GPiPR 2024./2025.
Kurikul 2024./2025.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan 2024./2025.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Eko-patrola"
"Abeceda prevencije u OŠ Hvar"
"Razredni e-časopis"
Učenici osmih razreda sudjelovali su 17. listopada 2024. g., zajedno sa svojom učiteljicom Ružicom Ćurin i u pratnji učitelja Nikole Planjara, u radionicama iskapanja fosila i predmeta značajnih za čitavu prošlost otoka Hvara. Terenskim istraživanjem u renesansnom vrtu i obilascima stalnog muzejskog postava vježbali su timski rad, povezali povijest, kulturnu baštinu, arheologiju, prirodoslovlje, novinarstvo, edukaciju i informatiku. Radionice je vodio Antonio Vidović, mag. edukacije biologije i kemije dok su u prekrasnom ambijentu Muzeja učenici pod budnim okom svoje učiteljice marljivo radili te na kraju i prezentirali svoj uradak. Bilo je to još jedno novo i poučno iskustvo!