GPiPR 2024./2025.
Kurikul 2024./2025.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan 2024./2025.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Eko-patrola"
"Abeceda prevencije u OŠ Hvar"
"Razredni e-časopis"
Najaktivniji razred u provođenju radionica projekta "Socio-emocionalno učenje u OŠ Hvar" za sada je 4. b razred. Na satu razrednika proveli su još jednu edukaciju.koja se zove: "SAMO TI MOŽEŠ NAPUHATI SVOJ BALON - Uzmi svoje misli u svoje ruke"
Sažetak aktivnosti za učenike: Kako možemo njegovati svoj pozitivan stav i zašto je to važno? Pod stresom smo kada mislimo da je neki problem mnogo veći no što se mi možemo nositi s tim. Zato neki ljudi određenu situaciju smatraju izrazito stresnom, dok se drugi puno lakše nose s istom situacijom. Našim mislima možemo neku situaciju vidjeti na drugačiji način i tako se osjećati bolje. Ne samo da ćemo se osjećati bolje, nego ćemo naučiti uzimati misli u svoje ruke i usvojiti vještinu razvijanja pozitivnog stava.