će nagrađena s notebook računalima za svakog učenika u razredu te njihovog mentora.
Cilj ovog natječaja je probuditi svijest o zaštiti okoliša i prirode među učenicima.
Učenici samostalno osmišljaju projekt te ga provode što je samostalnije moguće.
S obzirom da je natječaj otvoren za sve učenike osnovnih škola i naš posebni 3.E razred uspješno se prijavio i prošao u drugi krug ovog natječaja.
Projekt je vrlo jednostavan ali ujedno i poticajan kako bi ga učenici u većoj mjeri mogli sami provoditi na razini cjele škole.
Projektna ideja je da učenici svojim likovnim radovima: slikama pasa, prirode i motivima grada Zagreba, ukrašavaju razredne kutije za sakupljanje starog papira na razini cijele škole.
Svi učenici škole sudjeluju u ovom projektu na način da odlažu stari papir u ukrašene kutije te ujedno uče o pravilnom sakupljanju i odlaganju otpada te tako i sami doprinose zaštiti okoliša i prirode.
Mentorica projekta organizira otkup sakupljnog papira a novac sakupljen prodajom starog papira učenici 3.E razreda doniraju Udruzi Šapica koja se brine o nezbrinutim i napuštenim životinjama a nije financirana od strane države.
Na taj način učenici 3.E razreda grade svoj osijećaj zajedništva u razredu, pripadnosti školi, razvijaju pozitivnu sliku o sebi samima kao o osobama koje mogu svojim zalaganjem doprinjeti i utjecati na zaštitu i očuvanju prirode a ujedno i znatno doprinjeti boljitku napuštenih životinja u azilu.
Kao razrednica, ponosna sam na svoje učenike i na njihove roditelje koji se uvijek aktivno odazovu i uključe u naše razredne i školske projekte.
Pripremila: Maja Vunderl Pasarić
Učenici 3. E razreda prisustvovali su otvorenim danima Muzeja Hrvatskih željeznica.
Nakon razgledavanja izloženih vlakova, lokomotiva i željezničke opreme učenici su se upoznali sa radom lokovnih umjetnika sa invaliditetom.
Neki od učenika i sami su probali naslikati ili napisati nešto ustima te su se uvjerili koliko je truda i upornosti potrebno da ovi umjetnici stvore svoja umjetnička dijela.
PROJEKTNI DAN: 12.05.2016.
TEMA: ZDRAVI SOKOVI
1. U suradnji sa roditeljima učenici donose potrebne namirnice za izradu zdravih sokova od voća i povrća.
2. Učenici odlaze sa razrednicom u školsku knjižnicu i na internetu pronalaze recepte za zdrave sokove te printaju slike voće
3. U toku tjedna učenici donose potrebne namirnice:
LUKA: 2 litre trajnog mlijeka, 50 plastičnih čaša
SVEA: 2 cikle, ½ kg mrkve i matovilac
VITO: 1 kg banana i jabuka
LANA: 3 naranče
BORNA: ½ kg jagoda
4. Donesene namirnice se fotografiraju
5. Učenici gule i peru voće i povrće – fotografiranje
6. Prema receptima za izradu zdravih sokova učenici ubacuju namirnice u blender (sokovnik) pod kontrolom i nadzorom razrednice radi sigurnosti učenika- fotografiranje.
7. Izrađeni sokovi toče se u plastične čase- fotografiranje.
8. Ispred 3.e razreda učenici uređuju stol. Ukrašavaju ga voćem i povrćem te iznose napitke (zdrave sokove) nudeći ostalim učenicima škole i njihovim profesorima objašnjavajući im od kojih su namirnica sokovi napravljeni i za što su te namirnice zdrave. fotografiranje.
9. Nakon degustacije sokova učenici pospremaju razred i pribor.
10. Učenici pastelama izrađuju natpis za plakat ZDRAVI SOKOVI
11. Sve prikupljene fotografije i fotografija natpisa „zdravi sokovi“ šalju se na mail gđa. Petrović koja će od prikupljenih fotografija napraviti poster veličine A3, uz pomoć kojega će učenici demonstrirati svoju radionicu „zdravi sokovi“ na projektnom danu povodom Dana škole.
Poster ostaje kao trajna vrijednost učenicima 3.e razreda.
Učenici 3. E razreda u pratnji razrednice M.V. Pasarić prisustvovali su prezentaciji slikovnice Čarapica pričalica, autorice Jelene Pervan, 2.5.2016. u 8,30 – 11,00 sati.
