PlayAttention
Autor: VID IVANJEK, 15. 3. 2016.
PRVA SMO ŠKOLA U ZAGREBU KOJA IMA PLAY ATTENTION – sustav za uvježbavanje i održavanje pažnje Pojavom novih tehnologija nastalih skeniranjem moždanih impulsa razvio se sustav za uvježbavanje i održavanje pažnje pod imenom Play Attention. U suradnji sa Udrugom Buđenje i gosp. Ferekom, devetero naših profesora završilo je edukaciju za primjenu Play Attention sustava u našoj školi. Play Attention se već niz godina upotrebljava u državama Europske unije a u Americi je uveden u stotinjak škola. Nabavkom ovog sustava postali smo jedina škola u Gradu Zagrebu koja svoje učenike na ovaj inovativan način dadatno motivira za učenje te im pruža podršku u njihovom trudu da postignu što bolje školske rezultate. Ovaj računalni sustav sastoji se od BodyWave (narukvice) koja se postavlja na ruku korisnika, te od računalnog programa koji sadrži zanimljive igrice. Narukvica šalje podatke o moždanoj aktivnosti u igricu te na taj način i svojom fokusiranošću i koncentracijom pokrećete igricu i utječete na uspješnost obavljanja zadatka kojeg igrica postavlja pred vas. Računalni program sadrži razne igrice a svaka ima po nekoliko nivoa. Svaka od igrica ima svoju namjenu: jedna poboljšava pamćenje, druga vas uči kako da isključite faktore koji vas ometaju, treća vježba strpljivost… No, sve igrice vježbaju fokusiranost jer bez vaše koncentracije igrica se neće ni pokrenuti. OSNOVNI CILJEVI RADA NA PLAY ATTENTIONU: 1. Djeci s posebnim potrebama (ADHD, autizam, poremećaji pažnje i učenja) omogućiti da uvide svoje potencijale u zadržavanju pažnje uz pomoć Play Attention sustava Rad na Play Attentionu je individualan i provodi se u prostoriji zaštićenoj od buke. O svim dodatnim informacijama u svezi uključivanja učenika u provođenje programa te o samom sustavu Play Attention, učenici i roditelji mogu se obratiti u stručnu službu škole. Pripremila: Maja Vunderl Pasarić,prof.def.
2. Uz pomoć Play Attention sustava naučiti učenike da eliminiraju ili ignoriraju ometajuće faktore prilikom svog rada i učenja
3. Kod učenika povećati uspješnost zapamćivanja
4. Uz pomoć Play Attentiona poboljšati uspjeh u školi i radnom mjestu
5. Podizati nivo samopoštovanja
6. Postati sretan zbog uspješno obavljenog zadatka
sat
|
početak - završetak
|
0.
|
7.10 - 7.55
|
1.
|
8.00 - 8.45
|
2.
|
8.55 - 9.40
|
3.
|
9.50 - 10.35
|
4.
|
10.40 - 11.25
|
5.
|
11.30 - 12.15
|
6.
|
12.30 - 13.15
|
7.
|
13.20 - 14.05
|
8.
|
14.10 - 14.55
|
9.
|
15.00 - 15.45
|
10.
|
15.50 - 16.35
|
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |