GPiPR 2024./2025.
Kurikul 2024./2025.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan 2024./2025.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Eko-patrola"
"Abeceda prevencije u OŠ Hvar"
"Razredni e-časopis"
U sklopu Mjeseca borbe protiv ovisnosti koji se obilježava od 15.11. do 15.12. stručna služba OŠ Hvar provela je niz aktivnosti. Ovogodišnja tema „ Sve bi da za lajk“ vezana je za digitalnu ovisnost koja je sve prisutnija među našim učenicima i narušava njihovo mentalno zdravlje.
Učiteljice prvih i drugih razreda, od stručne službe, dobile su prigodna videa na temu „Bonton na internetu“ za satove razrednih odjela.
Logopedinja i knjižničarka provele su radionice u trećim i četvrtim razredima. Pročitali su priču „Tajna WhatsApp grupa“ nakon čega su učenici u grupama rješavali zadane problemske situacije. Učenici su također pisali poruke podrške djevojčici Nini koja je u priči proživjela ismijavanje i vrijeđanje od strane vršnjaka u tajnoj grupi.
Pedagoginja je na roditeljskim sastancima trećih i četvrtih razreda održala predavanja na temu „Što bi roditelji trebali znati o Tik-toku?“
Pedagoginja je s učenicima petih, šestih i sedmih razreda na radionicama nakon pročitanih priča „Novi Snapchat prijatelj“ i „Stvarni život vs. Youtube“ diskutirala o temama koje su djevojčice Nina, Mila i Tina proživjele. U parovima i grupama raspravljali su o zadirkivanju, isključivanju iz grupa/društva, opasnostima na internetu, nerealnoj slici na društvenim mrežama, pritisku koji djeca osjećaju zbog idealnog i glamuroznog života online.
Navedene priče su iz knjige „Priče Gospodina Interneta“, autorica Lane R. Miličević i Hane L. Midžić. Zbirka je to priča o opasnostima i blagodatima Interneta, namijenjena djeci 8 – 14 godina, uz savjete za roditelje.
Treću godinu zaredom održane su i tradicionalne parlaonice učenika u školskoj knjižnici. Ove godine sudjelovali su učenici osmih razreda koji su se s knjižničarkom pripremali na tezu „Sve za lajk: biti ili ne biti svoj?“. Naši suci ove su godine imali težak zadatak, osmaši su bili izvrsni te su skupine negacije u 8.a i afirmacije u 8.b razredu u tijesnoj prednosti od samo nekoliko bodova odnijele pobjedu. Unatoč svemu zaključili smo da je u današnjem vremenu važno sačuvati onaj filter u srcu koji nas čini onakvima kakvi jesmo, jer „jedna je duša“ i nije vrijedna promjene ni za kakav lajk. „Budite svoji! Svi ostali su ionako zauzeti.“ (Oscar Wilde)
Stručna služba je također pripremila letke za roditelje kako bi o ovim važnim temama razgovarali sa svojom djecom budući da je suradnja škole i roditelja ključna za sigurnost djece 😊