Autorica slikovnice J.Pervan napisala je izrazito duhovitu slikovnicu koja je prvenstveno namijenjena učenicima s posebnim potrebama ali i onima smještenima u rehabilitacijskim i odgojnim ustanovama bez roditeljske skrbi.
Iza svake pročitane priče slikovnica nudi interakciju, odnosno edukativne zadatke za djecu prilikom kojih mališani vježbaju svoju motoriku te se pričama potiče razvoj kreativnosti i maštovitosti.
Prilikom čitanja priča, autorica koristi svoju maskotu – brbljavu prljavu čarapicu u stvarnoj veličini što izaziva smijeh kod slušatelja te se pritom slušatelj opušta i uživljava u priče male, smrdljive Čarapice pričačice
Pripremila: Maja Vunderl Pasarić
U srijedu, 20.04.2016. razredi 3.e i 4./5. f, uz pratnju učiteljica posjetili su Etnografski muzej u Zagrebu.
Učenici su razgledali postavu muzeja pod nazivom „Put oko svijeta“ koja obuhvaća zbirke stare odjeće i obuće sa svih kontinenata svijeta kao i oružja i oruđa koje su naši ljudi putujući po svijetu donjeli u Hrvatsku kao suvenire.
Također, u muzeju su se učenici mogli upoznati sa narodnim nošnjama iz cijele Hrvatske.
Nakon razgledavanja muzejske postave učenici su prisustvovali radionici sviranja bubnjeva pod vodstvom Sama Bushara.
Sam nam je objasnio da muzika uz bubnjeve pomaže da se opustimo, te da sviranjem bubnjeva vježbamo motoriku, lateralizaciju, koncentraciju i memoriju.
Nakon opuštanja uz zvuke bubnjeva zaposlenici muzeja učenicima su priredili iznenađenje i pokazali im još i izložbu šumskih vila i vještica iz Hrvatskih tradicionalnih bajki.
Pripremila: Maja Vunderl Pasarić
3.E sa svojom razrednicom Majom Vunderl Pasarić nastavlja provedbu školskog projekta Zaštita i prava životinja.
Nakon Udruge sedma od devet, Rehabilitacionog centra Silver, Azila za napuštene životinje Šapica i Dumovec, ovoga smo puta ostvarili suradnju sa Udrugom Psi pomagači iz Zagreba te smo se uključili u građansku akciju NAĐI SVOJ TRAG u knjižnici Marin Držić.
Cilj ove akcije je uključiti pse pomagače u knjižnične aktivnosti kako bi najmlađi korisnici i njihovi nastavnici bili motiviraniji za dolaske u knjižnicu te ju doživjeli kao ugodno mjesto u kojem djeca igrajući se sa četveronožnim ljubimcima razvijaju različite vještine te uče o sebi i svijetu oko sebe.
Sudjelujući u kreativnim i zabavnim aktivnostima sa psima pomagačima djeca bolje upoznaju svoju lokalnu knjižnicu, razvijaju toleranciju, samopouzdanje, jezično-govorne i čitalačke vještine, rade na osvještavanju osjetila i uče o komunikaciji sa psom te o skrbi za psa.
Psi pomagači na taj način:
MOTIVIRAJU- dolazak u knjižnicu posebno je iskustvo ako te tamo čeka četveronožni prijatelj željan druženja.
POMAŽU- učenje i razvijanje vještina uz pse pomagače postaje igra i zabava za djecu a posebno onu s posebnim potrebama.
USREĆUJU- djete uživa u blizini i druženju sa psom, nastavnici su sretni zbog pomaka u razvoju svojih učenika, a knjižnica dobiva nove zainteresirane i aktivne članove.
Ako želite i vi kod sebe probuditi interes za odlaske u knjižnicu te se tamo upoznati sa raznolikim kreativnim radionicama koje knjižnica nudi učinite to uz pomoć pasa pomagača. Biti će to jedno predivno iskustvo zbog kojega ćete i u buduće rado odlaziti u knjižnicu.
Zato vam 3.E poručuje: NAĐITE SVOJ TRAG i priključite se našem školskom projektu o životinjama!
Za sve informacije o psima pomagačima : Maja Vunderl Pasarić
29.02.2016.
sat
|
početak - završetak
|
0.
|
7.10 - 7.55
|
1.
|
8.00 - 8.45
|
2.
|
8.55 - 9.40
|
3.
|
9.50 - 10.35
|
4.
|
10.40 - 11.25
|
5.
|
11.30 - 12.15
|
6.
|
12.30 - 13.15
|
7.
|
13.20 - 14.05
|
8.
|
14.10 - 14.55
|
9.
|
15.00 - 15.45
|
10.
|
15.50 - 16.35
|
« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |