« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Pri rješavanju jednadžbe učenici pažnju posvećuju tehnikama rješavanja jednadžbi, ali ne razumiju što se krije u pozadini svakog koraka kojeg su prilikom rješavanja jednadžbe izveli. ►
Rad u povjerenstvu za provedbu Natjecanja iz matematike donosi razne izazove. Jedan od njih je točno i korektno bodovati zadatke na bilo kojoj razini natjecanja. To je veliki izazov jer učenici do rješenja dolaze na različite načine koja članovi povjerenstva nisu predvidjeli u „službenim“ rješenjima.
No, jedan od najvećih i najčešćih izazova je učenička žalba. Učenik koji smatra da njegovo rješenje nije korektno bodovano može uložiti žalbu na bodovanje pojedinih zadataka. ►
Oduvijek su problemski zadatci bili među omiljenima tipovima zadataka kod učitelja matematike, a omraženi kod učenika. Svake godine sve više, kod osnovnoškolaca se uočavaju poteškoće u rješavanju problemskih zadataka.
Pri rješavanju problemskih zadataka većina učenika, pomalo brzopleto, pokušava postaviti pripadajući algebarski izraz bez da analizira zadatak i razmisli o uvjetima koji su u zadatku zadani. ►