GPiPR 2024./2025.
Kurikul 2024./2025.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan 2024./2025.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Eko-patrola"
"Abeceda prevencije u OŠ Hvar"
"Razredni e-časopis"
Na sjednici Učiteljskog vijeća koja se održala u četvrtak, 18. 4. 2024.g., djelatnice OŠ Hvar, koje su ove godine sudjelovale u Erasmus projektu "Učenjem do poučavanja", a koji se odvija kroz program Erasmus akreditacije, održale su svoja predavanja kojima su upoznale sve ostale kolege s mobilnostima, edukacijama na kojima su bile i svi korisnim znanjima koje su tamo stekle kao i aktivnostima koje provode ili planiraju provesti a vezane su za primjenu stečenih znanja i vještina.
Učiteljica Helga Buratović, ujedno koordinatorica projekata Erasmus + otvorila je izlaganja Erasmus mobilnosti predstavljajući putovanje u Oslo, Norveška, na kojem je bilo 5 učenika osmih razreda u pratnji učiteljice Helge i ravnateljice. Nakon što se Učiteljsko vijeće upoznalo s tijekom putovanja i provedenim najvažnijim aktivnostima, kolegica Helga je prenijela impresije jednog sasvim drugačijeg okruženja nego što je naše. Klimatska obilježja, stil i organizacija života, kultura, funkcioniranje obrazovnog sustava u Norveškoj bilo je po svim aspektima jedno novo i vrijedno iskustvo. Društvo je to s puno višom razinom društvene svijesti, uređenih javnih politika te odgojem i obrazovanjem u kojem veliki dio odgovornosti nose učenici. Premda djeluju pomalo hladno i distancirano, za naše pojmove, mora im se priznati visoka razina funkcioniranja u uređenom, strukturiranom sustavu.
Prezentaciju možete pogledati na sljedećoj poveznici:
https://read.bookcreator.com/l488zoabsrSTcVUiISq5UOcvmq12/_-2zcE2jTQmW-zAmCUSZqA