GPiPR 2024./2025.
Kurikul 2024./2025.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan 2024./2025.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Eko-patrola"
"Abeceda prevencije u OŠ Hvar"
"Razredni e-časopis"
PLES UČENIKA ŠESTIH RAZREDA I UČITELJA POGLEDAJETE OVDJE.
ERASMUS + EUR HOP, PREDSTAVLJANJE OŠ HVAR. POGLEDAJTE OVDJE.
AKTIVNOST PROJEKTA EUR HOP. PRIHVAĆANJE RAZLIČITOSTI. OVDJE.
ebook Početna istraživanja/Unesco Passport
Projekt UNESCO Passport nastao je kao ideja da se istraže, obrade i prezentiraju materijalne i nematerijalne baštinske tema pod zaštitom UNESCO-a s ciljem podizanja razine osviještenosti o društvenoj važnosti kulturne baštine i njenog očuvanja u sljedećim naraštajima. Odgojno-obrazovni sustav je polazišna točka implementacije odgoja za održivi razvoj. O značaju kulturne baštine se uči, ali ne dovoljno i stoga su ovakvi projekti izvrstan alat za razumijevanje vlastitih kulturno-baštinskih potencijala kao univerzalne vrijednosti za pojedinca, zajednicu i društvo koja oblikuje naš identitet. Također, kroz rad na projektu i otkrivanje te istraživanje europske kulturne baštine jača osjećaj pripadnosti zajedničkom europskom prostoru. Upravo ovakvi projekti koji se temelje na kreativnoj primjeni informacijsko-komunikacijske tehnologije mogu biti izuzetno korisni za razvoj učeničkih kompetencija te potaknuti razvoj kompetencija i pomoćnih vještina na način koji je učenicima zanimljiv i smislen.
Ciljevi projekta su otkrivanje i istraživanje vlastite kulturne baštine kao kolijevke kulturnog identiteta, otkrivanje i istraživanje europske kulturne baštine i jačanje osjećaja pripadnosti zajedničkom europskom prostoru, promicanje tolerancije, međusobnog uvažavanja i poštivanja različitosti, bolje razumijevanje i odgovaranje na društvenu, etničku, jezičnu i kulturnu raznolikost, razvijanje društvenih, građanskih, međukulturalnih kompetencija - aktivno građanstvo kao i povećanje jezičnih kompetencija na engleskom i talijanskom jeziku kroz direktnu komunikaciju na spomenutim jezicima.
Partneri u ovom projektu su nam škole iz Italije, Španjolske i sa Cipra. U dvije godine bit će održano 4 susreta. Prvi susret održan je se kod nas u Hvaru u travnju ove godine. Sljedeći susret bit će održan u svibnju 2019. godine u Italiji. Preostala dva susreta održat će se 2020. godine u Španjolskoj i na Cipru.
e-book - Mediteranska prehrana