GPiPR 2024./2025.
Kurikul 2024./2025.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan 2024./2025.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Eko-patrola"
"Abeceda prevencije u OŠ Hvar"
"Razredni e-časopis"
Učenici trećeg a i b razreda s učiteljicama Veronikom Vidović i Mijom Zaninović, potom učenici 4. b razreda u pratnji učiteljice Sunčice Lakoš te učenici 2. b vođeni svojom učiteljicom Zrinkom Zokić također su sudjelovali u Festivalu znanosti i posjetili Opservatorij Hvar gdje su, primjereno njihovom uzrastu i mogućnostima spoznaja, od organizatora čuli mnoštvo zanimljivih činjenica i načina na koji se do njih dolazi što ih je približilo znanstvenom načinu prikupljanja i obrađivanju informacija, a što je i cilj Festivala znanosti.
Sudeći po fotografijama, učenici su sa zanimanjem slušali i promatrali sve što su predavači za njih pripremili, a ujedno i uživali u prirodi i pogledu koji pruža naš Poljun.
Učenici trećih razreda taj su dan iskoristili i za posjet Muzeju hvarske baštine gdje su se upoznali sa zbirkom umjetnina i ostalim zanimljivostima koje se tamo nalaze.