
GPiPR 2024./2025.
Kurikul 2024./2025.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan 2024./2025.
| « Studeni 2024 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
| 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
| 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
| 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
| 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
| 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Eko-patrola"
.jpg)
"Abeceda prevencije u OŠ Hvar"

"Razredni e-časopis"
![]()


Dr. sc. Ranko Rajović, specijalist interne medicine, magistar neurofiziologije i doktor sportskih znanosti, te kreator NTC sustava učenja, održao je u nedjelju, 3. prosinca u punom Arsenalu izuzetno predavanje pod nazivom “Odrastanje u digitalnom dobu – učenje kroz igru.”
Riječ je predavanju koje je namijenjeno odgojno-obrazovnim djelatnicima i roditeljima. NTC program kojeg je predstavio dr. sc. Rajović nastao je kao plod želje da se djeci omogući ostvarenje osobnih potencijala, ali i kao potreba da se prevladaju sve prisutnije poteškoće kao što su poremećaj govora, čitanja i pisanja, a doktor Rajović na slikovit je način pojasnio primarnu ulogu ovog programa a to je upotreba novih otkrića iz područja neuroznanosti u učionicama i u svakodnevnom životu. Program NTC učenja je sastavljen iz različitih aktivnosti i igri za djecu, koje se temelje na saznanjima o razvoju i radu mozga i koje, kako mnoga istraživanja pokazuju, imaju pozitivan efekt na razvoj mozga u periodu kada je to najvažnije.
Dr. sc. Rajović držao je sve prisutne u dvosatnom zanimljivom i interaktivnom poučavanju koje nikoga nije ostavilo ravnodušnim.
Nadamo se da neće sve ostati na primanju informacija, već da ćemo zajedno svi odgojitelji, temeljem novih saznanja, mijenjati razmišljanja i odgojno-obrazovne metode i modele kako bismo našoj djeci omogućili razvoj njihovih potencijala.
