« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Projekt se provodi od 1. studenog do 1. lipnja u školskoj 2023./2024. godini tijekom nastave hrvatskoga jezika.
Tijekom projekta predviđene su sljedeće etape:
1. prijava partnera u projekt
2. predstavljanje projektnih partnera uporabom Padleta
3. provođenje kreativnih aktivnosti u interpretaciji lektire
4. prikaz ostvarenih kreativno inovativnih aktivnosti uz fotografije i kratak opis aktivnosti
5. valorizacija i evaluacija projekta
6. izrada online publikacije u alatu Wakelet kojom će se prikazati najzanimljivije i inovativne kreativne aktivnosti i učiniti dostupnima i drugim učenicima i učiteljima.
Svaki učitelj, sudionik projekta, osmišlja kreativne aktivnosti za učenike tijekom ili nakon čitanja lektire.
Svoje ideje, učenička ostvarenja i rezultate rada treba prikazati na svojoj TwinSpace stranici te ih razmijeniti s ostalim partnerima projekta.
Učenici OŠ Ivana Gorana Kovačića Vrbovsko, polaznici izvannastavne aktivnosti Glagoljica, u školskoj godini 2023./2024. uključili su se u eTwinning projekt "101 lice glagoljice 4". Ciljevi projekta su:
njegovati hrvatski kulturni identitet i kulturnu baštinu u lokalnom, regionalnom, nacionalnom i međunarodnom, europskom kontekstu; upoznati i očuvati hrvatsku nematerijalnu baštinu; upoznati prvo hrvatsko pismo, njegove osobitosti i razvoj; razumjeti važnost glagoljice u hrvatskoj povijesti i kulturi; naučiti se služiti glagoljskim pismom (uglatom glagoljicom); upoznati glagoljične epigrafe, rukopise i tiskane knjige; razvijati poduzetništvo i timski rad; razvijati demokratsko građanstvo i ljudska prava; razvijati ljubav prema hrvatskom narodu, povijesti i kulturi.
Učenici tijekom uključenosti u projekt sudjeluju u brojnim aktivnostima (kreativne radionice, putujuća izložba, GlagoMatika, glagoljičke radionice, obilježavanje značajnih datuma tijekom godine, suradničko učenje: dopisivnje - pisanje poruka rukom, razmjena preslika poruka pisanih glagoljicom elektroničkim putem; izrada glagoljskih slikovnica, čestitaka ...
Učenici 5. i 6. razreda u školskoj godini 2023./2024. uključili su se u eTwinning projekt "Pjesme pišemo, kroz stihove dišemo 3". Ciljevi aktivnosti su:
- pridonijeti razvoju literarnih sposobnosti, čitateljskih interesa i kulture
- slobodno izražavanje kroz stih i sudjelovanje u stvaranju lirskih djela
- zadovoljavanje učeničkih potreba za maštanjem, izražavanjem, pisanjem i čitanjem
- poboljšanje školskog ozračja i motivacije učenika
- razvijanje novih oblika povezivanja i suradnje s partnerima drugih škola i država.
Kroz sudjelovanje u projektu učenicima se jača: poticanje mašte i kreativnosti učenika, razvijanje ljubavi prema stvaranju pjesama, njegovanje ljubavi prema književnosti, poticanje interesa za čitanjem i stvaranjem.
Učenici sudjeluju u različitim aktivnostima (pisanje pjesama, haiku pjesama, činkvina, akrostiha, blackout poezija...)
Učenici OŠ Ivana Gorana Kovačića Vrbovsko od školske godine 2023./2024. uključeni su u etwinning projekt „Uz čitanje riječi rastu 4“. Projekt je usmjeren na međusobnu suradnju projektnih partnera, osposobljavanje čitatelja za čitanje različitih vrsta tekstova, razvijanje kulture čitanja te razvijanje kritičkog mišljenja.
Učenici sudjeluju u niz aktivnosti: Čitalački grafiti, Izrada društvenih igara, Suradnički časopis, Natjecanje u lijepom čitanju, Kako se zaljubiti u knjigu, Obilježavanje važnih datuma, Međunarodni dan darivanja knjiga.
Sudjelujući u projektu, učenici stječu vještine stvaranja ljubavi prema čitanju, razvijaju svoje kreativne sposobnosti, obogaćuju rječnik.
Koristi se veći broj digitalnih alata za prikaz aktivnosti.
Voditeljica je Manuela Valenčić, učiteljica mentorica hrvatskog jezika.