Projekt „Prilagodba lektire za učenike s posebnim potrebama“ prikazan na stručnom skupu Hrvatskog čitateljskog društva
Autor: Lucija Tustanić, 11. 9. 2018.
U petak 7. rujna u velikoj dvorani Školske knjige održan je stručni skup Hrvatskog čitateljskog društva u povodu Međunarodnog dana pismenosti UNESCO-a. Tema ovogodišnjeg stručnog skupa bila je „Pismenost za sve“. Raspravljalo se o skupinama u hrvatskom društvu kojima je potreban poseban pristup u razvijanju pismenosti i čitateljskih kompetencija. Na skupu su projekt naše škole prikazali Nada Fatušić i Marijan Malašić. Projekt „Prilagodba lektire za učenike s posebnim potrebama u OŠ Grigora Viteza“ pokrenula je 2015. godine Nada Fatušić i napisala prilagođeni tekst slikovnica Plesna haljina žutog maslačka, Kraljevna na zrnu graška i Pale sam na svijetu, te je koordinirala svim aktivnostima. Učenike su pripremile i vodile u ilustriranju učiteljice Spomenka Horvat i Jasna Guliš, a pitanja i zadatke za razumijevanje teksta radila je Dubravka Sečen Rosso. Dva naslova uvrštena su od školske godine 2017./2018. u popis dopunskih nastavnih sredstava: Kraljevna na zrnu graška i Plesna haljina žutog maslačka. Nakon održanog izlaganja zanimanje za projekt pokazali su brojni sudionici skupa, a i neki nakladnici koji su nam ponudili svoju suradnju. Članak „Prilagodba lektire za učenike s posebnim potrebama u OŠ Grigora Viteza“, autora Nade Fatušić i Marijana Malašića, objavljen je u najnovijem broju glasila Hrvatskog čitateljskog društva Hrčak, a događaj je popratila i Hrvatska televizija.
sat
|
početak - završetak
|
0.
|
7.10 - 7.55
|
1.
|
8.00 - 8.45
|
2.
|
8.55 - 9.40
|
3.
|
9.50 - 10.35
|
4.
|
10.40 - 11.25
|
5.
|
11.30 - 12.15
|
6.
|
12.30 - 13.15
|
7.
|
13.20 - 14.05
|
8.
|
14.10 - 14.55
|
9.
|
15.00 - 15.45
|
10.
|
15.50 - 16.35
|
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |