EKO - EKO kroz građanski odgoj
Autor: Ana Bajo, 5. 3. 2018.
Grupa učennika 7.a i 7.b u sklopu građanskog odgoja i obrazovanja istraživali su EKO-proizvode i usluge. Istaživali su pomoću interneta, proučavajući EKO-proizvode u trgovinama, proučavajući koji se EKO-proizvodi reklamiraju u reklamnim letcima, anketirajući mišljenje o EKO-proizvodima kod učenika, te anketirajući davatelje EKO-usluga. Posjetili su i Hrvatsku udrugu za zaštitu potrošaća kako bi se informirali o pravilima prodaje i reklamiranja EKO-proizvoda. U svojem su istraživanju došli do spoznaje da većina EKO-proizvoda u trgovinama ima oznake koje potvrđuju njihov EKO status, ali da se neki proizvodi koji nemaju EKO oznake stavljaju na police zajedno sa certificiranim EKO proizvodima, te se tako stvara reklamna iluzija. Utvrdili su da se neki EKO-proizvodi u reklamnim letcima reklamiraju tako bez ikakve osnove (eko-koža, eko-krzno), a da su neki pružaelji EKO- usluga nazvali svoje usluge EKO kako privukli klijente, iako nemaju poseban certifikat i ne razlikuju se od drugih davatelja sličnih usluga (EKO kemijska čistionica, EKO turizam). Rezultati ankete provedene kod učenika viših razreda pokazuju da kod velikog dijela učenika postoje EKO zablude koje su stvorene upravo vještim reklamiranjem. Stoga su izradili plakate kojima nas upozoravaju na najčešće EKO zablude, kako vam se ne bi dogodilo da nasjednete reklami kao gospođa u donjoj karikaturi.
sat
|
početak - završetak
|
0.
|
7.10 - 7.55
|
1.
|
8.00 - 8.45
|
2.
|
8.55 - 9.40
|
3.
|
9.50 - 10.35
|
4.
|
10.40 - 11.25
|
5.
|
11.30 - 12.15
|
6.
|
12.30 - 13.15
|
7.
|
13.20 - 14.05
|
8.
|
14.10 - 14.55
|
9.
|
15.00 - 15.45
|
10.
|
15.50 - 16.35
|
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |